Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ligt eraan of je het geld nodig hebt?

Zo ja Arsenal, wel een dikke concurrent maar wel een dikke vervanger haalbaar voor dat geld. Anders natuurlijk Juve.

Geplaatst

Lewandowski scoort 16 keer in 17 wedstrijden tot nu toe bij mij derby in de premier league derde seizoen. City doet nu een bod van 52 miljoen in de winterstop seizoen 1. Op de bank heb ik Keirrison maar Lewandowski is dus super belangrijk. Is ook aanvoerder en bij bijna elke speler staat hij bij favoriet personeel. Mijn financien zijn zeer slecht. Alleen maar rode cijfers. Go or No go?

Het is niet door gegaan. Niet voldoende geld hadden ze. Raar voor City zijnde.

Geplaatst
Voor keirrison had ik maar 4 mil betaald:cab:

12.75 zie ik net en ja ze woden niet voor minder.

Geplaatst

En wederom zit ik met een probleem mensen..

Ik zit nu tegen het einde van seizoen 2011/2012 en ben weer kampioen geworden met Aalborg. Ik heb een best aardige selectie, en in de nationale beker staan we in de finale.

Ik heb een contract aanbod gehad van Internationale.. Die mij een loon voorsteld van 54.000 per week, een TB van 39 miljoen, en een Salarisbudget van 1.9 Miljoen.

Internationale hunkert naar succes, en denkt dat ik ze dat kan bieden. Ze hebben geen enkel seizoen serieus mee gedaan om de prijzen. Iets wat toch wel bedroevend is voor een club als Internationale. De selectie liegt er ook niet om.. Maar moet flink verjongt worden.. Enkele namen zijn : Walter Samuel , Ivan Cordoba , Patrick Vieira , Dejan Stankovic , Julio Cesar , David Suazo ,Christian Chivu, Mancini, Cambiasso, Maxwell, Maicon, Zlatan, Ledesma, Zanetti (38!)

Al deze spelers zijn ondertussen de 30 gepasseerd, en sommige zelfs al halverwege de 30. De jeugdopleiding is ook niet bepaald om naar huis over te schrijven. Slechts 4 spelers van de 30 die in het Jeugdelftal zitten, voldoen enigzins aan het niveau van een topclub als Internationale.

Ook het transferbeleid van de afgelopen jaren is om te huilen. Er werd enorm veel met geld gesmeten voor spelers die het geld niet waard zijn.

Iemand enigzins idee what to do?

Geplaatst
En wederom zit ik met een probleem mensen..

Ik zit nu tegen het einde van seizoen 2011/2012 en ben weer kampioen geworden met Aalborg. Ik heb een best aardige selectie, en in de nationale beker staan we in de finale.

Ik heb een contract aanbod gehad van Internationale.. Die mij een loon voorsteld van 54.000 per week, een TB van 39 miljoen, en een Salarisbudget van 1.9 Miljoen.

Internationale hunkert naar succes, en denkt dat ik ze dat kan bieden. Ze hebben geen enkel seizoen serieus mee gedaan om de prijzen. Iets wat toch wel bedroevend is voor een club als Internationale. De selectie liegt er ook niet om.. Maar moet flink verjongt worden.. Enkele namen zijn : Walter Samuel , Ivan Cordoba , Patrick Vieira , Dejan Stankovic , Julio Cesar , David Suazo ,Christian Chivu, Mancini, Cambiasso, Maxwell, Maicon, Zlatan, Ledesma, Zanetti (38!)

Al deze spelers zijn ondertussen de 30 gepasseerd, en sommige zelfs al halverwege de 30. De jeugdopleiding is ook niet bepaald om naar huis over te schrijven. Slechts 4 spelers van de 30 die in het Jeugdelftal zitten, voldoen enigzins aan het niveau van een topclub als Internationale.

Ook het transferbeleid van de afgelopen jaren is om te huilen. Er werd enorm veel met geld gesmeten voor spelers die het geld niet waard zijn.

Iemand enigzins idee what to do?

Denk dat je het met Aalborg wel gehad hebt. Ik zou het ook doen.

Geplaatst

Gravit ik zou het doen, ik denk dat je met Aalborg je top hebt bereikt, en zodra je begint te twijfelen of je bij Aalborg moet blijfen zou ik het gewoon doorzetten en vertrekken. Aangezien je die kans niet zo vaak krijgt om een club als Inter uit de sloot te trekken.

Geplaatst

Ik zou het niet doen. Van Aalborg direct naar Inter is niet echt leuk en een té grote stap. Ik zou nog een klein stapje lager nemen.

Geplaatst
Ik zou het niet doen. Van Aalborg direct naar Inter is niet echt leuk en een té grote stap. Ik zou nog een klein stapje lager nemen.

Dat dacht ik ook. Maar aangezien er misschien geen tussenstap zich aanmeldt en dat Inter al jaren slecht presteert en de selectie grondig moet worden verjongd is het een mooie uitdaging.

Geplaatst
Dat dacht ik ook. Maar aangezien er misschien geen tussenstap zich aanmeldt en dat Inter al jaren slecht presteert en de selectie grondig moet worden verjongd is het een mooie uitdaging.

Inderdaad, want eigenlijk moet je weer opnieuw beginnen. Een nieuwe selectie bij een rapen en een grote schoonmaak houden.. Ik zou het doen, behalve als ze meteen het Kampioenschap verwachten..

Geplaatst

Ajax Seizoen 4

Heb dit seizoen Vukcevic voor 8,75 Miljoen aangetrokken en hij doet het erg goed. Nu is het 25 Januari en komt Real Madrid met een bod van 17,5 Miljoen.. Dus ik vroeg 30 in de hoop dat het ze af zou schrikken. Een dag later bieden ze de gevraagde 30 Miljoen, geen clausules ik vang het bedrag in ene.. Go or No Go?

Geplaatst

Go, kun je een hoop leuke dingen van doen, en het is een mooie winst. Je kunt ook nog proberen om de transfer per eind van het seizoen te doen, maar ik weet nie tof dat gaat lukken

Geplaatst
Osvaldo (Fiorentina) voor 4 miljoen naar NEC ?

Als jij NEC bent zeker een GO. Als Fio zijnde moet je meer kunnen krijgen.

Geplaatst

Heb het bod maar geaccepteerd, hij werd ook nog eens ongelukkig.. Di Maria proberen te halen als vervanger, of Wagner.. En anders maakt Assulin het seizoen maar af aan de flank.

Geplaatst
Als jij NEC bent zeker een GO. Als Fio zijnde moet je meer kunnen krijgen.

Ja, ik ben NEC :D Deze speler gaat me hopelijk me 2e kampioenschap opleveren

(kampioen in seizoen 1) :D

Geplaatst
Heb het bod maar geaccepteerd, hij werd ook nog eens ongelukkig.. Di Maria proberen te halen als vervanger, of Wagner.. En anders maakt Assulin het seizoen maar af aan de flank.

Je moet veel meer vragen voor spelers. Ze betalen belachelijke prijzen in FM, misschien deden ze 50 miljoen ook wel.