Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Derek Boateng verhuren met optie tot koop voor 300k en toekomstige vergoeding 4 mil ongeveer, Heb De las Cueves van atletico gehaald, mascio is terug van blessure dus veel speeltijd zal hij niet echt hebben want ik heb nog Krivets en Castillo

En Erick Delgado ook verhuren met optie tot koop, Totaal ongeveer 1.2 mil Heb Ben Foster die het suprieur doet en op de bank nog Dudek en Lambo op uitleenbasis bij Leicester

Ik ben Bristol city

Oh ja Figueroa ( Wigan ) halen voor € 3.000.000, Heb op die positie Carey, Beevers eigelijk alleen

In reserve team nog wel Hoyte & Rebosio

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

ik ben met liverpool op zoek naar een centrale verdediger. Ik heb de volgende keuzes:

Pepe voor 25miljoen Go or no go

David luiz voor 10.75miljoen go or no go

gerard pique voor 27.5miljoen go or no go

Demichelis(al 29 jaar wel goed) 31.5miljoen go or no go

if all no go, wie zal ik dan kunnen halen. heb 34 miljoen te besteden en dit is te weinig voor bv. zapata,richards of heitinga. Sakho is ook niet te koop.

Geplaatst
ik ben met liverpool op zoek naar een centrale verdediger. Ik heb de volgende keuzes:

if all no go, wie zal ik dan kunnen halen. heb 34 miljoen te besteden en dit is te weinig voor bv. zapata,richards of heitinga. Sakho is ook niet te koop.

Fazio, Criscito. Sakho zelfs voor 30 miljoen niet te koop?

Geplaatst

ik zat zelf te denken aan pique kan die het niveau een beetje aan? Zijn stats zijn overal een beetje gemiddeld is wel 18miljoen waard.

Geplaatst

Ja dan denk ik ook Pique of Thiago Silva of Miranda dan? Of misschien Koulou? Ligt er aan welk seizoen je zit.

Geplaatst

Is dat niet veel geld voor een 29 jarige zit namelijk nog te twijfelen tussen voor al pique en demichelis. Bedankt voor die spelers trouwens putdus bekijk ze vandaag nog wel even.

Geplaatst
Ja dan denk ik ook Pique of Thiago Silva of Miranda dan? Of misschien Koulou? Ligt er aan welk seizoen je zit.

zit in seizoen 3 thiago silva is helaas niet haalbaar.

Geplaatst

Julio César Caceres (VC) van Boca Juniors voor €5,000,000 naar R.S.C. Anderlecht halen of Ryad Boudebouz (AMLR) voor €4,375,000?

Ik heb bij R.S.C. Anderlecht slechts drie pure VC's, zijnde Roland Juhasz, Arnold Kruiswijk, Victor Bernardez; maar Olivier Deschacht en Jelle Van Damme kunnen ook als VC uit de voeten. Victor Bernardez is echter beneden het niveau van R.S.C.A. en staat op de transferlijst.

Op de plaatsten AMRL hebben we Mbark Boussoufa (AML), Jonathan Legear (AMRL), Thomas Chatelle (AMR) en Olekansdr Yakovenko (AML). In principe kunnen ook Guillaume Gillet en Stanislav Vlcek als AMR fungeren. Persoonlijk vind ik Yakovenko nog te jong en mist Chatelle dat tikkeltje extra om Europees te kunnen schitteren.

Beide posities kunnen mijn inziens dus toch een kwaliteitsinjectie gebruiken; alleen heb ik maar het geld om één speler van formaat aan te trekken.

PS: Gelieve geen 'betere' alternatieven voor te stellen, want ik speel mijn games graag zonder tipping en laat mezelf enkel toe gescoute spelers aan te trekken.

Geplaatst

de verdediger: als je nu een schorsing en een blessure aan je broek krijgt hang je al want je zegt zelf dat er maar 4 op die positie kunnen spelen. De wingers krijgen normaal minder kaarten dus hoef je daar minder bang voor te zijn...

Geplaatst

Arsenal (mijn directe concurrent) biedt mij 17,5 miljoen voor Landon Donovan. Momenteel heeft Saviola mijn voorkeur voor de spitspositie, maar Donovan is in principe ook nog goed bruikbaar als reserve voor de MC-positie (daarheen heb ik hem omgetraind). GO or NO GO of proberen meer geld te krijgen? Zijn marktwaarde is 7,5 miljoen.

Geplaatst

Vind 17,5 al erg veel.. Probeer er eens 25 van te maken, dan is het zeker een dikke GO

Geplaatst

@ Dibasto, GO voor David Luiz, of Pique. Hebben beide nog restwaarde en zal je de komende 6 jaar het meeste plezier van beleven. Demichelis vindt ik te duur voor een speler van 29. En Pepe, is ook een optie maar dan geef ik de voorkeur aan Pique/Luiz.

Geplaatst

In welk seizoen zit je?? Ben je verder dan een seizoen een GO. Als het in het eerste seizoen is zou ik hem voor minder halen ;)

Geplaatst

IN -> Figueroa halen, 3 mil kost hij, Heb eigelijk alleen maar Carey/Beevers

-> Zaki transfervrij halen? Heb nog Jon Daly, Smolov, Studrige & Lewandowski en nog een toptalentje in m'n jeugd

OUT -> Derek Boateng voor 300k uitlenen met optie tot koop van 4 mil, Heb nog Castillo/De las Cueves/Mascio & Krivets en Deegan kan ik van uitleenbasis terughalen

-> Erik delgado voor 200k met optie tot koop van 2 mil, Heb Foster & Dudek, Lambo ook nog op uitleenbasis

Geplaatst
fazio voor 19mil naar mijn arsenal?

GO! Ik had hem ook met arsenal. Is echt een aanwinst!

Geplaatst

hoezo ken je zapata niet halen? welk jaar zit je?