Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Volgens mij kan je veel meer voor Diarra krijgen.. Ik zou zeggen opvoeren dat bod of NOGO!

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik ben Celta en krijg een bod van 24,5 mil op Assulin.. Hij is wel mijn heldje en omgeroepen tot beste speler van het seizoen Go/No go?

Geplaatst
OK, heb hem verkocht:) bedankt voor het meedenken.

Graag gedaan, wat heb je er nu voor gekregen?? Die € 11 milj??

Geplaatst
Ik ben Celta en krijg een bod van 24,5 mil op Assulin.. Hij is wel mijn heldje en omgeroepen tot beste speler van het seizoen Go/No go?

verkopen, lekker bedragje

Geplaatst

Transfer voor aanvang Ajax seizoen 5.

Ik heb nog 25 Miljoen over van dit seizoen (4) aan transferbudget en wil dit dus nog uitgeven voor het begin van het nieuwe seizoen. Heb net de Champions League gewonnen dus een groot aantal spelers hebben interesse in een overkomst naar Amsterdam. Wie van dit lijstje zou jij aanbevelen? De bedragen zijn de getallen waar mijn scouts mee kwamen.

Ryan Babel - Onbekend Bedrag

Fazio - Onbekend Bedrag

Alex - 19 Miljoen

Axel Witsel - 11 Miljoen

Dimitar Berbatov - 3,6 Miljoen

Marco Amelia - 9,75 Miljoen

Stevan Jovetic - 20 Miljoen

Gojko Kacar - Onbekend Bedrag

Angel Di Maria - 9 Miljoen

Lorik Cana - 17,5 Miljoen

Edgar Barreto - 39 Miljoen, een speler die mijn scouts ten zeerste aanbevelen en 7 sterren telt.

Roque Santa Cruz - 19 Miljoen

Renan - Onbekend Bedrag

Nigel De Jong - Onbekend Bedrag

Gonzalo Rodriguez - 29 Miljoen

David Luiz - Onbekend Bedrag

Lucas - Onbekend Bedrag

Geplaatst

Geen speciale positie.. Dit is voor de transferperiode dus hierna zal er toch nog het nodige vertrekken + aangetrokken worden. Dus als het binnen budget is maakt het niet uit welke positie. :)

Geplaatst
Duidelijke Go.

Probeer die Roemeen, begint met Och.... Weet zijn naam niet precies. Of Matias Fernandes. Zijn zat betere dan appelflap

Razvan Ochirosii :)

Geplaatst

Dan zou ik kiezen voor Lucas, Fazio, Witsel en/ of Babel.. Allen spelers die nog een respectabele doorverkoopleeftijd hebben.. (nieuw scrabblewoord??)

Geplaatst

Het is Fazio geworden voor 21 Miljoen.. Hopelijk kan ik nog wat van de andere jongens aantrekken later als ik weer een budget heb! En ik hoop dit seizoen de echte bezem er doorheen te halen.

Geplaatst

Het moet een emoticon voorstellen, maar iets is er mislukt.. Namelijk deze : (*****) En Berbatov word zeker gehaald als Kalinic of Kautto mocht vertrekken!

Geplaatst

Ik ben zelf momenteel bezig met sc Heerenveen in het eerste jaar. Ik zit nu in de maand November en Paris Saint Germain komt met een bod van 7 miljoen euro rechtstreeks na onderhandelingen en 25% doorverkoop voor Danijel Pranjic.

Hij is bij mij een vaste basisspeler en het enige geld wat ik voor een opvolger heb is die 7 miljoen. De waarde van hem is overigens 3,6 of 4,6 miljoen euro. Weet het niet precies meer. Go of No Go?

Geplaatst
Ik ben zelf momenteel bezig met sc Heerenveen in het eerste jaar. Ik zit nu in de maand November en Paris Saint Germain komt met een bod van 7 miljoen euro rechtstreeks na onderhandelingen en 25% doorverkoop voor Danijel Pranjic.

Hij is bij mij een vaste basisspeler en het enige geld wat ik voor een opvolger heb is die 7 miljoen. De waarde van hem is overigens 3,6 of 4,6 miljoen euro. Weet het niet precies meer. Go of No Go?

No Go.

Hele goede speler, die je niet mag laten vertrekken als je de opvolger nog niet in huis hebt.

Geplaatst

No Go!