Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

jansen2014ey0.jpg

w863.png

Real doet een bod van 30 miljoen + 50% doorverkoop. Heb hem zelf ontdekt, maat 30miljoen is wel heel veel geld. Twijfel nogal dus.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

NO go tenzij je ook nog wel zon soort speler hebt in je team

Geplaatst

No Go nee, je kunt nooit een goede vervanger halen. Hij is echt gruwelijk.

Geplaatst

NO GO, denk dat je daar nog veel plezier aan gaat beleven en hem in de toekomst voor veel meer geld kan verkopen

Geplaatst

Een spits voor Ajax seizoen 5.

Mijn Regen spits word opgekocht voor 50 Miljoen door Manchester United.. Nu moet er dus een goalgetter voor terugkomen, wie van dit rijtje zouden jullie aanraden?

Pogrebnyak - 5 Miljoen

Cavani - 11 Miljoen

Roque Santa Cruz - 19 Miljoen (Wel al 30)

Jovetic - ....

Of moet ik het gewoon binnen de selectie houden? Kalinic? Of Babel in de spits neerzetten?

Geplaatst
Een spits voor Ajax seizoen 5.

Mijn Regen spits word opgekocht voor 50 Miljoen door Manchester United.. Nu moet er dus een goalgetter voor terugkomen, wie van dit rijtje zouden jullie aanraden?

Pogrebnyak - 5 Miljoen

Cavani - 11 Miljoen

Roque Santa Cruz - 19 Miljoen (Wel al 30)

Jovetic - ....

Of moet ik het gewoon binnen de selectie houden? Kalinic? Of Babel in de spits neerzetten?

Ik ben eigenlijk van geen 1 speler echt gecharmeerd. Jovetic is wel een goeie voor de flank. Cavani is wel een ander verhaal, is een goede speler en 11M is niet eens zoveel. Maar ik zou gewoon Kalinic erin gooien. Als die het opeens niet goed doet, kan je later altijd nog een nieuwe (regen)spits halen. Een andere optie is natuurlijk Laurito die was bij mijn Ajax echt een beest!
Geplaatst
Ik ben eigenlijk van geen 1 speler echt gecharmeerd. Jovetic is wel een goeie voor de flank. Cavani is wel een ander verhaal, is een goede speler en 11M is niet eens zoveel. Maar ik zou gewoon Kalinic erin gooien. Als die het opeens niet goed doet, kan je later altijd nog een nieuwe (regen)spits halen. Een andere optie is natuurlijk Laurito die was bij mijn Ajax echt een beest!

Kalinic is idd wel een garantie voor goals, en ik heb een leuk Regen spitsje in me team alleen die is nog niet heel goed. Anders Cavenaghi of Foti?

Geplaatst

Fiorentina eind januari 2012 ..

ik heb juist Flamini 50 procent gekocht voor 10 miljoen euro .. en nu paar dagen later wil Real mijn 50 procent rechten over hem overkopen. Ik vroeg 36.5 miljoen en ze bieden het.. dus nu Verkopen of toch maar houdden?

als ik hem hou kan het ook wel riskant worden aan het eind van dit seizoen als ik op hem moet gaan bieden want voor hetzelfde geld bied Milan iets meer en dan heb ik eigenlijk Niks gehad dusja..

edit: laat maar, de transferperiode is weer juist voorbij, dus transfer is geanulleerd pffff.

Geplaatst

Jammer dat het niet doorging, had het anders zeker gedaan!

Geplaatst

Ponzio naar Q.P.R voor 3,7 M?

Ik heb maar 4 Cv's. En ik heb nog 8 M.

Geplaatst
Ponzio naar Q.P.R voor 3,7 M?

Ik heb maar 4 Cv's. En ik heb nog 8 M.

4 CV is toch genoeg? Zou het geld dan anders spenderen.

Geplaatst

bij mij ging ponzio in de 3 seizoen voor 19mil naar ac milan en is een goede versterking voor qpr ik zeg een go

Geplaatst

ik vind dat wel een go zijn genoeg leuke mc die zijn plaats kunnen over nemen en 44mil is heel veel geld

ramires is ongeveer de zelfde soort speler;)

Geplaatst
Hernanes laten gaan voor 44 miljoen met Celtic in 2011?

Wel een hoog bedrag, ik denk dat er qua stats wel betere spelers te krijgen zijn voor dat geld.. Maar ik heb persoonlijk geen ervaring met hem. Go!

Geplaatst

Schalke deed een bod van 3.5 miljoen op Boussaboun, ik vroeg 5 miljoen. De geinteresseerden wilden dat bedrag niet neerleggen, maar toen ik hem voor 4.5 miljoen aanbood deed PSV een voorstel. De selectie is breed genoeg om dit vertrek op te vangen, maar 'Ali B' heeft soms wel geniale acties. Zijn rendement ligt echter niet heel hoog (3 goals 2 assists 15 wedstrijden als aanvallende rechter middenvelder), wordt over een half jaar 30 en heeft een contract tot 2010.

GO or NO GO?