Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Heb je gekeken of hij op zijn eigen positie speelde en dat soort details? Waarschijnlijk heb jij ook een beter elftal dan Blackburn(?) zodat hij betere spelers omzich heen heeft waardoor hij beter zal presteren in jouw team. Het is een gok, maar dat is bij iedere speler het geval.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Heb je gekeken of hij op zijn eigen positie speelde en dat soort details? Waarschijnlijk heb jij ook een beter elftal dan Blackburn(?) zodat hij betere spelers omzich heen heeft waardoor hij beter zal presteren in jouw team. Het is een gok, maar dat is bij iedere speler het geval.

Blackburn promoveerde met 90 punten dus daar zal het niet aan liggen.

Geplaatst

wil ook niet zeggen dat als hij bij een andere club slecht speelde dat hij bij jou ook slecht speelt eh.. bijna geen enkele speler presteert boven de 7.3 gemiddeld

Geplaatst

Mja 6.50 is wel heel laag, de seizoenen daarvoor haalde hij ook nooit 6.50 (bij Blackburn en Celtic) Ik ga toch voor zeker kiezen en nummer één binnenhalen denk ik.

Geplaatst

Alexis Sanchez voor 50miljoen naar Barça laten gaan januari 2011? Ik ben ManU en heb hem gekocht voor 7miljoen, ik heb balotelli nog achter de hand

Geplaatst

Dilemma, dilemma, ik zit begin seizon 3 met arsenal en Real Madrid bied 68 miljoen voor Walcott. 20 miljoen meteen en 12 maandelijkse afbetaling van 48 miljoen. GO of NO GO ?

Geplaatst
En op wie bieden ze als ik vragen mag:cab: lijkt me wel GO trouwens, te veel geld voor welke speler dan ook.

OMG, vergeten bij te zetten.:wall:, Walcott is dus de speler

Geplaatst

Heb je geld nodig => GO

Heb je geen geld nodig => NO GO, want als je hem nog een paar seizoen houdt kun je hem voor nog meer verkopen. Heb hem zelf in seizoen 6 verkocht voor 75 miljoen + 20% doorverkoop.

Geplaatst

68 miljoen is wel erg veel geld.

@Lars .. 75 miljoen en 68 miljoen is ook weer niet zo'n groot verschil eh, jij zit intussen ook al 3 seizoenen verder .. en 68 miljoen is sowieso veel geld voor elke speler.

Geplaatst
68 miljoen is wel erg veel geld.

@Lars .. 75 miljoen en 68 miljoen is ook weer niet zo'n groot verschil eh, jij zit intussen ook al 3 seizoenen verder .. en 68 miljoen is sowieso veel geld voor elke speler.

Ja idd, ik denk dat ik hem ga verkopen, ik heb ook 20 procent winst bij doorverkoop erbij gekregen plus dat ik het geld wel wil.

Geplaatst

ja, wel beetje jammer dat je een jaar moet wachten eer je het hele bedrag binnen hebt, maarja is zo om. en je zal vast wel 40 miljoen sowieso al meteen krijgen

Geplaatst

jonge iedereen is vervangbaar .. denk je dat als je Rooney weg hebt en in de plaats een groot talent op zijn plaats zet, bv Marquinhos die maar 20 miljoen waard is ofzo .. dat het veel verschil maakt ? of dat je veel minder gaat scoren ? nee dus

en ik zeg niet dat het teveel is .. ik zeg gewoon dat het een lekker bedragje voor hem is.. waarvan je zeker een evengoede goedkopere vervanger voor kan halen.. bv Pjanic .. en is die zoveel slechter ? ;)

Geplaatst

Ik hou het gewoon kort dan, als je een van de spelers verkoopt die ik heb opgenoemd voor 68mil of je hebt geen verstand van FM of je bent gewoon dom:m: