Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

tja dat zal het dan wel zijn :) zou goed kunnen .. weet je wel wat je met 70 miljoen kan doen .. minstens 3 vervangers ervoor terug halen die minstens evengoed zijn. want een team hangt niet af van alleen 1 sterspeler, als dat wel zo is zoals jij het laat blijken ben jij de dommerik :)

en dus dan is Barcelona ook dom ofwat ? omdat ze Ronaldinho (die zogezegd de beste speler ter wereld was) hebben laten gaan voor een laag bedrag ? kijk is op welke positie Barcelona toen stond toen ze Ronaldinho nog hadden .. en kijk is waar ze nu staan :shhh:

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

3e seizoen winterstop barcelona doet bod van 50 miljoen op Bojan van mijn liverpool. Hij presteert nog niet zo super goed maar het is en blijft een supertalent.

Go or no Go

If Go:

Wie moet ik anders halen voor de spits positie halen? Een sterke spits is ook wel welkom voor naast torres maar een hele goeie die voor 50miljoen haalbaar is ook.

Geplaatst

Go, kijk eens naar ene Sam Vokes en Liam Head. Nog jong en beide spelers werden in mijn game zeer goed.

Geplaatst

Ik ben Feyenoord en heb aan het begin van het seizoen Aliaksandr Hleb verkocht voor 20 miljoen. Hij was al 32 en ik wou nog wel wat geld vangen. Hij was basisspeler maar ik heb geen vervanger gehaald want me selectie was toch breed genoeg.

Nu in de winterstop heb ik ook Samir Nasri verkocht voor 40 miljoen. Ook hij was basisspeler. Ik heb nog wel een brede selectie maar niemand is van het niveau Hleb / Nasri. Ik heb wel wat regens die goed kunnen worden en al redelijk mee kunnen ballen.

Nu kan ik Gourcuff halen voor 16 miljoen (hij staat op de TL). Go or No Go?

Geplaatst

Ok, nu doe ik het zeker want nu is ook Biglia weg voor 20 miljoen. Wou Biglia al langer kwijt ook al stond hij basis.

Geplaatst
Ook die ene van Aston Villa is een topper hoor. Delfunoeso was het toch?

Delfouneso idd

Nu kan ik Gourcuff halen voor 16 miljoen (hij staat op de TL). Go or No Go?

Go, leuke speler

Geplaatst

Manchester City begin 3e seizoen;

Fernando Torres 26 jaar €130.000.000

of

Karim Benzema 22 jaar €100.000.000

Welke spits moet ik doen?

Geplaatst

Geen van beide als het aan mij ligt. Veels te veel geld, maar als je echt zoveel geld wil uitgeven, haal dan maar gelijk Torres .....

Geplaatst

Idd veel te duur. Maar als ik moest kiezen zou ik kiezen voor Benzema, altijd een held in m'n fm games.

Geplaatst

naja als jullie een gelijkwaardige spits voor kunnen stellen voor minder geld?

Voor Adebayor vroegen ze bijv. 266 miljoen

Geplaatst

Ach je moet ook kunnen onderhandelen. Bied nou maar 135mil ofzo op Adebayor ze zullen gelijk wel ja zeggen, of een bedrag minder dan 266 vragen. Pazzini is een topper als je hem kan gebruiken.

Geplaatst

ik hou m 200 miljoen wel gewoon in mn zak heb cardozo en balotelli ook al dus het is eigenlijk gewoon overbodige luxe

Geplaatst
GO en haal een Engelse regen

er zijn nog geen toppers doorgebroken.

Dat is nu net het leuke aan regens, dat je ze koopt vóór ze doorbreken (y)

Bied nou maar 135mil ofzo op Adebayor

;D

Geplaatst

Zou voor de 1e gaan. Kost wel het meest, maar is ook (IMO) beter dan de andere. Sneller en betere aanvallende stats.

Geplaatst

Alexis Sanchez halen van Udinese? ben Real, budget is nog 50 mil.. en zit in seizoen 2010/2011;)