Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Waarom is zijn waarde maar 9 miljoen. Hij hoort sowieso in de basis, bij mij was die vaak beslissend. Anderson en Lucas vind ik slechter dan Montolivo.

Geplaatst

weet ikzelf ook niet .. en Anderson draaide een beter seizoen dan Montolivo, en Lucas word ook steeds beter met stats enz, en scoort ook soms belangrijke doelpunten.

Geplaatst
Hamsik is 6,5 waard. Ik bood hem voor 48 aan en City bood dat ;e

Je had hem voor 70 aan moeten bieden dan had je 22 miljoen meer gehad.

Geplaatst

je had hem ook voor 100 miljoen aan kunnen bieden, dan had je 52 miljoen meer gehad :) .. grapjas .en jij denkt dat iemand hem voor 70 miljoen koopt .. dan is die toch echt achterlijk

Geplaatst
en jij denkt dat iemand hem voor 70 miljoen koopt .. dan is die toch echt achterlijk

City komt hem vrij vaak voor zo'n hoog bedrag hoor..

Geplaatst

hun kunnen niet met geld omgaan, hun hebben geld teveel, en weten niet wat ze met het geld moeten doen. dan kan je zoiets verwachten

Geplaatst
zij kunnen niet met geld omgaan, zij hebben geld teveel, en weten niet wat ze met het geld moeten doen, dan kan je zoiets verwachten

Dus kan hij hem ook aanbieden voor 100 miljoen?!

Geplaatst

controleer jij me op mn spelfouten of zie ik dat verkeerd ? voor alle duidelijk HUN gaat ook in die zin

en natuurlijk niet voor 100 miljoen. dat doet niemand

Geplaatst

Hun (persoonlijk voornaamwoord) is altijd te vervangen door een voorzetsel+hen als het juist gebruikt is. In deze zin is het niet mogelijk om dat te doen dus is het fout gebruikt.

Hun kan ook nog gebruikt woorden als bezittelijk voornaamwoord, maar dat is hier niet aan de orde.

-----

Jij kan ruiken wat de AI wel en niet doet... Bijzonder.

Overigens: Go, verkopen die Montolivo.

Geplaatst

GO voor Montolivo trouwens, kans is groot dat hij door de mand zakt en je hem voor 25 miljoen ofzo kunt terugkopen ;e

Geplaatst
je had hem ook voor 100 miljoen aan kunnen bieden, dan had je 52 miljoen meer gehad :) .. grapjas .en jij denkt dat iemand hem voor 70 miljoen koopt .. dan is die toch echt achterlijk

Misschien spreek ik uit eigen ervaring, ik heb hem voor 71 of 72 verkocht aan City, Als City interesse in een speler van je heeft moet je hem voor gigantisch veel aanbieden. Met Roma had ik begin eerste seizoen Perotta verkocht voor 72 miljoen, terwijl het een hele middelmatige voetballer is en al 30 jaar oud. Met een waarde van 5,5 uit me hoofd.

Geplaatst
nouzeg :? wat een achterlijke manager is dat dan zeg,, ik had hem allang ontslagen

Ja, als ik zie dat man city interesse heeft in een speler van mij, hoor ik de kassa al rinkelen. Zeg maar het Chelsea van 2 jaar geleden in fm.

Geplaatst

wat Montolivo betreft, ik heb het bod geaccepteerd maar Milan biedde hem zo te zien een armoedzalig loon, want hij heeft geweigerd en vind dat hij een hoger basisloon verdiend.

Geplaatst

Ja, erg leuke transfers zoals een lequi die je gratis haalt en het jaar erop voor 7.25 mil vertrekt of een borges die je voor 450k haalt en die newcastle voor 8.75 miljoen wegpikt;) heb ook al graig gordon kunnen halen van sunderland! wat een held in de goal. hierdoor wordt ik waarschijnlijk kampioen in de championship

Geplaatst
Marquinhos, winterstop seizoen 2 voor 13 mil naar mijn leeds?

Dikke Go. Super speler. Denk de beste AMR van het spel. Ik had hem derde seizoen met Derby in de Premier Leaque gekocht voor 22 miljoen, hij had de meeste assists van de competitie, ook super vaak talent van de maand, na het derde seizoen wilde vele clubs hem hebben maar ik heb hem gelukkig kunnen behouden.

Geplaatst

Ik ben Sporting in het eerste seizoen en ben nu halverwege, ik heb op zowel Moutinho als Liedson een bod van Chelsea gekregen.

Op Liedson 18 miljoen, hij is al 31 maar heeft er wel dit seizoen al 15 in de competitie inliggen.

Op Moutinho een bod van 35 miljoen, hij doet het niet buitengewoon goed bij mij maar toch vind ik het altijd pijnlijk om een (portugees) talent van de club weg te doen.

Alvast bedankt voor de hulp.

Geplaatst

Voor wie een GO, Everton begin 2e seizoen:

Jankovic- Palermo 10.25 mln

Carlos Eduardo- Hoffenheim 12,5 mln

Witsel- Standard 12.5

Alex- Internacional 12.5