Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Witsel is een geweldig talent dus zal voor hem gaan alhoewel Carlos Eduardo ook goed kan voetballen. Toch voor Witsel, heb je twee Belgen met Witsel en Fellaini

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Ik ben Sporting in het eerste seizoen en ben nu halverwege, ik heb op zowel Moutinho als Liedson een bod van Chelsea gekregen.

Op Liedson 18 miljoen, hij is al 31 maar heeft er wel dit seizoen al 15 in de competitie inliggen.

Op Moutinho een bod van 35 miljoen, hij doet het niet buitengewoon goed bij mij maar toch vind ik het altijd pijnlijk om een (portugees) talent van de club weg te doen.

Alvast bedankt voor de hulp.

Aan de ene kant is het wel een lekker bedragje voor Moutinho .. maar aan de andere kant is het zonde om zo'n goede speler weg te doen, is waarschijnlijk ook nog is de beste speler van je team, en kan me ook niet voorstellen dat je vlug een vervangende speler heb die eve goed of beter dan hem is.

dus ik zou als ik jou was nog een tijdje wachten op hem weg te doen.

en voor Liedson is het een GO

Geplaatst
Voor wie een GO, Everton begin 2e seizoen:

Jankovic- Palermo 10.25 mln

Carlos Eduardo- Hoffenheim 12,5 mln

Witsel- Standard 12.5

Alex- Internacional 12.5

Carlos Eduardo is een groot talent, even als Witsel. Ik zou voor één van die twee gaan, met als voorkeur Carlos Eduardo. Is een held op links bij mijn Hoffenheim, Jankovic heb ik ook al vaak naar gekeken maar nog geen ervaring mee. En Alex, tja standaard talentje!

Carlos Eduardo GO!

@Alexxxxx: Liedson is zeker vervangbaar (Kalinic, Keirrison, Santa Cruz) dus GO voor hem. Moutinho, bijna onvervangbaar denk ik, evenals Veloso.. Talenten van de club (Home Grown Regel in Europa) en beiden klasse spelers. Ik zou hem dus proberen te behouden, tenzij Adrien al in staat is hem op te volgen.

Geplaatst
Voor wie een GO, Everton begin 2e seizoen:

Jankovic- Palermo 10.25 mln

Carlos Eduardo- Hoffenheim 12,5 mln

Witsel- Standard 12.5

Alex- Internacional 12.5

Het is Witsel geworden

Geplaatst

Verstandige keuze. Bij mijn Spurs heeft ie elke wedstrijd wel een 7+ beoordeling.

Geplaatst
Ik ben Sporting in het eerste seizoen en ben nu halverwege, ik heb op zowel Moutinho als Liedson een bod van Chelsea gekregen.

Op Liedson 18 miljoen, hij is al 31 maar heeft er wel dit seizoen al 15 in de competitie inliggen.

Op Moutinho een bod van 35 miljoen, hij doet het niet buitengewoon goed bij mij maar toch vind ik het altijd pijnlijk om een (portugees) talent van de club weg te doen.

Alvast bedankt voor de hulp.

Liedson een Go, Moutinho no go.

Geplaatst

Liedson GO; nog maar 1/2 jaar aan de top en zo een bedrag is erg lekker. Moutinho; NO GO; held!

Geplaatst

Moutinho is zo'n soort speler als Kuzmanovic ongeveer. op het begin hadden veel clubs ook interesse in hem, maar khad hem altijd gehouden, en na een seizoen of 3-4. had ik hem verkocht voor 60 miljoen plus 50 procent doorverkoop bonus :) .. dus je kan ook beter wachten tot hij nog beter word

Geplaatst

Bedankt voor helpen, heb Liedson laten gaan en Moutinho gehouden. Ik zelf zat te denken aan misschien Vagner Love als opvolger, (keirririson of hoe je het ook precies schrijft, heb ik al).

Geplaatst
Bedankt voor helpen, heb Liedson laten gaan en Moutinho gehouden. Ik zelf zat te denken aan misschien Vagner Love als opvolger, (keirririson of hoe je het ook precies schrijft, heb ik al).

Denk dat er wel betere zijn dan Vagner Love, Lewandowksi bijvoorbeeld:checkit:

Geplaatst

Lewandowski is en blijft een held maar is een standaardtalent. Vagner Love is ook een zeer goede spits waar ik zelf goede ervaringen mee heb, denk dat je dan ook voor de laatstgenoemde moet gaan aangezien hij perfect past in het plaatje van Sporting, je kunt ook nog gaan kijken naar Hugo Almeida. Is ook een leuke speler en een Portugees

Geplaatst

Dikke GO, Kompany is een held en 4,5 miljoen is niet veel voor een speler met zon grote klasse, GO dus

Geplaatst

GO, zoals Kloppie zegt een held, wel wat underrated dit jaar maar geweldige prijs voor zo'n jongen

Geplaatst

Even een andere vraag he, sorry het hoort niet op dit topic maar goed.. heb je als manager invloed dat je club wordt overgenomen? bij mij neemt de voorzitter als er een bod komt die in beraadt! ik hoop dat die er komt want dan kan ik natuurlijk veel meer investeren..

Geplaatst
Cristaldo voor 14 mil naar ajax?

denk wel een go he?

edit: sorry voor dubbelpost

Go! :thumb:

Geplaatst

Jouw Club: AS Roma

Speler: David Pizarro

waarde: 8 miljoen

Man city biedt 53 miljoen. 10 miljoen aan betaling en de rest over 24 maanden Go or No Go?

Ik heb liever het geld in 1 x, maar geld per maand is ook wel lekker.

Kan ik niet weigeren en dan opnieuw aanbieden? Hopen dat ze gelijk komen met het bedrag?