Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

je kan voor de zekerheid je spel eerst opslaan, en dan je kun je weigeren, en dan is kijken wat ze doen, maar weet niet of je dat wel wil.

tis ook wel een lekker bedragje zo. maar ik zou proberen om een ander bod te krijgen.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Seizoen 3begin Ben psv ;)

heb Bojan! & daardoor raakt Sturridge gestressd die ik afgelopen jaar gratis ophaalde ;) Hij wil weg ? waarde 3mil laten gaan voor 5?

Geplaatst
Ja ik ga dat doen en dan bied ik hem aan voor 60 miljoen en hopen dat ze dan overstag gaan met een groter direct bedrag.

hmm lijkt me sterk dat ze dat direct gaan bieden, maar je kan proberen :). ze zijn er gek genoeg voor om dat te doen.

maar je kan ook 40 of 45 miljoen contant vragen, is nog een lekker bedragje, en anders doe je daar nog 10 miljoen over 12 maanden ofzo bij.

Geplaatst

@TommyCipriani GO, Pizarro is een goede speler, maar 60 miljoen voor een 29-jarige vind ik wel veel.

@Guppie, GO, Sturridge is een matige voetballer. Je kan hem gratis halen maar ik vind het geen superspeler, 5 miljoen is een lekker bedrag

Geplaatst

Ongelooflijk ik bood Pizarro aan voor 60 miljoen+50% en deden ze een bod van 60 miljoen direct en 40%!

ik hoor ook meer van dit soort verhalen over Man City.

Het gebeurt nu ook in het echt, maar is dit niet een beetje raar dat ze op zulke middelmatige voetballers immense bedragen betalen?

Geplaatst
@TommyCipriani GO, Pizarro is een goede speler, maar 60 miljoen voor een 29-jarige vind ik wel veel.

@Guppie, GO, Sturridge is een matige voetballer. Je kan hem gratis halen maar ik vind het geen superspeler, 5 miljoen is een lekker bedrag

Oke thanq :thumb:

Geplaatst
Ongelooflijk ik bood Pizarro aan voor 60 miljoen+50% en deden ze een bod van 60 miljoen direct en 40%!

ik hoor ook meer van dit soort verhalen over Man City.

Het gebeurt nu ook in het echt, maar is dit niet een beetje raar dat ze op zulke middelmatige voetballers immense bedragen betalen?

haha niet normaal ;e .. wat een idioot

Geplaatst

Hahaha lol ik bedoel De Jong.

Trouwens is het normaal dat een transfer langer dan twee weken duurt? Pizarro is nog steeds niet akkoord gegaan met het contract, tenminste hij doet er lang over.

Ik wil wel dat deze transfer natuurlijk doorgaat!

Geplaatst

@ Tommy: Ik heb Nogel de Jong naar Ajax gehaald en kan je zeggen dat ik bijzonder tevreden over hem was. Goede statss en goede resultaten. Hij scoort niet veel, maar denk dat je hem daar ook niet op af moet rekenen.

Wanneer je hem gekocht hebt en laat spelen zal interesse snel volgen.

Ik zeg dus GO!

Geplaatst
Wie is een idioot? Ik toch niet, want ik heb er toch meer uitgehaald?

tuurlijk niet joh, maar die Manager van City

je hoeft trouwens ook niet telkens dubbel te posten :)

Geplaatst
@ Tommy: Ik heb Nogel de Jong naar Ajax gehaald en kan je zeggen dat ik bijzonder tevreden over hem was. Goede statss en goede resultaten. Hij scoort niet veel, maar denk dat je hem daar ook niet op af moet rekenen.

Wanneer je hem gekocht hebt en laat spelen zal interesse snel volgen.

Ik zeg dus GO!

Tuurlijk scoort hij niet veel, het is een vm.:cab:

@tommy: een GO, goede vervanger voor pizarro:m:

zelfs beter:mrgy:

Geplaatst
Sommige leden zijn blijkbaar te moe om er even bij te zetten welke club dat zij zijn

Sorry! Leeds united

Geplaatst
Seizoen 3begin Ben psv ;)

heb Bojan! & daardoor raakt Sturridge gestressd die ik afgelopen jaar gratis ophaalde ;) Hij wil weg ? waarde 3mil laten gaan voor 5?

Hoe heb je Bojan kunnen halen :D? Ik heb zojuist ook met PSV Surridge laten gaan, maar dan gratis +50% bij doorverkoop. Afgelopen seizoen transfervrij overgenomen maar hij had een veelste hoog salaris voor een tweede elftal speler. Vervolgens verhuurd aan Wigan, waar hij twee wedstrijden heeft gespeeld, niemand wilde geld voor hem neerleggen.

Geplaatst

Jouw Club: Feyenoord

Speler: Marek Hamsik

waarde: 10,25 miljoen

Napoli vraagt 26,5 miljoen, go or no go?

Geplaatst
Tuurlijk scoort hij niet veel, het is een vm.:cab:

@tommy: een GO, goede vervanger voor pizarro:m:

zelfs beter:mrgy:

wil niet zeggen dat Spitsen alleen scoren eh..

Vargas scoort bij mij elk seizoen heel wat doelpunten, dat je niet zou verwachten van een VL .. en hij speelt als VL bij mij.

hij is zelfs al 1 of 2 keer topscorer geweest in de competitie, en 2de plaats topscorer in de Championsleague en nog paar keer 2de en 3de in de competitie

[spoiler=Vargas]1234289237-70.jpg

[spoiler=Vargas Stats]1234289522-210.jpg