Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
No go, je kan wel beter halen voor dat geld. ;)

ohja, wie dan? ik heb het bod al geacepteerd, maar kan het altijd nog afwijzen :p

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Ongelooflijk ik bood Pizarro aan voor 60 miljoen+50% en deden ze een bod van 60 miljoen direct en 40%!

ik hoor ook meer van dit soort verhalen over Man City.

Het gebeurt nu ook in het echt, maar is dit niet een beetje raar dat ze op zulke middelmatige voetballers immense bedragen betalen?

Is ook raar, ik bood begin eerste seizoen met Roma Perrotta aan voor 70 miljoen, toen deed City het ook! Perotta! Een middelmatige 30 jarige voetballer! Die maar een waarde van 5,5 miljoen had.

Geplaatst
Jouw Club: Feyenoord

Speler: Marek Hamsik

waarde: 10,25 miljoen

Napoli vraagt 26,5 miljoen, go or no go?

100% dikke GO!

Als je geluk hebt dan komt Man City langs met een bod van 70 miljoen :D

Geplaatst
Hoe heb je Bojan kunnen halen :D? Ik heb zojuist ook met PSV Surridge laten gaan, maar dan gratis +50% bij doorverkoop. Afgelopen seizoen transfervrij overgenomen maar hij had een veelste hoog salaris voor een tweede elftal speler. Vervolgens verhuurd aan Wigan, waar hij twee wedstrijden heeft gespeeld, niemand wilde geld voor hem neerleggen.

Bojan kan je benaderen op 28-12-08 want op 28 juni is hij transfervrij:naughty:

Geplaatst
wil niet zeggen dat Spitsen alleen scoren eh..

Vargas scoort bij mij elk seizoen heel wat doelpunten, dat je niet zou verwachten van een VL .. en hij speelt als VL bij mij.

hij is zelfs al 1 of 2 keer topscorer geweest in de competitie, en 2de plaats topscorer in de Championsleague en nog paar keer 2de en 3de in de competitie

[spoiler=Vargas]1234289237-70.jpg

[spoiler=Vargas Stats]1234289522-210.jpg

Ja, daar heb je gelijk in...maar hoezo zou hij met 19 goals en minder topscoorder zijn..:cab:

Sorry voor dubbelpost..

Geplaatst

Higuain halen voor 10mil naar me Fio in seizoen 2? Spitsen heb ik Laurito, Rossi, Osvaldo en Pazzini, waar laatste 2 gaan vertrekken denk ik. En op Amc Silva, Jovetic en Forestrieri.

Geplaatst

Pazzini zou ik verkopen, Osvaldo zou ik houden, hij word wel erg goed na een tijdje, en scoort vaak ook belangrijke en mooie doelpunten. Higuain kun je wel halen ja, leuke speler voor Fiorentina

Geplaatst
Pazzini zou ik verkopen, Osvaldo zou ik houden, hij word wel erg goed na een tijdje, en scoort vaak ook belangrijke en mooie doelpunten. Higuain kun je wel halen ja, leuke speler voor Fiorentina

Pazzini scoorde er bij mij aardig op los. Zou hem voor minimaal 35 miljoen pas verkopen en anders lekker houden.

Geplaatst

tis natuurlijk wel een leuke goeie speler,(soortgelijke speler als Rossi), en als je er een lekker bedrag voor krijg zoals je al zegt rond de 30 miljoen zou ik hem gewoon verkopen

Geplaatst

Dillema!!

Ik ben De Graafschap in 2012.

PSV wil Roncaglia kopen, hij is al 3 Jaar de sterverdediger van mijn team.

Het bod is heel aantrekkelijk:

2.5 miljoen over 18 maanden

+ Oussama Assaidi! (Ik liet hem in het 1e seizoen vertrekken voor 2.1 miljoen naar Club Brugge, toen ging hij 2 seizoenen later voor 2.1 miljoen naar PSV maar daar kon hij niet overtuigen.

+ 20% bij doorverkoop.

Wat moet ik doen?!

Edit over Roncaglia: Facundo Roncaglia is een Argentijn die kwam van Boca voor 35k in seizoen 1.

Hij is nu 1.2 miljoen waard en zijn contract loopt nog 2.5 jaar door en hij heeft het uitstekend naar zijn zin.

Geplaatst
Dillema!!

Ik ben De Graafschap in 2012.

PSV wil Roncaglia kopen, hij is al 3 Jaar de sterverdediger van mijn team.

Het bod is heel aantrekkelijk:

2.5 miljoen over 18 maanden

+ Oussama Assaidi! (Ik liet hem in het 1e seizoen vertrekken voor 2.1 miljoen naar Club Brugge, toen ging hij 2 seizoenen later voor 2.1 miljoen naar PSV maar daar kon hij niet overtuigen.

+ 20% bij doorverkoop.

Wat moet ik doen?!

Edit over Roncaglia: Facundo Roncaglia is een Argentijn die kwam van Boca voor 35k in seizoen 1.

Hij is nu 1.2 miljoen waard en zijn contract loopt nog 2.5 jaar door en hij heeft het uitstekend naar zijn zin.

No go, 2,5 miljoen is toch niks.

Geplaatst

Hoe zit je in het geld? Geen geld= GO. Geen Financiële problemen= NO GO

Geplaatst

Pieters is niet echt goed ofwel? Ik zou hem verkopen. Een goedkopere back up halen, en misschien nog wat leuke talentjes.

Geplaatst
Gabriel Milito voor 17 miljoen naar mijn AS Roma?

Welk seizoen zit je? Ik ben nu net met AS Roma begonnen en kan niet meer dan 4,9M besteden!

Maar ik zou zeggen GO.

Geplaatst
Welk seizoen zit je? Ik ben nu net met AS Roma begonnen en kan niet meer dan 4,9M besteden!

Maar ik zou zeggen GO.

Moet je Perrotta aanbieden bij clubs. Ik had hem aan het begin voor 71 miljoen verkocht aan City.

Geplaatst
Moet je Perrotta aanbieden bij clubs. Ik had hem aan het begin voor 71 miljoen verkocht aan City.

Wát?:o In seizoen 1?:cab:

Geplaatst

haha, wil niet seizoen dat je hem bij elke game voor 70 miljoen kan verkopen eh, je hebt gewoon beetje geluk daarmee gehad