Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Carlos Vela aan het begin van eerste seizoen voor 25 miljoen verkopen aan man city?

Geplaatst

Met Feyenoord heb ik aan het begin van het 3e seizoen Dembele gekocht voor 6.5mil. Het is dus een beetje te laat om te vragen om een GO or NO GO, maar ik vroeg achteraf toch af of ik er goed aan gedaan heb, wat vinden jullie?

Geplaatst

6,5 miljoen wel wat veel voor Dembele dus ik zou No Go gezegd hebben.

Geplaatst

6.5 miljoen is wel erg veel voor Dembele. Maar als hij in jouw systeem past en hij doet het err goed, dan heb je er goed aan gedaan. Ik had persoonlijk het niet gedaan, voor 6.5 miljoen kan je betere en goedkopere spelers halen.

Geplaatst
Trezequet: GO

Iaquinta: GO

Cardozo: GO

Mattock: GO

Keirrison: NO GO

Hoezo Keirrison no go? Is 1 van de beste spitsen van het spel!

Geplaatst
Putdus overdrijf niet zo

Hij heeft bij mij de Graafschap in zn eentje kampioen gemaakt zo ongeveer in het 3e seizoen. 44 wedstrijden, 41 doelpunten. Hij heeft zeker wel wat in zn mars als hij goed getraind wordt.

Geplaatst

dat is wat anders wat jij zegt. Putdus had het erover dat hij 1 van de beste spitsen van het spel is, dat is wel behoorlijk overdreven gezegd. en als hij zo veel scoort bij de graafschap wil dat ook niet zeggen dat hij bij elk team scoort.. maja :)

Geplaatst
dat is wat anders wat jij zegt. Putdus had het erover dat hij 1 van de beste spitsen van het spel is, dat is wel behoorlijk overdreven gezegd. en als hij zo veel scoort bij de graafschap wil dat ook niet zeggen dat hij bij elk team scoort.. maja :)

Ik begrijp je standpunt heel goed, maar ik zei het juist om aan te geven dat ik Keirrison wél als 1 van de beste spitsen in het spel beschouw. Ik vind een spits die een middelmatige club (met alle respect voor de fans) als de Graafschap vrijwel in zijn eentje kampioen kan maken, een topspits. Hij scoort namelijk europees net zo makkelijk als in de eredivisie.

Geplaatst

jamaar de beste van het spel? komop zeg .. hoe jullie het zeggen lijk het net alsof hij beter is dan bv; Aguero, Vela, Adebayor, Ibrahimovic, Torres, Bojan, Pato en ga maar verder. het is blijkbaar een hele goeie spits. maar ben eens benieuwd als hij bij een Club als Milan of Real Madrid speelt ofzo, of jullie dan ook zeggen dat hij 1 van de beste is.

en dus als een onbekende spits bv 40 goals maakt in een seizoen, wil dat dan ook zeggen dat hij 1 van de beste in het spel is ? nee toch.

jullie kijken alleen maar naar 1 seizoen hoe die presteert

Geplaatst
jamaar de beste van het spel? komop zeg .. hoe jullie het zeggen lijk het net alsof hij beter is dan bv; Aguero, Vela, Adebayor, Ibrahimovic, Torres, Bojan, Pato en ga maar verder. het is blijkbaar een hele goeie spits. maar ben eens benieuwd als hij bij een Club als Milan of Real Madrid speelt ofzo, of jullie dan ook zeggen dat hij 1 van de beste is.

en dus als een onbekende spits bv 40 goals maakt in een seizoen, wil dat dan ook zeggen dat hij 1 van de beste in het spel is ? nee toch.

Als ik denk aan "1 van de beste spitsen" denk ik aan een lijstje van 20-25 spitsen en daar hoort hij bij zeker bij. Ik heb nooit gezegd dat hij de beste in het spel is. Als ik naar de spelers kijk die jij noemt denk ik dat hij beter is dan Pato en niet veel onder doet voor Bojan en Adebayor. Dit is trouwens zijn 2e seizoen bij mij en hij presteert beter en beter, dus ik heb goede moed voor komend seizoen. De topclubs volgen hem al een tijdje maar tot nu toe heb ik geen boden gehad (vraagprijs op 50 miljoen zetten helpt :p)

Geplaatst

Hij is qua kwaliteiten misschien niet de beste spits van het spel. Maar hij presteerd altijd fantastisch. Is hier voor 40mil naar Inter gegaan en daar een zeer belangrijke speler die ook al topscorer in de Serie A is geworden. Dus hij ziet er misschien niet altijd uit als een Bojan of Pato, maar hij presteerd er zeker wel naar.

Geplaatst

kweenie, kvind dat hij niet echt bij Roma past .. en volgens mij vinden je fans het ook geen goed idee, om een speler te kopen van een grote rivaal(die tenslotte ook nog is op de bank zit bij Inter waarschijnlijk)

Geplaatst

@ Milan-Fan: Keirrison doet het nu beter dan Villa bij mij;). Ik zit bij Valencia in seizoen 2, en ik sta ver voor de rest, en hij is topscorer, dus ik vind Keirrison zeker een van de betere spitsen van het spel. Maar het ligt er natuurlijk maar net aan wat voor systeem je speelt;). Ik heb nu 2 Villa's als het ware en heb daar zeer veel profijt van.

@ TommyCipriani: 8 Miljoen is op zich niet zo heel gek, maar ga eerst maar kijken hoeveel hij van je loonbudget opslokt. En aan de hand daarvan zou ik bepalen of je em wel wil hebben;). Qua talent is hij zeer goed, maar kijk ook even verder.

Geplaatst

Ja TUUUUUURLIJK!!

Ramos voor zo weinig?:-D Geweldig man! Koste wat het kost!

Geplaatst

welk seizoen zit je eigenlijk, dat je al zoveel geld hebt ?

Ramos No GO.. voor dat geld kun je beter wat grote talenten kopen. bv Chygrysnkiy, Carrico .. of bv Corluka, Fazio

Geplaatst

Ja ik heb de CL finale gehaald! En ik had Pizarro verkocht voor 60 miljoen.

Perrotta voor 15 miljoen. Diego Milito weer verkocht voor 20 miljoen. Panucci aan real madrid voor 12 miljoen Baptista voor 20 miljoen aan Real Madrid.

Seizoen 2!

Fazio zijn clausule is 21 miljoen halen?