Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Caricco word lang niet zo goed als Ramos dat word;). Corluka evenmin. En Fazio is een CV. Ramos zou ik persoonlijk voornamelijk op de rechterkant gebruiken (bij gebrek aan beter).

EDIT: Fazio zeker halen;). Echt een toppertje, maar wellicht kan je em goedkoper halen? Probeer rond de 13,5 of 15. En anders gewoon voor de clausule gaan;).

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

ja, dan zou ik veel liever Fazio halen in plaats van Ramos

edit: als hij 45 miljoen voor Ramos zou willen betalen, zal hij toch ook wel makkelijk 21 miljoen willen betalen voor Fazio, niet?

Geplaatst
als hij 45 miljoen voor Ramos zou willen betalen, zal hij toch ook wel makkelijk 21 miljoen willen betalen voor Fazio, niet? :)

Ja oke, maar waarom zou je meer betalen als het niet nodig is;). Ik weet niet hoe jij tegenover de financien kijkt, maar als ik een speler voor 500k minder kan halen doe ik dat;). Ik ben misschien een echte Nederlander wat dat betreft.

(P.S. je hebt een edit knop hea:oops:)

Sorry was te voorbarig, je had em al veranderd;).

Geplaatst

Doe ff normaal joh :) .. en wat mn financien betreft, hoef je je geen zorgen te maken, ik let goed op men geld ;) .. ik probeer meestal ook altijd zo weinig mogelijk te betalen. maar 21 miljoen Fazio is gewoon niet zoveel .. voor Ramos daarentegen is 45 miljoen best wel veel

Geplaatst

Ja ik heb Davide Santon en Cicinho daar al.

Juan en Mexes doen het samen heel erg goed, maar zoek een beetje stand-in. Daarom.

Fazio 21 miljoen vind het ondanks mijn transferbudget veel geld.

Hij is maar 3.8 miljoen waard, maar er wordt niks geaccepteerd wat ik op hem biedt.

Geplaatst

Ik probeer geen ruzie te zoeken hoor:cab:. Maar goed, ik vind dat echt niet veel geld voor Ramos. Is het wel waard. En omdat een speler het eventueel waard is betekent niet dat ik dan maar dat bedrag moet gaan betalen.

@ Tommy: Als je Fazio haalt zou ik wel een speler eruit halen hoor. Mexes en Fazio is een superduo! Maar is Cicinho zo goed dat hij Ramos eruit zou spelen? Als je op de rechterkant goed zit zou ik Fazio halen;). Is beter in de belangrijke punten. En hij is langer.

EDIT:

@ Vince: Als je hem nodig denkt te hebben is het zeker een goede speler. Heb geen ervaring met hem, maar zal best een goede speler zijn voor je Haarlem toch?

Geplaatst
maar er wordt niks geaccepteerd wat ik op hem biedt.

dat bedoel ik nou :)

edit: en hij heeft plaats genoeg op de rechterkant .. met Cicinho en Santon zit je goed. dus Ramos is niet echt nodig aan de rechterkant, dan moet je Fazio dus kopen. goedkoper en zeker eve goed centraal als Ramos

Geplaatst

Jouw Club: Wigan Athletic

Steve Sidwell van Aston Villa gratis aannemen, probleem is zijn loon van 40.000 euro per week. Hij is op de transferlijst geplaatst omdat hij boos was omdat hij niet aan spelen toe kwam, GO or NO GO

Geplaatst

GO, Goeie Engelse middenvelder.

Als er geen andere geintresseerd zijn in hem zou ik beginnen met 30.000 loon ofzo aan te bieden.

Geplaatst

Is lastig. Vind Sidwell maar een matige speler. Als je weinig middenvelders hebt een Go. Als je al genoeg spelers voor de MC plek hebt een No Go. Dan is die dat salaris niet waard.

Geplaatst

Hij wil 33.000 salaris, heb het hem aangeboden. Zal pas komende transferperiode komen, aangezien Palacios in de belangstelling staat van grote clubs kan ik hem verkopen en maak ik veel winst op een positie. Bedankt, het word dus een GO

Geplaatst

Plus 1 non-engelsman eruit!

Plus 1 Engelsman erbij!

Plus winst!

Bij mijn Aston Villa game had hij zich met zijn invalbeurten in de kijker gespeeld bij Tottenham, Man City en Liverpool ;)

Geplaatst

Bendter begin 2e seizoen voor 12 mil naar hoffenheim halen?

Ibesevic is voor 21 mil verkocht;)

Geplaatst

@Vinci3nto: GO, is het wel waard:). Word een goeie spits;).

Geplaatst

GO, goede spits en uitstekende vervanger voor Ibisevic + je maakt nog eens winst ook.

Geplaatst

OK het is een GO! geworden...bedankt voor het meedenken:checkit:

Net heb ik de eerste wedstrijd gespeeld met hem in de basis, 2 goals 1 assist_O_ De wedstrijd 4/0 gewonnen:banana: ) Tegen Werder Bremen

Geplaatst

Nederland is altijd leuk om te coachen omdat het je moederland is. Frankrijk heeft meer talent en een beter elftal en daarom zou ik voor de laatste kiezen. Frankrijk een GO

Geplaatst
Nederland een GO! toch een leuke uitdaging om een keer succes te halen

Oké, ik laat het Talenten team vallen [Frankrijk] en volg mijn Hart :) Nederland. daar zal ik ook wel wat talenten gebruiken! :D

Geplaatst

Fiorentina 2 Januari 2013 ..

Kopen .. ongeveer 15 miljoen ?

[spoiler=Osmair]1234633984-210.jpg

en deze ongeveer 20 miljoen ?

[spoiler=Drissa]1234634186-080.jpg

en deze is ook heel geinteresseerd om te komen .. scouts vinden hem een GROTE aanwinst. talent om veel beter te worden dan mn 'beste' rechtermiddenvelder volgens hun (dat ook een regen is) maar zelf stel ik hem nooit op als MR. ik speel trouwens niet met een MR, maar met een AMR, en daar is die regen van mij niet goed in .. alleen weet ik er de prijs nog niet van. hij is 11 miljoen ongeveer waard. kzou hem ook graag willen kopen.

[spoiler=Conway]1234634289-10.jpg