Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,4k
  • Weergaven 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik zou niet zo snel zeggen dat mensen cheaten. Ik heb sommige talenten ongelofelijk snel zien groeien in FM2009, + 3 tot 5 punten voor zon beetje elke vaardigheid in een jaar, maar tegelijkertijd heb ik ook talenten in mijn selectie die totaal geen groei vertonen.

Mijn paradepaardje tot nu toe:

Kevin Lamb

2heyihy.jpg

getraind door Elano, Matias Fernandez en Carlos Eduardo.

Geplaatst
Waarde van 26 miljoen en een salaris van 725 euro per week.:cab:

Dat is het leuke van een lading 16 jarige spelers inkopen, maar hij begint nu wel te zeuren om salaris verhoging. Dus hij verdient nu 8k/week ;e

Geplaatst

Ik kwam hem bij toeval tegen toe ik bij Nederland -21 keek, heeft me wel 15 miljoen gekost maarja hopen dat hij beetje goed speelt.

Vind trouwens dat er echt heel veel goede en vooral mentaal sterke regens zijn, vergeleken met 2008,

Geplaatst

Qua talent beter dan David (VC van Palmeiras):

naamloosld4.jpg

Hij is pas 16 jaar, dus deze kan heel goed worden.

Overigens, ik zie wat ik zwart heb gemaakt vaker gebeuren, wat is dat?

Geplaatst

Ik zou wel eens 16 of 15 jarige regens willen zien en dan een paar seizoenen later, als ze 20 zijn ofzo, dan kan je zien wat hun progressie is, dat lijkt me ook vet.

Geplaatst
Ik zou wel eens 16 of 15 jarige regens willen zien en dan een paar seizoenen later, als ze 20 zijn ofzo, dan kan je zien wat hun progressie is, dat lijkt me ook vet.

Hey, toevallig. Dat wou ik ook, dus heb voor mezelf wat screens genomen van talentvolle regens, om ze te vergelijken.

Geplaatst

Het valt me over het algemeen op, dat regens in FM2009 vaak fysiek op hun 15 of 16 al vrij goed zijn, tot zelfs geweldig, sowieso zijn de regens die vergeleken worden met een beter talent dan een al bestaande spelers, vaak al erg sterk.

Geplaatst

Bosnië heeft geweldige regens. _O_ En ik kwam deze net tegen maar ik kan geen bod doen omdat er een transferverbod staat door een mogelijke overname. :(

speler.png

Geplaatst

ik vind de Bosnier van King XVI beter dan die van jou Richard

1) vind zijn Fysiek beter

2) hij is pas 16 en die van jou 19 dus kings Regen kan beter uitgroeien

Geplaatst

vosmjp.jpg

Niet de beste lijkt me, maar kvond hem wel goed. Ga hem proberen te halen met Twente, maarja met 4 k transferbudget over wordt dat lastig. :m: Scout (17/17) zei dat het een goede aanwinst zou worden.

Geplaatst

dan wordt die voor de eredivisie goed genoeg, maar als je echte toppers wil dan moet je spelers scouten die een grote aanwinst of absoluut gecontracteerd moeten worden...

deze heeft maximaal een pa van 170 denk?

Geplaatst

Week niet, maar denk wel dat die goed genoeg wordt voor FC Twente. Kan hem ook voor 100K krijgen, moek eerst dat geld zien te krijgen natuurlijk maar gaat wel lukken.