Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Wat doen jullie om deze te vinden, buiten je scouts laten scouten in bepaalde landen? Bij mij komen ze nooit af met zulke goede regens :L

• Antwoorden 2,4k
  • Weergaven 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Balaanname, Koppen, Springen, Kracht, Afwerken, Zijn Lengte, Techniek, Zonder Bal _O_

Wat een held _O_

Welk seizoen ben je?

Ik vind nooit goeie :(

Geplaatst

[spoiler=Larrea]larreaao8.png

[spoiler=Karakatsanis]michaliswq4.png

[spoiler=Lopéz]alainuk0.png

[spoiler=Fantini]alessandrogv0.png

[spoiler=Faber]larslv5.png

Geplaatst
Wat doen jullie om deze te vinden, buiten je scouts laten scouten in bepaalde landen? Bij mij komen ze nooit af met zulke goede regens :L

De -19 van alle landen is bekijken

Geplaatst
Balaanname, Koppen, Springen, Kracht, Afwerken, Zijn Lengte, Techniek, Zonder Bal _O_

Wat een held _O_

Welk seizoen ben je?

1995 + 18 = 2013

Geplaatst

Wat een held _O_

Welk seizoen ben je?

Mijn scouts zijn continu aan het scouten, de kans is dan ook groot dat er eens een goeie tussenzit. Ook bekijk ik elk seizoen in elke competitie de topschutters ect. ;) Ik probeer dan ook om mijn scoutingsnetwerk zo ver mogelijk uit te breiden, zit bijna op 50% van de wereld nu :)

Scouting.png

Geplaatst

ze zijn wel strak hoor..

bij fm 08 duurde het altjid zolang..

en ze worden al op een jonge leeftijd al heel erg sterk

Geplaatst

Nee Zoey, dat hoeft niet. Naar mijn idee helpt het wel als je scout al wat kennis heeft over het land waar jij hem heen stuurt om te scouten, maar dit ontwikkeld zichzelf ook wel, als je maar genoeg scout. Belangrijkste is en blijft gewoon goede scouts met goede ratings voor Beoordelen kwaliteiten en Beoordelen potentieel.

Jeumig. Ode aan mijn scouts again _O_. Deze jongen is technisch echt een beest.

494977ce9ab8e-Antonio_Lopez.png

Geplaatst

Voor het eerst in mijn FM leven, mij eens echt bezig gehouden met regens zoeken, zit nu eind februari 2010. En het lijkt al zijn vruchten af te werpen. Mijn scout ging even in Brazilië kijken.

[spoiler=Anderson]2a4pp8w.png

[spoiler=Carlos Eduardo]2mhc75g.png

[spoiler=Paulo Roberto]20jo5ma.png

Deze is nu nog CM, maar ik ga hem omtrainen naar spits. Goed of niet?

Voor mij persoonlijk schept dit enorm veel meer spelplezier in FM, echt dit is heerlijk. Ik denk wel dat deze 3 het kunnen maken. Zeker bij mijn Göteborg. Ze zouden hier beter een gewoon regen-topic maken, want ik weet ook wel dat deze niet de beste ooit zijn.

Geplaatst

Alleen als die Paulo Roberto een goede spits wilt zijn moet ie wel wat punten erbij bij zonder bal, maarja hij is pas 18

Geplaatst

Hoe heet die club waar je hem vandaan hebt? kan ik ook even voor regens kijken

Geplaatst
Hoe heet die club waar je hem vandaan hebt? kan ik ook even voor regens kijken

Stromsgodset, maar waarom ga je er vanuit dat jij daar ook iets gaan vinden dan ?:cab:

Geplaatst

gewoon even kijken ik heb elke noorse club gekeken en dan doe ik deze ook want ik heb extra spelers van noorwegen geselecteerd

Geplaatst

Jongens, vinden jullie het ook niet gewoon veel te makkelijk om goede regens te vinden, je hebt er altijd(!) wel 1 die erg goed kan worden op het begin in je -19, eens of oneens?

Geplaatst

Eens, maar ik vind het geen probleem hoor. Uiteindelijk zit er in ieder team wel één (of meerdere) goede spelers, maar dat is in rl toch ook zo? :cab:

Geplaatst
Stromsgodset, maar waarom ga je er vanuit dat jij daar ook iets gaan vinden dan ?:cab:

haha jordy!

ik heb toch ook een goeie regen bij stromsgodset rond lopen alleen hij is kwa budget nog niet te halen :(

Geplaatst
Eens, maar ik vind het geen probleem hoor. Uiteindelijk zit er in ieder team wel één (of meerdere) goede spelers, maar dat is in rl toch ook zo? :cab:

Dat is ook waar, maar daar zijn ze toch iets moeilijker te kopen of ligt het aan mij? Als je op het begin als Ajax zijnde gewoon in bijna elk team van de Eredivisie -19 kijkt en het beste talent koopt(wat overigens wel echter is geworden omdat ze meer vragen als eerst en vaak 50%) kan je al een heerlijk jeugdteam vormen voor een aantal miljoentjes..

Geplaatst

Slaat nergens op, al die spitsen die perfecte hoekschoppen kunnen trappen, elke penalty binnen schieten en beter kunnen mandekken dan de helft van alle verdedigers