Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Slaat nergens op, al die spitsen die perfecte hoekschoppen kunnen trappen, elke penalty binnen schieten en beter kunnen mandekken dan de helft van alle verdedigers

Strafschoppen kan dan nog wel, maar de rest heb je wel gelijk in. Wtf, té goed.

• Antwoorden 2,4k
  • Weergaven 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
:O

Dat is niet normaal meer...:p

Is een dergelijke regen nog wel realistisch?

Zo extreem is hij toch niet?

Geplaatst
Maar de meesten zitten op hun 15e nog niet aan hun top.

Hij mag pas op zijn 18e naar Europa, dus mist hij 3 jaar goede training.

Dus de kans is groot dat die speler op zijn 18e nog steeds bijna dezelfde stats heeft.

Geplaatst

Lijkt me sterk, als en speler al zo goed is op die leeftijd zal hij ook wel zijn minuten meepikken en daar wordt een speler ook veel beter van.

Geplaatst

Marco van Dongen (SC) is het nieuwste product uit mijn jeugdopleiding bij Sparta

Volgens mijn scouts is hij de nieuwe Geert Wilders ;)

vandongenpngom3.png

w640.png

Geplaatst

Henri Verweij : Vast niet de beste maar het is wel een held als centrale verdediger :)

opn6ac.jpg

Geplaatst

In heb begin goed maar in mijn game is het een keer verbeterd en is het nou uitstekend volgens mij. Probeer hem nog beter maar bestuur vind niet nodig ;e Deze komt trouwens niet uit de jeugd van PSV, heb hem na een half jaar bij Groningen weggeplukt :)

Geplaatst
In heb begin goed maar in mijn game is het een keer verbeterd en is het nou uitstekend volgens mij. Probeer hem nog beter maar bestuur vind niet nodig ;e Deze komt trouwens niet uit de jeugd van PSV, heb hem na een half jaar bij Groningen weggeplukt :)

Lekker ja , hoeveel ? :)

Geplaatst

2 Miljoen :) Heb al boden gehad van 50 miljoen voor hem maar hij gaat lekker niet weg. Had ook nog een andere verdediger die had ik gratis overgenomen en een jaar later voor 60 miljoen verkocht, is echt makkelijk geld verdienen die regens :m: Zal straks wel ff screentje posten.

Edit : Dit is em. Is voor 60 miljoen naar Real Madrid gegaan en daarna naar Real Betis. Is ook heldige verdediger alleen beetje klein dus daarom mocht ie weg.

o5as77.png

Geplaatst
2 Miljoen :) Heb al boden gehad van 50 miljoen voor hem maar hij gaat lekker niet weg. Had ook nog een andere verdediger die had ik gratis overgenomen en een jaar later voor 60 miljoen verkocht, is echt makkelijk geld verdienen die regens :m: Zal straks wel ff screentje posten.

Idd , geeft een goed gevoel he :oops:

Heb je er wel 50% dvk bij gevraagd ?

Geplaatst

Ja had ik erbij zitten en toen is ie voor 25 miljoen naar Real Betis gegaan dus in totaal 72.5 aan verdiend in een jaar :< Heb net een nieuw talent als centrale verdediger gehaald alleen is die nog niet goed genoeg. Hoop dat zijn mentaal een beetje gaat groeien dan wordt ie ook wel goed.

2uidun9.png

Geplaatst

leonardojm9.png

Houdt Suarez af en toe van een basisplek af. Is ook nog eens tweebening.

mathiassalomt5.png

Tweede keeper achter Stekelenburg, krijgt tegen de kleinere clubs in de competitie en beker zijn kans.

Geplaatst

Deze kwam ik gisteren tegen bij het opstarten van een nieuw spel terwijl ik nog niet eens een club had gekozen.. Dacht even de jeugdopleiding van mijn favoriete cluppie checken en jahoor, het was gelijk raak.

2dj9jxf.jpg

Kan een superieure middenvelder in de Premier League worden.

Geplaatst

Weggeplukt uit de Tjechiche eerste divisie voor 2 milj. Iedereen wilde m meteen lenen en aangezien ik al met oa Xavi, Veloso, en Javi Martinez op die positie vol zit, mag hij lekker een jaartje extern in het eerste spelen =) De beste man wordt gezien als de nieuwe Inesta. Nize :D

Neuman-Stats.jpg

Geplaatst

Bwah, ik denk dat ik hem ook wel had verhuurd hoor, als je zeker weet dat hij een basisplaats daar krijgt.