Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

11vh892.jpg

15yjbiw.jpg

rm1b8x.jpg

2r2aibs.jpg

x2jxhj.jpg

en er zijn nog honderden helden regens maar deze spelers komen naar mij toe of komen uit mijn jeugd bij Inter en wil het liefst niet dat me hele selectie uit regens bestaat;)

• Antwoorden 2,4k
  • Weergaven 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

2irw95s.png

Heldje in mijn jeugdopleiding. Alleen zijn fysiek kan nog wat beter, maar is hij is dan ook nog maar 14.

Geplaatst
Ik had m liever bij me -18 ofzo gehouden zodat die beste training kreeg en bij Barca B kan spelen.

Hij speelt altijd in de basis en volgens mij leert hij meer door mee te spelen in het eerste...

Wat ik me wel afvraag: Hoe zit dat met spelers uit je eigen jeugd (registratie voor de CL). Bij de voorwaarden staat dat de speler tussen zijn 15e en zijn 21ste 3 seizoenen bij de club moet hebben getraind. Klopt het dat hij dan dus niet uitgeleend mag zijn?

Geplaatst
Damn, 14 ook nog maar... Gaat ie nog een beetje groeien?

Joh die heeft nog 6 jaar om lekker door te groeien denk ik;)

Geplaatst
Joh die heeft nog 6 jaar om lekker door te groeien denk ik;)

Ja maar niet iedere speler gaat ook doorgroeien. Ik vond een ventje van 16 met erg fijne stats, maar hij was niet ambitieus. M'n scouts zeiden ook dat hij niet veel verder zou groeien...

Geplaatst

@rik'

Ik speel nog in de 3de bundesliga, maar mijn assistent zegt dat hij een superieure linkermiddenvelder wordt in de 1ste bundesliga ik verwacht veel van hem.

Geplaatst
@rik'

Ik speel nog in de 3de bundesliga, maar mijn assistent zegt dat hij een superieure linkermiddenvelder wordt in de 1ste bundesliga ik verwacht veel van hem.

Ja kijk dan wordt het leuk :p

Geplaatst

Bento-Stats.jpg

Bento-Potent.jpg

Voor 2,4 komt ie naar mij toe. Helaas moet ik wel wachten, maar dat heb ik er wel voor over :D

Geplaatst

In FM09 zijn de regens wel stukken beter als in fm08 en hierdoor is het ook makkelijk(er) geworden, daarom haal ik ze alleen als ik ze in mn zoekscherm tegenkom (Moet je wel uitgebreide scoutingskennis hebben) of als ik ze echt zelf gescout hebt, zo kom je soms alsnog goede Zuid Amerikanen en/of Afrikanen tegen in Europa die bijvoorbeeld bij kleine Noorweegse of Belgische ploegen spelen en dan kan je ze alsnog voor een klein bedrag overnemen. Want ik kan ook wel alle jeugdploegen afgaan maar na een paar jaar is de kans dan groot dat je echt een uber team hebt of echt super veel geld heb gecasht, dan is de lol er ook wel vanaf;)

Geplaatst

Jaja. Ik ben ook ff aan de beurt. Twee Nederlandse heldjes bij Feyenoord:

Raymond Verbeek, middenvelder rechts/links, net overgenomen van Groningen (7.5 miljoen...) 1 dag 16.

raymondverbeekqo3.png

Jan Buys, doelman, jeugdproduct.

janbuystn5.png

Geplaatst

Niceeee :). Vooral ook omdat je Feyenoord bent :p. Vooral die eerste kan focking goed worden volgens mij :o

Geplaatst
Switch je dan toch van team?

Ja maar wat ik gewoon wil zeggen is dat ik er de fun niet meer van inzie om alle jeugdelftallen af te gaan naar ubergoede regens, dan wordt het te makkelijk om echt de beste regens te halen aangezien er nu meer en betere regens zijn als in Fm08. Maar ja smaken verschillen en ik snap heus wel dat er ook veel mensen zijn die dat juist wel leuk vinden;) Maar dat wil niet zeggen dat ik geen regens haal;)

FilipposDimakis.png

Gehaald bij een Griekse degradatiekandidaat, geen uber talent maar het is altijd leuk om wat goede talenten uit eigen land te halen

KwakuLamptey.png

Voor vrij weinig geld uit de Noorse 2e divisie gehaald, kan nog groeien en is zeker voor de Griekse competitie een hele goede.

19ArnoldBognr.png

Gescout in Hongarije bij MTK Boedapest, wat een heldje:)

Geplaatst

Het is een VC neem ik aan? Aangezien je met Juventus geld zat zal hebben zou ik de gok wel wagen(y)