Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Jammer dat je dan 4 jaar moet wachten op hem :cab:

ooh jah helemaal vergeten:oops: En dan is het dus maar de vraag of hij daar in Brazilië nog echt gaat groeien

• Antwoorden 2,4k
  • Weergaven 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Aitor Pradales VC

naamloosyh0.jpg

Wat dachten jullie ervan?

Klein, slechte anticipatie en beslissingen, zwak, niet te best zonder bal en slechte sprongkracht om zijn lengte te compenseren.

Verder wel leuk hoor

Geplaatst

Misschien omtrainen naar VM? En hij is pas (!) 16 he en fysiek al aardig, mentaal en technisch kan met trainingen nog wel een stuk beter worden lijkt mij?

Geplaatst
Klein, slechte anticipatie en beslissingen, zwak, niet te best zonder bal en slechte sprongkracht om zijn lengte te compenseren.

Verder wel leuk hoor

Lengte heeft in FM geen invloed op het winnen van kopduels.. Alleen de stat springen heeft dat. In FM kan iemand van 1.60 met 20 voor springen een kopduel winnen van iemand van 3 meter en 1 voor springen.

Geplaatst
Lengte heeft in FM geen invloed op het winnen van kopduels.. Alleen de stat springen heeft dat. In FM kan iemand van 1.60 met 20 voor springen een kopduel winnen van iemand van 3 meter en 1 voor springen.

Heb je een bron ?

Anders moet je met de editor eens dat voorbeeldje van je aanmaken en dat testen in de 3D engine, zal je zien dat lengte wel uitmaakt.

Geplaatst
Haha, inderdaad.

Maar Jordy, waar is Yuri?

Een Yuri is er nog niet, wel een Christophe Morosini.

[spoiler=wat groot]14xfqte.png

Mijn laatste nieuwe aankoop trouwens, 6.5 miljoen: Eddie Vlees.

25f0t4g.png

Zijn echte naam is trouwens Edward Fleisch, maar dat is kut dus ik heb er Eddie Vlees van gemaakt (y)

Geplaatst

Met zoveel goede regens word het niet echt meer een battle wie de beste heeft :(

Dan maar weer op naar de topscoorderstitel ;)

Geplaatst
Met zoveel goede regens word het niet echt meer een battle wie de beste heeft :(

Dan maar weer op naar de topscoorderstitel ;)

Nou, jij hebt nog geen regens gepost, dus voorlopig ben ik de beste ;)

Geplaatst

Komt ook omdat ik pas in 09/10 ben, over een jaar of 2 sla ik wel met screens om je oren.

Geplaatst

Ik weet niet hoor maar ik denk dat deze speler met recht de beste regen mag worden genoemd (tot nu toe ).

[spoiler=Douglas, SC]wkspsl.png

Geplaatst
Ik weet niet hoor maar ik denk dat deze speler met recht de beste regen mag worden genoemd (tot nu toe ).

[spoiler=Douglas, SC]wkspsl.png

Toch niet, mijn bestuur verkocht daarstraks een nóg betere voor 22 (!) ;e miljoen aan Real. Ik edit zo wel even.

EDIT:

Alan Hrkac, VMC/AMC

[spoiler=Hrkac]2m284kk.png

Alleen is Real zo dom geweest zijn ontsnappingsclausule 22 miljoen te maken, dus zodra ik zijn nieuwe loon kan betalen (130k per week daar) komt hij gewoon terug.

Geplaatst

Volgens mij is dat maar betrekkelijk, dat iemand de beste regen van een topic heeft... want op elke positie bestaan regens...

Geplaatst

Hoe komen jullie regens aan die fantastische mentaal?

Al die regens die ik krijg ik in FM 9.0.2 hebben een klote mentaal?

Of ik komt dat pas na 2010 dat ze een redelijke mentaal krijgen? :cry:

Geplaatst
Volgens mij is dat maar betrekkelijk, dat iemand de beste regen van een topic heeft... want op elke positie bestaan regens...

Maar die Hrkac van JordyM, kan je desnoods nog gebruiken als verdediger, als het echt nodig is

Geplaatst

b45e4e21574869.gif 5d446721574876.gif e7b09a21574885.gif

Alle drie halen naar Juventus of niet :cab:?

Geld is geen probleem. Ben alleen bang dat die spits niet echt bij mij kan doorbreken? misschien jaartje aan Siena verhuren?

Geplaatst

Ik zou het wel doen. Anders verkoop je em toch met winst?

Btw, je hebt bijna dezelfde naam als ik. Alleen heet ik Mitchell, achternaam is wel hetzelfde ;c

Geplaatst

404b2621575578.gif aa86ad21575634.gif

Ik wordt overspoeld met lekkere regens

@Mastrahh Haha, vroeger wou ik altijd Mitchell heten ipv Mitch :P.

Geplaatst
Heb je een bron ?

Anders moet je met de editor eens dat voorbeeldje van je aanmaken en dat testen in de 3D engine, zal je zien dat lengte wel uitmaakt.

Nee heb ik niet, maar mensen van SI hebben op het SI forum gezegd dat lengte geen invloed heeft op kopduels, alleen op de manier waarop iemand een bal aanneemt.