Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,4k
  • Weergaven 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Hoe scouten jullie eigenlijk goede regens? Ik bedoel, ik vind wel goede, maar die vind ik dan via onder 19 en 21 teams enzo bij nationale landen en zitten dan bij grotere clubs dan en ik dus willen ze vaak niet komen. (Ik ben Twente)

Geplaatst

Als je echt tijd hebt moet je ook gewoon de clubs in die landen nagaan, dus bijvoorbeeld in Ghana niet alleen naar het nationale elftal en het onder 21 elftal kijken maar ook naar de teams in Ghana. Zo zag ik net nog in mn game een geweldige Ghanese regen van de Feyenoord Academy in Ghana voor maar 10k naar Suwon Bluewings gaan, normaal keek ik in alle exotische landen naar de clubs maar vooral in fm09 wordt het me dan na een tijdje te makkelijk.

EDIT: En als je niet veel competities hebt geselecteerd kan je ook gewoon kijken in de Europese landen waarvan je geen competities hebt geselecteerd;)

Geplaatst

Keek ik net even bij de -19 van Bosnië (heb extra spelers van Bosnië geladen), liep ik deze tegen het lijf.

[spoiler=regen]s1p8r8.png

Geplaatst

En ook, wat ik zei in het "talentenclubs" topic, ga bij het zoekscherm en typ daar "NO CLUB" En dan onderaan staan alle nieuwe spelers. Ik heb via die kant nog nooit iemand ontdekt, dus dat terzijde.

Geplaatst

Bedoel je met NO CLUB, zoeken contract en dan afgelopen of geen contract?

Geplaatst
Idd, een VM zal ok moeilijk zijn aangezien hij niet kan doorzetten.

Heeft daar niks mee te maken, Doorzettingsvermogen is het vermogen om zich in te blijven zetten bij een achterstand

Geplaatst

Dan nog ook al heeft hij dat niet heel hoog, niet iedereen is perfect. Voor een 16-jarige een hele leuke speler.

Geplaatst

Lijkt me wel, meeste dingen die een VC nodig heeft heeft hij ook. En dat voor een 15-jarige, lijkt me wel een goede.