Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Anticipatie heeft volgens het boekje wel meer met Zonder Bal te maken dan met Positiespel, dus zo heel belangrijk is het niet voor verdedigers. Maar 6 is idd wel heel laag.

• Antwoorden 2,4k
  • Weergaven 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Maar hij is 15 en dat kan dus ook nog prima gaan groeien. Volgens mij kan dit een best grote worden als hij door blijft gaan en zo blijft ontwikkelen! :thumb:

Geplaatst

2hrd3ed.png

Hoeveel zouden jullie hier maximaal voor geven? Kan superieur worden in eredivisie

Geplaatst

Ik denk eerder dat het een (A)MR is.

Zou er denk ik niet meer dan 1,5 miljoen voor geven, al vind ik dat nogal aan de hoge kant. Maar zn waarde is heel hoog, wellicht kun je hem goedkoper krijgen.

Geplaatst

Maar zo'n speler is toch véél duurder te verkopen over 5 jaar? waarom zou ik hem dan niet halen?

Geplaatst

Als hij zich goed ontwikkeld wel ja. Maar ik vind bedragen hoger dan 2 miljoen sowieso te veel voor een 16-jarige. Maar je moet het zelf weten he. Ik zou em wel meteen in je 1e gooien, dan ontwikkeld die zich beter en groeit zn waarde meer.

Geplaatst

Nou aan die stats te zien is afwerken wel een beetje raar voor een Verdediger en Techniek, dan lijkt het meer op een aanvaller op het eerste gezicht

Geplaatst

Een soort van Evander Sno? Want met die leeftijd kan hij nog wel wat groeien en je kunt hem dan dus inzetten als een pinchhitter?

Geplaatst

Achteraan kan ik wel nog iemand als hij gebruiken, dus traint hij als verdediger. En om spits te zijn is hij te zwak zonder bal.

Geplaatst
Wat is flair eigenlijk? Ik lees vaak op sites dat het niet echt uitlegbaar is.

Neiging om acties te maken, en bijzondere en onverwachte dingen met de bal te doen.

Geplaatst

Ik dacht altijd dat dat trucjes was, wat is dan dat hij veel trucjes doet?

Geplaatst
Neiging om acties te maken, en bijzondere en onverwachte dingen met de bal te doen.

= trucjes ;e

Geplaatst

Hier ff een paar regens. Ik heb er lang voor moeten zoeken

ML van Racing (Argentinië)

fernandosaucedott5.jpg

Potentie om zo goed te worden als Messi

VL van Flamengo:

alexandreca0.jpg

Potentie om zo goed te worden als Eric Abidal

VVL/ML ook van Flamengo:

fabiool7.jpg

Potentie om net zo goed te worden als Eric Abidal

VRL van Banfield:

csarcambiassoqo7.jpg

Potentie om net zo goed te worden als Eric Abidal

Morgen of straks komen er meer, hetzij in deze post ge-edit hetzij een nieuwe post

Geplaatst
Ik dacht altijd dat dat trucjes was, wat is dan dat hij veel trucjes doet?

Flair is zeg maar dat hij durft om een actie te maken, maar als hij geen creativiteit heeft probeert hij altijd hetzelfde, creativiteit in combinatie met flair zorgt ervoor dat hij trucjes doet.

Denk ik :cab:

@Sander, had je er wel een goeie scout op af gestuurd? :) Niet dat ze niet goed kunnen worden hoor, maar zo op het eerste gezicht zien er nog niet echt uit als toekomstige Abidal's en Messi's.