Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,4k
  • Weergaven 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Deze verdediger kan volgens mijn scouts net zo goed worden als Micah Richards

2dbqnls.png

Deze rechtshalf ziet er niet bijzonder uit maar kan veel beter worden dan Zabaleta en op rechtsbuiten even goed als Robinho. Posities: VR/VVR/MR/AMR

14y1pk.png

Geplaatst

[spoiler=Arjan Wetzel]2a6wpqc.jpg

Best een leuk voetballertje dacht ik zo. Kwam zonder pardon doorstromen in mijn jeugdopleiding :D.

Geplaatst

wat Nederlandse regens.

Tip:

check in het eerste seizoen: Noorwegen, Ierland, Colombia en Duitsland (als je niet actief bent in een van die landen)

bertgroenendijkgm0.png

johnrijsbergenxw6.png

timelzingapa5.png

Geplaatst

Is het belangrijk om in je scoutingsopdrachten een filter in te voegen met bv: "maximum 20 jaar" als je jonge talenten wilt vinden?

M.a.w: Worden er meer jonge spelers gevonden wanneer je dit specifiek instelt of krijg je dezelfde resultaten wanneer je dit niet instelt (maar dan gefilterd)?

Geplaatst

Als je op zoek bent naar talenten moet je de leeftijd in stellen tot welke leeftijd de scout moet zoeken anders kan hij nog aankomen met een 30-jarige speler en dat is niet echt een talent

Geplaatst
Als je op zoek bent naar talenten moet je de leeftijd in stellen tot welke leeftijd de scout moet zoeken anders kan hij nog aankomen met een 30-jarige speler en dat is niet echt een talent

thx voor snelle reactie. Ja, dat begrijp ik wel. maar voor mij mag hij die 30-jarige speler ook wel vinden. Wie weet zit er wel een verscholen topper bij. Maar waar het mij om draait is dat hij voor die 30ers niet minder jonge talenten moet vinden. Dus, ga je meer jonge spelers vinden als je dit specifiek instelt? Dat is een beetje mijn dillemma :)

Geplaatst

Ik zoek gewoon handmatig, bij een land alle club stuk voor stuk afgaan. Want als je met een kleine DB speelt komen alleen spelers met een hoog PA in het spel in niet geselecteerde compitities. Waardoor je per club 1 a 2 regens vind.

Je kan het beste deze manier van zoeken gebruiken in de week van een nieuw seizoen, omdat dan hebben alle regens nog geen contract en voor sommige, afhankelijk van de leeftijd, hoef je zelfs geen vergoeding te betalen.

Geplaatst
thx voor snelle reactie. Ja, dat begrijp ik wel. maar voor mij mag hij die 30-jarige speler ook wel vinden. Wie weet zit er wel een verscholen topper bij. Maar waar het mij om draait is dat hij voor die 30ers niet minder jonge talenten moet vinden. Dus, ga je meer jonge spelers vinden als je dit specifiek instelt? Dat is een beetje mijn dillemma :)

Als je de maximum leeftijd op 20 instelt komt hij met meer spelers/talentjes van onder de 20 dan dat je de maximum leeftijd 30 instelt

Geplaatst

Jezus, wat een technisch beest, en dat op zijn leeftijd :o! Mentaal en fysiek wordt zeker nog wel beter als je hem gewoon mooi z'n minuutjes laat pakken!

Geplaatst

25qvsl0.jpg

kheb hem al eens gepost maar hij bleef niet staan ;e

Dit is toch een goed talentje ?

Geplaatst

technisch en fysiek is hij echt goed.

alleen mentaal niet...

voor hoeveel heb je hem gekocht??

Geplaatst

Toch zien je scouts niet alles. Ik ging bijvoorbeeld Belgie scouten. Komt die scout aan met Boussafa en nog één speler ( naam ff kwijt) maar bijvoorbeeld geen Witsel. Mijn vraag is als je een scout een land laat scouten en je doet maximum leeftijd bijvoorbeeld 20 jaar. Ziet hij dan de aankomende wonderkinderen wel? Mijn scouts hebben bij beoordeling kwaliteit en beoordeling potentie minimaal 18. Ik ben Valencia.

Geplaatst

Nee, bij mij missen ze ook alle wonderkinderen bijna. Ik heb 6 wonderkinderen nu, en maar 1 is door mijn scouts gevonden.

Maar zelf zoeken doet wonderen.;)

EDIT: Was even vergeten dat 3 wonderkinderen ook niet gevonden hadden kunnen worden door mijn scouts aangezien ik niet scoutte op de plek waar ik ze vandaan haalde.;e

Ze hebben van de 3 die ze konden vinden er 2 gevonden dus als je veel scout vind je een groot deel wel.:)

Geplaatst
technisch en fysiek is hij echt goed.

alleen mentaal niet...

voor hoeveel heb je hem gekocht??

100 k :naughty:

Geplaatst

2 spitsen gevonden, ga ze allebei halen. Beide wonderkind en kunnen dus nog stukken beter dan dit worden.

Dat brengt het totaal op 8 wonderkinderen in mijn elftal._O_

ppch7.png

ppve9.png