Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,4k
  • Weergaven 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Rechtsback en Vleugelverdediger

Zou jij hem dan omtrainen naar een positie, wil optimaal gebruik hier van maken ;)

Geplaatst

Misschien aangezien hij pas 16 is nog omtrainen naar VL en evt VVL. Heb je er meer mogelijkheden mee, maar op rechtsback is die ook prima. Misschien wel wat langzaam voor een back.

Geplaatst

Weet jij dan een perfect trainingschema voor zo iemand, ff kijken of hij deeltijds is :/

EDIT: Voltijds aangeboden en geaccepteerd, was meteen al intresse van grote clubs :P

Geplaatst

schema.png

Dit gebruik ik nu voor de backs in me jeugd. Is wel voltijds. Maar gebruik het nu nog te kort (1 maandje ofzo) om echt resultaten te laten zien.

Die vrije trappen is zo hoog, omdat mn back (heb er maar 1 in de jeugd) én goede vrije trappen neemt en hiermee zijn voorzetten traint.

Geplaatst
  • Auteur

Kijk afwerken, positiespel, beslissingen, zelfbeheersing..... Dat gaat echt nooit zo goed worden als hij Eto'o gok ik zo.

Geplaatst

Ik denk dat hij ook niet zo goed word, heeft te weinig kwaliteiten voor een echte spits. Afwerken, zonder bal bijvoorbeeld.

Geplaatst

493298fab48a3-Huidobro.png

Net uit Spanje opgehaald, lijkt wel een sinterklaas cadeautje..

49329947130f5-Mirko_Leto.png

Cadeautje nummer 2.. Eerste wedstrijd in onder 18 direct 2 goals en een assist. Direct begeleiding van Adebayor gegeven, en volgens mij wordt dit echt een doelpunten machine..

Geplaatst
Die 1e gaat nooit zo goed worden als Eto'o. Die 2e kan wel goed worden :)

Kan wel, maar die kans is klein.

Als zijn CA 50-75 ofzo is en zijn PA 185-200 ofzo dan zie ik het nog wel gebeuren

Geplaatst

Ik heb ook 2 regens ergens uit spanje weggehaald, vind ze er veelbelovend uitzien.

Vooral Pablo ziet er goed uit :p

Pablo

pablosu8.th.jpg

David Romero

davidromerowl1.th.jpg

Geplaatst

Hoe komt dat ik de spelers niet vind als ik ze zoek bij de clubs?

(Niet via scouting, maar op basis van de informatie die jullie geven)

Geplaatst

Welk seizoen zit je? Want nog lang niet elk land heeft al regens in het eerste seizoen. Enkel Duitsland, Noorwegen en nog een paar landen.

Geplaatst

Ik zit in belgië 2e klasse.

Maar kan ik dan niet aan de hand van jullie informatie die spelers gaan zoeken bij de clubs die jullie zeggen?

Geplaatst

Nee, regens verschillen per game. Dus bij iedereen weer anders, daarom is de uitdaging ook zo leuk om de goede regens in jouw eigen game te vinden!