Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Zit nu met Arsenal in de voorbereiding van seizoen 4. Deze heb ik vorig seizoen gekocht voor 5 miljoen:p Toen gelijk een jaartje uitgeleend aan Aston Villa omdat hij nog 3 betere cv's voor zich had. Hij moet aankomend seizoen het centrale duo vormen met Sakho.

[spoiler=Hibbert]2s80oz6.png

• Antwoorden 2,4k
  • Weergaven 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Mijn spits Ivan Vukovic:

2127has.jpg

Op de kop getikt voor 100k. 1e seizoen niet bijsterveel gespeeld ivb met het preseteren van andere spitsen. Deze werden vervolgens verkocht en zo kwam ie in de basis. Werd vorig jaar Topscoorder in de Ligue 1 met 26 doelpunten. Schoot me zowat eigenhandig naar de 5e plaats.

En ziehier Stehpane Simon. Jeugdproduct. Word wss volgend seizoen basis speler mocht zijn mandekken beter worden.

jv2g06.jpgp

Geplaatst

Zo die Simon is wel een held hoor! 90kg, 194 cm en dan nog zo'n snelheid. Een speler als hij is prima te gebruiken bij hoekschoppen:)

Geplaatst

Zeker, ik zit alleen nog met z'n mandekken en z'n snelheid. Omdat ik speel met een opkomende verdediging. Heb ik graag spelers ala Bikey. Dus dat mag nog wel 1 a 2 punten hoger.

Geplaatst

Aangezien ik bij Athletic erg afhankelijk ben van wat er uit mijn jeugd komt ben ik zeer tevreden dat ik in seizoen 2 al een aantal echte toppers heb.

Deze spits is daar toch wel de beste van, hij krijgt 6 sterren en kan veel beter worden dan Llorente:

1114axu.png

Geplaatst

Hehe idd. Moet je trouwens instellen om die pijltjes te zien dat zijn stats omhoog gaan, want ik kan ze niet zien.

Geplaatst
  • Auteur

Als je bij een speler zit rechtsboven op beeld klikken en dan kiezen voor recente prestaties (?) van trainingen laten zien dacht ik :)

Geplaatst
Aangezien ik bij Athletic erg afhankelijk ben van wat er uit mijn jeugd komt ben ik zeer tevreden dat ik in seizoen 2 al een aantal echte toppers heb.

Deze spits is daar toch wel de beste van, hij krijgt 6 sterren en kan veel beter worden dan Llorente:

*plaatje*

Niet gezond hoor, 15 jaar en nu al bijna 100 kilo?:cab:

Geplaatst

Die Simon is echt goed, en nog maar 18 _O_

Oohja.. ik heb een vraagje:

Wat kun je beter doe als je later goede regens wil uit een bepaald land.

Dat land selecteren, of dat land als extra spelers, of allebei?

Geplaatst
Euj, ik heb ook een Glenn Stiemens, heb je em van Ajax CT? Daar heb ik hem van. :m:

Maar de mijne is veel slechter.

Ik had ook een Glenn Stiemens alleen was hij een VC en was ook Zuid-Afrikaan en kwam van de Orlando Pirates :-D

Geplaatst
*screen* Leuk keepertje voor Emmen, graties.

Dat is zeker een leuk keepertje en nog gratis ook(y), wat zeg je scout over hem?

Geplaatst

Hij denkt dat de keeper de potentie heeft om één van de beste spelers van de club te worden, maar dat is hij nu al zo'n beetje. ;e

Geplaatst

Ja idd, Heb je hem al vaak laten spelen in het eerste?

Geplaatst

Dit is één van de beste regens die ik ben tegengekomen in mijn spel met l'OM.

Heb hem ook gekocht, was meteen weg van hem toen ik zijn stats zag!

Alex da Silva Motta:

zz76.jpg

Geplaatst
Ja idd, Heb je hem al vaak laten spelen in het eerste?

Hij staat gewoon elke wedstrijd in de basis ja :) doet het voortreffelijk.