Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,4k
  • Weergaven 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Rechtsback ja maar daar kan ik ook wel wat versterking gebruiken :P

Geplaatst
Nee, regens verschillen per game. Dus bij iedereen weer anders, daarom is de uitdaging ook zo leuk om de goede regens in jouw eigen game te vinden!

Aha, mooi zo. bedankt voor de info :thumb:

Geplaatst

Waar het in FM08 echt moeilijk was om vroeg in je game een goede regen te vinden, kan je nu al een heel wonderkind team hebben in je 2e jaar, vind dat het je veel te makkelijk word gemaakt.. Welk team je op het begin ook kiest, 9/10x heb je al een lekkere regen..

Geplaatst

[spoiler=Leon Maas]iofb00.png2w4ehq8.png

[spoiler=Diego Ferré (opvolger Huntelaar)]1073kp2.png28hivqp.png

[spoiler=Arturo]29bxp2.jpg2i1hv7o.jpg

Geplaatst

Eerste goede regen uit de eigen jeugd:

2ewnody.png

Heeft in potentie meer kwaliteit dan Gignac en kan een superieure spits in de Liga BBVA worden :)

Geplaatst
@Lauyo Die gast is wel heel goed voor een 15-jarige :cab: Gelijk halen als ik jou was :p

Ja ben ik ook wel van plan:*) wacht alleen nog even tot hij een contract heeft getekent bij cruzeiro, vanwege de ontsnappingsclausule die dan meestal belachelijk laag is_O_

Geplaatst

Hebben jullie ook dat zo'n beetje alle goede Nederlandse regens een buitenlandse naam hebben? Of ligt dat aan mij??

Voorbeeldje:

33vc57a.png

Geplaatst

Dit is de beste regen die ik tot nu toe heb (wel pas na één seizoen):

rjxphtwr9hlzob7qlz5.jpg

tfh5rlf2bpbh3c082r7.jpg

Hopelijk kan hij uitgroeien tot iets moois, maar als Neri zegt dat hij veel beter kan worden dan Lewandowski (ook een supertalent), dan heb ik er alvast veel vertrouwen in. :)

Geplaatst

Hij heeft het wel over het feit hoe goed Lewandowski nú is. Dus niet over als Lewandowski zo goed wordt als ie kan worden. Maar nog mooie speler!

Geplaatst

wat een spelers hiero, zelf nog niet veel tegengekomen;) (ben ook nog niet ver)

Geplaatst

2zibn08.png

Met de doelman ben ik best blij, ondanks dat hij al zeventien is. Hij groeit elke week en voor een ploeg als de Graafschap is dit toch een leuke keeper voor de toekomst:)

Geplaatst

Geen speciale training ofzo, het seizoen is nu nog maar zes weken oud ofzo, maar hij wordt telkens beter:) Verder heb ik Stefan Postma aangewezen als voorbeeld. Waarschijnlijk veel potentie, en hopelijk geen eendagsvlieg;)

Geplaatst

Mooie regen hoor Marcel, maar als je naar de top wilt zal je hem denk ik toch moeten verkopen. Hopen dat je er winst mee maakt!:)