Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,4k
  • Weergaven 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Sorry hoor jongens, maar ik vind het mentaal toch wel erg zwak. Heb jongere spelers gezien met een betere mentaal en soortgelijke fysieke en technische stats. Had er persoonlijk geen 40 miljoen voor betaald.

Geplaatst

Daar zou ik nooit, maar dan ook nooit, 40 miljoen voor betalen. Sowieso voor geen enkele speler, muv Ronaldo ofzo.

Geplaatst
Ik zou sowieso geen Schotse speler halen naar Atletico, en al helemaal niet voor 40M

Als het geen Spanjaard is boeit het echt niet of die een Botswaan of een Mongool is.

Geplaatst
  • Auteur

40 miljoen vind ik wel wat veel voor die Schot. Ik denk dat 20 miljoen wel het maximale bedrag zou zijn wat ik er aan uit zou geven.

Geplaatst

Oke 40 miljoen is wel veel.. maar voor 20 miljoen had ik hem nooooit kunnen halen..

Hij is wel pas 20 he! en is afgelopen jaar in mijn spel 3e geindigt op de ranglijst van beste aanvaller.. en dat op zon leeftijd..

Hij kan beter worden als Aguero zeggen mijn assistenten.. dus ik denk dat als ik hem goed train dat hij nog veel meer waard gaat worden dan 40 miljoen..

Geplaatst

Hij is geen 40M waard, maar aangezien hij nog kan groeien, zal ik hem vooral mentaal trainen. Wel leuk is dat ie 1.90 m is en 17 op snelheid heeft, altijd wel handig.

Geplaatst

Als je het geld hebt, geen andere versterkingen nodig hebt en verwacht een speler lange tijd te gebruiken vind ik geen enkel bedrag te veel. ;)

Geplaatst

zo te zien heeft Atletico hem dan pas gekocht voor 40 miljoen. als hij al zoveel waard is. ik zou ook echt geen 40 miljoen neertellen voor hem

Geplaatst

Voor een 16-jarige zeker (te) veel betaald, ondanks zijn kwaliteiten. Heeft nog een flinke fysieke training nodig, en ook mentaal nog veel te groeien door veel te laten spelen!

Geplaatst

kan wel een topper worden .. maar 20 miljoen is wel erg veel voor iemand die pas 16 is.

Geplaatst

Heerlijke spelers man:D

[spoiler=talentjes]Grbic, beer van een spits

2lv21q8.png

Bertola, nog een heerlijke spits

30kc3n8.png

Zandvoort, rechtsback, overgenomen van Vitesse

2mmhi51.png