Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Nee dit is realistisch, dat hij nu al zulke cijfers heeft...

Ga ff ergens anders lopen zeiken. :m:

Mooie speler hoor. :mrgy:

• Antwoorden 2,4k
  • Weergaven 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Nee dit is realistisch, dat hij nu al zulke cijfers heeft...

Inderdaad! Nee is gewoon mijn mening, speel liever met de echte spelers zeg maar, die we allemaal kennen...

Ik hou niet van regens...

Waarom kijk je dan in dit topic?

Geplaatst

@ Lionheart

Dan vraag ik me af hoe jij FM nog kan spelen als je in seizoen 2020 zit ;e Dan kan je niet eens meer FM'en :cab:

Ja, het kan ook zijn dat je steeds maar 1 seizoen speelt met 1 club, ja dan kan ik ook spelen met alleen maar echte spelers ;e

Geplaatst

Hallooooo... Heb gewoon mn mening gegeven hoor, ben een member van dit forum zoals iederen! 2020 is een beetje overdreven, en 1 seizoen ook... Speel gewoon een aantal seizoenen, tussen de 6 en de 10 ongeveer, want dan begint het meestal toch een beetje te vervelen als je alles al hebt gewonnen, en begin ik gewoon aan een nieuwe uitdaging met een nieuwe ploeg...

Geplaatst

Straks heb je een team waarvan de jongste speler 42 is en ze steeds vraagt: "Stop a.u.b niet! Ik verblij je wederom met een nieuw contract!"

Geplaatst

Aantal goede regens bij mij in de game:

1235078984-790.jpg

1235079001-340.jpg

1235079015-060.jpg

1235079030-560.jpg

1235079044-030.jpg

Er zitten een paar wel bij die ik zou willen hebben (A)

Geplaatst

Goed voor de Graafschap hoor, nu al goed genoeg voor een reservekeeper en kan zeker nog op alles groeien.

Geplaatst
*plaatje*

Niet heel goed. Goed genoeg als reservedoelman @ DGS seizoen 2.

alleen zijn Fysiek (springen, kracht) mag wel wat beter vind ik. Verder als die nog eventjes door groeid kan het een leuke stand-in voor de Graagschap zijn;)

Geplaatst

regen.png

Deze heb ik net gescout wel stom dat hij vorig seizoen tranfervrij naar anderlecht ging, nu moet hij 25 miljoen kosten. Ik ben aan het sparen, hij wil wel naar psv komen.

Geplaatst

Lekker spelertje hoor, alleen fysiek is ie wat minder. Maar hij is een perfecte targetman.

Geplaatst

Naja, 25 miljoen is aan de dure kant, maar als je geld genoeg hebt en met een targetman speelt is deze jongen zeer bruikbaar. Maar probeer te onderhandelen voor een lager bedrag.

Geplaatst

Hier zijn een paar van m'n beste regens bij Ajax. Het is in het Engels, komt omdat ik gewend ben om sowieso alles te doen in het Engels.

michailidis.th.jpg

Gewild door Bayern, weggeplukt bij Olympiakos waar hij ineens als 19 jarige tevoorschijn kwam.

sjorsdevries.th.jpg

Als 16 jarig jochie gekocht van De Graafschap. Heeft zich super ontwikkeld het laatste seizoen. Vind deze extra leuk omdat hij Nederlands is en gewoon meester.

ingelarsen.th.jpg

Gevonden terwijl ik allemaal kansloze Noorse clubs afging voor talentjes. Pikt al 2 jaar z'n wedstrijdjes mee maar gaat waarschijnlijk nu in de basis staan.

kyriakou.th.jpg

Dit wordt een hele grote later. 16 jaar en nu al vrij goede stats en speelt in de basis van Cyprus (niet heel bijzonder natuurlijk :whistle:). Heel vet dat hij uit zo'n land komt.

Geplaatst
regen.png

Deze heb ik net gescout wel stom dat hij vorig seizoen tranfervrij naar anderlecht ging, nu moet hij 25 miljoen kosten. Ik ben aan het sparen, hij wil wel naar psv komen.

Keurige targetman hoor.

Geplaatst

[spoiler=regens]Een paar regens uit mijn team:

lukaskucernak.png

w1093.png

Lukas Kucernak(AMC)

pereira.png

w1093.png

Pereira(AC)

sschaap.png

w1090.png

Remco Schaap(VC)

Al mijn regens zijn tegenwoordig kaal, nadat ik dat hairpack had gedownload. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?