Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Heerlijke regen!_O_ Spits neem ik aan??

2014/2015 liep hij 1op1! :o

Edit: laat maar, was niet de enige ;)

• Antwoorden 2,4k
  • Weergaven 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Heerlijke regen!_O_ Spits neem ik aan??

2014/2015 liep hij 1op1! :o

Edit: laat maar, was niet de enige ;)

Ik denk een AMR, want hij kan ook voorzetten en meestal kunnen spitsen niet goed voorzetten, al heb je natuurlijk uitzonderingen.

Geplaatst
Heldje?

33e7mtd.png

Hij heeft wel goede stats, maar is slechts 2 turf hoog. Maarja kan wel een handig ventje worden natuurlijk :p.

Geplaatst
Ik denk een AMR, want hij kan ook voorzetten en meestal kunnen spitsen niet goed voorzetten, al heb je natuurlijk uitzonderingen.

AMR,S , natuurlijke positie spits en daar staat hij ook ;)

Geplaatst

Jammer van z'n flair en lengte toch wel ;). Maar wel mooi spelertje!

Heb ook net een Braziliaan aangetrokken met Feyenoord. Zal ik zo wel even posten.

Geplaatst

50qf7s.png

Dat ie Jong Feyenoord zit niet te veel van aantrekken, zit nu inmiddels allang bij de hoofdmacht.

Geplaatst

Brandao van Marseille bijvoorbeeld. Het enige wat die kerel kan is voorzetten. En dat moet ik dan in mijn spits hebben staan. :cab:

@Hurricane: kan, ondanks zijn lengte, inderdaad een heldje worden! Lekker!

Geplaatst
50qf7s.png

Hij is wel erg blussure gevoelig denk als je zijn nat. conditie bekijkt voorderst is het wel een toppertje:checkit:

EDIT: Zijn lengte valt ook wel een beetje tegen.

Geplaatst

Ach, het is een Braziliaantje.. Verwacht daar ook niet van dat ze heel lang zijn ;). Maarja, ik heb nog maar 2 wedstrijden gespeeld in het nieuwe seizoen en direct heb ik al allemaal clubs die hem willen kopen.. O.a. Palermo, Bayern, AC en Parma. Zal dus wel een redelijk groot talent zijn, net als mijn scout al zei ;)

Geplaatst

@ SanderM: Wonderkind? Hij is niet echt sensationeel ofzo. Degelijk, maar fysiek niet erg sterk en hij is klein voor een VC. Hopenlijk kan je em voor een mooi bedrag van de hand doen, want hij gaat Zlatan of Benzema niet van de bal houden..

Geplaatst
@ SanderM: Wonderkind? Hij is niet echt sensationeel ofzo. Degelijk, maar fysiek niet erg sterk en hij is klein voor een VC. Hopenlijk kan je em voor een mooi bedrag van de hand doen, want hij gaat Zlatan of Benzema niet van de bal houden..

Hij heeft nog 7 jaar om volledig tot ontwikkelen te komen. Want ik neem 25 altijd ongeveer als de grens op gebied van ontwikkeling.

Geplaatst

is zekker een goede spits, alleen jammer dat zijn metaal beetje aan de zwake kant zit maar dat gaat wel omhoog als hij ouder wordt. ik zou zeggen of verhuren of veel laten spelen

Geplaatst
Even een vraagje tussendoor: Kun je regens ook editten met Fmrte?

Als je bedoelt hun statistieken aanpassen, volgens mij wel. Maar zo snel als je wat verder bent in je game, dalen deze toch terug denk ik.. dat zou ook het meest logische zijn :)

Geplaatst

Heb een toffe FM-game met Tongeren.

Heb al enkele screens gezien ervan ja :D Mooie ploeg heb je ervan gemaakt, allemaal regens bijna maarja dat is niet meer dan normaal.. voordat je met Tongeren in eerste klasse bent zijn er minstens 3 jaar verstreken en aangezien er vanaf het 2de seizoen in deze FM-versie al topregens zijn.. (en al helemaal uit Belgie :shhh: )

Geplaatst
Seizoen 5 inmiddels.

En je speelt al CL:cab:

Ik zou echt 4 seizoenen nodig hebben om deftig mee te draaien in eerste, en misschien vanaf seizoen 6 mij plaatsen voor de CL en vanaf seizoen 7 er echt goed in meedraaien ;e