Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

08/09 1e 3e klasse

09/10 4e 2e klasse (door een fout, stond 1e in de winterstop ging toen op vakantie om op die oefenwedstrijden te wachten en viel toen in slaap ;e, was zo dus in de winterstop seizoen 3 toen ik wakker werd :oops:)

10/11 2e ofzo 2e klasse (heel easy gepromoveerd, had al goede spelers)

11/12 3e 1e klasse (ging verrassend goed en kon goede spelers halen, UEFA Cup)

12/13 1e 1e klasse (Champions League dus)

Vind het niveau in België trouwens wel laag liggen. + mijn tactieken pakten goed uit.

• Antwoorden 2,4k
  • Weergaven 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
08/09 1e 3e klasse

09/10 4e 2e klasse (door een fout, stond 1e in de winterstop ging toen op vakantie om op die oefenwedstrijden te wachten en viel toen in slaap ;e, was zo dus in de winterstop seizoen 3 toen ik wakker werd :oops:)

10/11 2e ofzo 2e klasse (heel easy gepromoveerd, had al goede spelers)

11/12 3e 1e klasse (ging verrassend goed en kon goede spelers halen, UEFA Cup)

12/13 1e 1e klasse (Champions League dus)

Vind het niveau in België trouwens wel laag liggen. + mijn tactieken pakten goed uit.

Amai, dat ging wel heer erg vlot :D ik ben nu met een game in Frankrijk bezig, 2de klasse met Stade de Reims. Het gaat redelijk vlot maar "de tactiek" he.. het grote probleem bij mij :)

Niveau in België laag ? Klassemanager he _O_

Geplaatst
Heb al enkele screens gezien ervan ja :D Mooie ploeg heb je ervan gemaakt, allemaal regens bijna maarja dat is niet meer dan normaal.. voordat je met Tongeren in eerste klasse bent zijn er minstens 3 jaar verstreken en aangezien er vanaf het 2de seizoen in deze FM-versie al topregens zijn.. (en al helemaal uit Belgie :shhh: )

ik mijn game is het toch héél mager wat betreft regens in Belgie hoor...

Geplaatst
In al mijn games waarin ik de Belgische competitie heb geselecteerd niet.

bij welke clubs vind je zoal de meeste goeie?

Geplaatst
Gewoon je scouts erop af sturen.

heb ik gedaan, maar de hoogste was een 5-sterren rechtbuiten die niet kan dribbelen:moop:

zal men betere scouts er eens op af sturen:checkit:

(in men eigen jeugd trouwens ook max 4 sterren)

Geplaatst

Valt me op dat de meeste regens backs niet zo goed kunnen dribbelen meestal rond de 8

Geplaatst

Ik zat net toevallig te filteren voor een spits met Lazio begin seizoen 2. Kwam ik deze speler tegen zonder club, dus gratis binnengehaald. Krijgt nu 5 sterren in potentie en is een wonderkind :huhu:

[spoiler=Nielsen]nielsen.png

Geplaatst
Ik zat net toevallig te filteren voor een spits met Lazio begin seizoen 2. Kwam ik deze speler tegen zonder club, dus gratis binnengehaald. Krijgt nu 5 sterren in potentie en is een wonderkind :huhu:

[spoiler=Nielsen]nielsen.png

Het is echt niet normaal hoe snel er al goede regens opduiken in deze versie he :D

Geplaatst
Nee idd haha:p En nog gratis ook !

Dat is nog het beste van allemaal :D Heb jij de Scandinavische landen trouwens aangevinkt bij : extra landen ?

Geplaatst
Ja zekers, ik heb Zweden en Denemarken bij Extra Spelers.

Hmm, ik vergeet het altijd :p en heb niet zin om steeds nieuwe game te beginne.. ik kijk dus echt altijd over, extra spelers laden, heen :(

Geplaatst
@ SanderM: Wonderkind? Hij is niet echt sensationeel ofzo. Degelijk, maar fysiek niet erg sterk en hij is klein voor een VC. Hopenlijk kan je em voor een mooi bedrag van de hand doen, want hij gaat Zlatan of Benzema niet van de bal houden..

Hij heeft anders toch wel een 7 sterren beoordeling ;)

Geplaatst

Ow very nice _O_

Ja btw, deze vraag hoort niet echt hier, maar naar aanleiding van een regen van mij. Kunnen spelers ook nog in lengte groeien in FM?

Geplaatst
Zijne heldigheid is terug _O_ _O_

30ud4eg.jpg

qsp6s4.jpg

Amai, wat een speler ! :o Zit je game vol met zo leuke regens zeker.. :D

Geplaatst
Zijne heldigheid is terug _O_ _O_

30ud4eg.jpg

qsp6s4.jpg

Een SUPERspits voor maar 25 miljoen;e. Geweldig_O_ Wat een beleid. En wat een held!

Geplaatst
Ow very nice _O_

Ja btw, deze vraag hoort niet echt hier, maar naar aanleiding van een regen van mij. Kunnen spelers ook nog in lengte groeien in FM?

Ja ze groeien wel een paar centimeter geloof ik. :)