Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,4k
  • Weergaven 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Jawel.. kapsels, gewicht en lengte veranderd wel in de loop der jaren ;)

Niet eens in de loop van de jaren. Kan zelfs om de week. Van afro naar kort naar afro in 2 weken ;e.

Geplaatst

één ding snap ik niet: meeste regens dat ik krijg hebben een belachelijke en absurde kwaliteit/positie verhouding:

bvb: een centrale verdediger van 1.70m koppen 19/20 / snelheid 9/20

aanvaller van 1.90m snelheid 19/20 / koppen 8/20

allemaal heel logisch dus...:moop:

Geplaatst

Je betaalt er wel elke keer de hoofdprijs ervoor.Het is natuurlijk wel een heldje. Omtrainen naar AMC/VM zou ook kunnen. Al vind ik zijn mandekking daarvoor te zwakjes.

Geplaatst

Tja geld zat he :) Ga hem als centrale middenvelder met een aanvallende rol gebruiken.

Geplaatst
Mijn derde regen:

[spoiler=Brendel]brendel.jpg

Hele mooie regen :) en ik zou hem ook als AMC gebruiken, gaat ie goed gaan denk ik :naughty:

Geplaatst

Inderdaad wel een goede speler ja :D Wel jammer dat ie zo klein is en toch zo goed kan koppen.. :p

Geplaatst
Inderdaad wel een goede speler ja :D Wel jammer dat ie zo klein is en toch zo goed kan koppen.. :p

Maar dat iemand klein is betekent niet gelijk dat hij niet goed kan koppen. Ik bedoel, kijk eens een keer naar Cannavaro, dat is ook niet de allergrootste, maar misschien wel een van de beste verdedigers van de wereld en ook met het hoofd.

Geplaatst
Maar dat iemand klein is betekent niet gelijk dat hij niet goed kan koppen. Ik bedoel, kijk eens een keer naar Cannavaro, dat is ook niet de allergrootste, maar misschien wel een van de beste verdedigers van de wereld en ook met het hoofd.

Dat is waar ja, in het echt klopt dat.. maar in FM ligt dat toch wat anders hoor :) en er zijn ook nog andere eigenschappen die meespelen zoals beslissingen,kracht..

Geplaatst
Dat is waar ja, in het echt klopt dat.. maar in FM ligt dat toch wat anders hoor :) en er zijn ook nog andere eigenschappen die meespelen zoals beslissingen,kracht..

Ik ben het er ook wel over eens dat het niet helemaal klopt in FM. Daar wordt volgens mij gewoon een random grootte ingevoerd, maar het zei zo.

Geplaatst

Een regen is het zeker. Dat zie je aan het gezicht. Of het ook een wereld topper word laat ik nog maar even in het midden.

Geplaatst

Ja dat is zeker een regen, maar geen beste hoor. Stats voor zonder bal, positiespel, anticipatie, beslissingen en flair zijn relatief erg laag voor een MC. Hij kan vast nog wel wat groeien, maar wordt zeker geen topper , ook niet voor Groningen.

Geplaatst

Het zou kunnen, al zullen zijn tech. stats nog wel een punt of 5 omhoog moeten, mentaal zal nog heel wat omhoog moeten. Als je genoeg geld hebt kan je de gok wagen en hem in je onder -19 zetten. Zit je krap bij kas zou ik het niet doen ;).

Geplaatst

ik heb net een leuk talentje gevonden, heb hem voor 3 mil. kunnen halen. Exelsior-> Ajax.

33zfbeb.jpg