Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
wat een speler man echt goed , mentaal een beetje zwak maar hij is nog maar 16

Dit zal vast nog wel groeien, als ik hem begeleid en in de loop van jaren zal het beetje bij beetje beter worden.

• Antwoorden 2,4k
  • Weergaven 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Dit zal vast nog wel groeien, als ik hem begeleid en in de loop van jaren zal het beetje bij beetje beter worden.

dat kan een hele goede worden oh, goede begeleiding af en toe wedstrijdjes mee spelen, misschien uit lenen terug aan excelsior of iets dergelijks.

zulke moet je koesteren_O_

Geplaatst

ik ben ook benieuwd hoe hij het gaat doen, misschien zal ik later nog een screentje van hem zien.

Geplaatst

Kom ik in seizoen 1 even tegen in mijn -19 elftal, niet echt goed, maar voor een LLM club toch echt een wereldster in wording:naughty:

[spoiler=Eckert]xppo5u.jpg

Is ook al mijn 1e spits:D

Edit: Eigenlijk gewoon niet dit topic waardig:p

Geplaatst

Heb wat regens die zeker niet slecht zijn voor mn 2. Bundesliga club Wehen:

Ivanenko, MC

IVANENKO-1.png

Sergio, VC

SERGIO-1.png

En de toekomstige held onder de lat, Romaschenko

ROMASCHENKO.png

Geplaatst

Enigste minpunten zij doorzettingsvermogen en dribbelen maar hij is alsnog topper

Geplaatst
Enigste minpunten zij doorzettingsvermogen en dribbelen maar hij is alsnog topper

Verdediger ?

Geplaatst
Verdediger ?

Vm? hij kan niet zo goed tackelen en ook niet mandekken

Geplaatst

Niet zo goed tackelen? ;e

Een 16 voor tackelen is goed hoor, ja 20 is natuurlijk het beste, maar 16 is ook gewoon goed.

Geplaatst
Ik gebruik hem gwn als VC, dus dribbelen moet hij niet kunnen..

Ik zou hem als een back gebruiken. Zn mandekking is namelijk niet echt hoog voor een VC. Als hij niet teveel op hoeft te komen is het een super back in mijn ogen :D

Geplaatst
ik heb net een leuk talentje gevonden, heb hem voor 3 mil. kunnen halen. Exelsior-> Ajax.

33zfbeb.jpg

Heerlijke speler voor Excelsior :mrgy:

Geplaatst

Soms zie ik hier van die nutteloze reacties. Ja voor VC is hij te klein en dat zie ik dan bij spelers die 183 zijn. Wat maakt dat nou uit als hij al de goede eigenschappen heeft. Niet elke spits is groot.

In het echt zie je genoeg dat VC's allemaal niet de grootste zijn hoor. Heitinga vind ik niet klein, Mathijssen, Vermaelen, Oleguer, Wielaert. Terry is trouwens ook geen 195. Allemaal onzin.

Geplaatst

Ik vind trouwens heel veel regens met de laatste patch in Frankrijk bij 2de divisie clubs en hekkensluiters van divisie 1. Heb de comp niet geselecteerd. Meer mensen hier "last"van? Of is dit gewoon puur toevallig?

@Hierboven. Een spits van 1.60 met springen en koppen op 20. En techniek, bravery,snelheid en dergelijke op 10 is redelijk nutteloos. Dan zou het een balvaste grote sterke targetman moeten zijn. Daar vallen mensen vaak over ;). Hoogte is gerelateerd aan positie. Middenvelders en backs hoeven niet groot te zijn. Spitsen en centrale verdedigers wel, tenzij ze andere specialiteiten hebben.. Niet elke speler van 1.60 heeft de snelheid en techniek van een Robinho ;).

Geplaatst
Kom ik in seizoen 1 even tegen in mijn -19 elftal, niet echt goed, maar voor een LLM club toch echt een wereldster in wording:naughty:

[spoiler=Eckert]xppo5u.jpg

Is ook al mijn 1e spits:D

Edit: Eigenlijk gewoon niet dit topic waardig:p

Zit nu 2 maanden verder, en hij heeft nu 20 afwerken, 20 techniek, 17 balaanname, 19 snelheid, 18 1e meters, 16 bewegelijk:naughty:

Ziek voor iemand van 15:D

Of is dit een bug, aangezien het nog 2008 is:shhh:

Geplaatst
Zit nu 2 maanden verder, en hij heeft nu 20 afwerken, 20 techniek, 17 balaanname, 19 snelheid, 18 1e meters, 16 bewegelijk:naughty:

Screen?

Geplaatst

Screen?