Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,4k
  • Weergaven 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
VC, VM, MC: Daniel Fernández

2rylwcn.png

Heldje, gekocht voor 6 mil direct en 8.5 over 24 maanden van Gremio. :)

Wat een held_O_.

Geplaatst

Ehm, die Fernandez is flink achteruit gegaan? :(

Geplaatst

Mijn aankopen bij Valencia in Seizoen 2013/2014 en 2014/2015:

[spoiler=telenten]talentjes.jpg

Het is alleen heel erg lastig om mijn middenveld op te stellen, heb er namelijk Camacho, Lopes en mijn nieuwste aanwinst Jamir voor, alledrie toppers, maar kan er maar 2 opstellen.

Word dus rouleren;e

Geplaatst

Ik vind Raul Reta ook een zeer matige keeper hoor. Je had voor veel, maar dan ook veel minder geld een betere doelman kunnen halen.

Geplaatst

Waarom koop je al die spelers voor zo belachelijk veel geld?

Ze zijn wel aardig enzo, maar jij betaalt er veel te veel voor.

Geplaatst

Ze zijn ondertussen misschien ook al meer waard geworden;)

De onderste zijn wel de bedragen die ik ervoor betaald heb... Reta word superieur, door 4 verschillende scouts, dus ik vond dat het gokje wel waard, en als je dan nog een waardige vervanger voor pirlo moest hebben, vond ik die Jamir ook wel goed genoeg voor, natuurlijk veel geld, maar ik had het ook, kreeg 78 miljoen transferbudget (begin seizoen 6) en daanaast ook nog voor 45 miljoen verkocht ongeveer en deze spelers er voor terug gehaald

Edit: in die 45 miljoen die ik voor de spelers kreeg die ik verkocht, zat ook al ongeveer 15 miljoen voor spelers die ik gratis had aangetrokken, na een tijdje aan andere clubs heb aangeboden, en er zo nog wat leuke bedragen voor heb weten te vangen.

Zo komt Simon Vukcevic nu gratis over van Real, maar of ik die weg doe weet ik nog niet, goede back-up, net zoals balotelli die ik ook gratis heb kunnen halen.

Geplaatst

Maar toch is het opzich best een risico vind ik om zoveel te betalen voor een keeper die op dat moment nog niet heldige stats heeft. Want hij is al wel 21 jaar he. Die zal heus nog wel groeien, maar niet zo super veel meer.

Geplaatst

Klopt, maar balotelli had ook 4 seizoenen bij Inter B gezeten, was 23 toen ik hem aantrok dacht ik en had ook niet echt geweldige stats, maar dankzij het gedownloade trainingsschema, stegen zijn stats ook nog redelijk, dus ik heb er nog wel goede hoop in.

En anders is het een geweldige miskoop geweest....;e

Geplaatst
Maar toch is het opzich best een risico vind ik om zoveel te betalen voor een keeper die op dat moment nog niet heldige stats heeft. Want hij is al wel 21 jaar he. Die zal heus nog wel groeien, maar niet zo super veel meer.

Keepers zijn op hun best tegen hun 30e zeg maar, dus die kan nog wel even groeien.

Geplaatst
Zorg gewoon dat je betere scouts hebt :S Dan had je die vent voor een paar miljoen kunnen krijgen.

Ik heb ongeveer 6 scouts die 20/20 voor beoordelen potentieel/kwaliteiten, dus die geven wel een nauwkeurige indicatie, of er moeten anders stats nog belangrijk zijn.

Geplaatst

[spoiler=Klotetalent, niks waard!]ji1ct5.png

Zit ook echt geen enkele vorm van sarcasme in de titel van de spoiler :)

Waarom die gast zo weinig waard is, vraag 't niet aan moi

Het is wel een baasje hoor...

Geplaatst

Wat een held zeg :D AM R/L?

Geplaatst

Wat een held_O_!

Geplaatst

hansdrenth.png

Zat in het eerste seizoen in het -19 team. Staat nu al in de belangstelling van een aantal middenmoters in europa zoals: Panathinaikos, Standard, Zenith...

Hij heeft inmiddels een contract getekent tot 2013, en met een minimale ontsnappingsclasule van 7,5M. Hij speelt ook elke wedstrijd in de basisis omdat mijn assistent hem de beste verdediger vind.

Geplaatst

Zijn anticipatie is wel heeel laag. Zal op zn top rond de 12-13 zitten denk ik. Maar voor de Graafschap is het idd wel een leuk spelerke.