Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Haha wat een niveau.

Vind wel dat teveel re-gens te goed zijn voor hun leeftijd, ik merk van mezelf dat ik in mijn 3e, of soms al 2e seizoen niet meer de moeite neem om energie te steken in eigen jeugdspelers, omdat ik toch wel weet dat er regens komen/zijn die net zo oud zijn, of jonger, en al 2x beter.

• Antwoorden 2,4k
  • Weergaven 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Moet je bij spelers zoeken aanvinken: leeftijd is hoogstens 17 jaar, en dan de duurste spelers zijn meestal de goede regens.

Geplaatst
ik snap niet waarom ik nooit zo'n goede regens vind op zo'n jonge leeftijden..

Ik laat mijn scouts altijd naar de jeugdcompetities gaan, daar vinden meestal wel goede regens.

Geplaatst

Wel grappig, sommige mensen cheaten gewoon hard met de editor.. dat vind ik geen leuke realistische regens die gewoon verbeterd zijn met hun editor..

:m:

Nja, leuke regens allemaal!

Geplaatst

Zo'n regen als die van Siebelink, als je daar tenminste op doelt, komt ook in mijn games voor dus dat hoeft echt niet te betekenen dat hij cheat.

Geplaatst

Als je op mij doelt ik cheat niet, weet niet eens hoe die editor werkt :oops: Deze regen werd me aangeboden voor 800k door Mantova gelijk gehaald dus :)

Geplaatst

Ik moet bekennen dat ik bij bepaalde posts soms ook mijn twijfels heb, maar als mensen zeggen dat ze niet cheaten dan geloof ik ze wel.

Ik ben helaas nog niet zulke fantastische regens tegengekomen. :( Misschien doe ik toch iets verkeerd.

Het zal wel gewoon aan mn scouts liggen.:m:

Geplaatst

Ik kom niet vaak van die all-round spelers tegen die ik hier wel zie, de gene die ik tegen kom, hebben altijd goede stats voor bepaalde vaardigheden, maar dan weer slechte voor andere.

Zag net bijv. een back met uithoudingsvermogen, snelheid, en tackelen 20 ( 18 jaar ) maar mentaal zat hij bij alles onder de 10 behalve voor flair...

Geplaatst

Nja, ik zit nu in 2019 en er zijn zeker een stuk of 40 spelers die echt belachelijk goed zijn. Denk maar niet dat ik die allemaal ga bewerken met de editor :m:

Geplaatst

Naja, ik doelde niet op de mensen die vroegen of ik op hen doelde... maar ik doel meer op een persoon JordyM (meen ik)..

Zelf heb ik net een fantastisch 14-jarige regen gevonden bij Vasco da Gama maar hij moet al meer dan 6 miljoen kosten op zijn leeftijd ;e.. Alleen ik heb momenteel het geld nog niet..

25isoc9.png

Geplaatst

Die regens op de vorige pagina's is toch niet normaal zo jong en meteen al de beste spelers van het spel. Dan kan ik je nu al meteen vertellen dat hij is wezen kloten met de stats..

Geplaatst

Hmm.. ik kan die van JordyM niet meer vinden..

Ik heb niet gecheat zeer zeker niet.. bederft het spel vind ik.. alleen zijn er verschillen tussen zulke spelers waar zeker gecheat is (om even een voorbeeld te pakken:)

2hmiwpx.png

2ni5n9l.png

Geplaatst

Wil je zeggen dat ik cheat?

gast doe eens normaal, denk eerst eens na voordat je mensen gaat beschuldigen van cheaten...

(die 15 jarige regen was namelijk van mij)

Geplaatst

Het maakt helemaal niet uit of er word gecheat of niet, iedereen is daar vrij in. Dus we gaan weer kappen met de beschuldigingen en lekker ON TOPIC!

Geplaatst

Even voor de duidelijkheid, die bovenste regen komt uit mijn game ;)

Hij zat bij Juventus terwijl ik Inter ben. Waarom zou ik een speler die niet in mijn eigen team zit bewerken? :-D:-D

Daarnaast vind ik ook dat het nu echt wel genoeg is met die beschuldigingen op JordyM :cab:

Geplaatst

zonder cheaten (ik speel wel met twee managers: 1 bij real en 1 bij union SG/België. Ik was begonnen als coach van real en bondscoach bij België, na een goed WK kwam het pas overgenomen Union aankloppen)

Hernandez in het eerste seizoen overgenomen van Betis met Real, Leonard is een eigen jeugdproduct van Union, meteen in de basis gedropt en er nooit spijt van gehad

leonard (AMR/C)

2rwmhw8.jpg

hernandez in 2009

xdcq48.jpg

hernandez in 2012

332njew.jpg

Geplaatst

Goede regens hoor ;)

Ik word het sowieso een beetje zat dat mensen bij elke goede speler, prestatie of whatever gaan huilen dat er gecheat wordt. Als je zelf geen goede regens kunt vinden kunnen wij er niks aan doen, ga dan niet huilen dat anderen cheaten :m: