Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,4k
  • Weergaven 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

gewoon een vraag: ik denk dat attributes zoals:

-lef

-doorzettingsvermogen

-flair

NIET beter/slechter kunnen worden

of heb ik het mis ???

Geplaatst
Hmm.. ik kan die van JordyM niet meer vinden..

Ik heb niet gecheat zeer zeker niet.. bederft het spel vind ik.. alleen zijn er verschillen tussen zulke spelers waar zeker gecheat is (om even een voorbeeld te pakken:)

Nog 1 dingetje hierover dan :)

Je ziet dat die spelers wereldtop zijn, maar die wereldtop regens verbeteren zich (bijna) nooit meer, ze blijven dezelfde stats houden van hun 16e tot 30e :)

Geplaatst

raar, bij mij (sinds fm2008) nog nooit een speler die beter is geworden in bv. doorzettingsvermogen, lef, natuurlijke conditie, flair...

dan scheelt er iets met mij zeker

Geplaatst

@ Postduif: Als je de stats van een speler gaat bewerken, waarom zou je dan z'n snelheid zo laag houden. Dan doel ik op die onderste screen in jou post he.

On: Ik heb net ook een regen gehaald die volgens m'n scout een goede speler in het Premiership kan worden. Z'n stats zuigen vooralsnog dus ik hoop dat m'n scout he wel juist heeft beoordeeld.;e Ben zelf trouwens Bristol Rovers in de Championship.

Geplaatst

Game gestart zonder echte spelers. Had 't niet eens door, maar aangezien ik LLM doe boeit 't vrij weinig. Even wat toppers.

VC:

wbs64l.png

VRC:

vdu8l.png

VR:

2dwderr.png

VVL:

50f67r.png

VMC / AMC:

2yv6wis.png

AMRLC:

x6d1g4.png

AMRL / S:

2ppih05.png

AM / AC:

16h848k.png

S:

2pr7e5d.png

Geplaatst

Dat zijn toch geen regens? Gewoon spelers die echt bestaan maar die nu alleen een regenface hebben + andere naam. De stats zijn gewoon hetzelfde.

Geplaatst
Villa heeft veel meer interlands. Bovendien heeft Villa bij mij 11 voor koppen ;)

Hij bedoelt qua stats. 95% van de stats van de regen zijn hetzelfde als die van Villa.

Geplaatst
@ Postduif: Als je de stats van een speler gaat bewerken, waarom zou je dan z'n snelheid zo laag houden. Dan doel ik op die onderste screen in jou post he.

Nou kijk die technische an mentale vaardigheden dan?! 15 jaar en zo goed al.. mooi niet.. vette editing..

Waarom hij zijn snelheid niet heeft geedit? geen idee misschien om zichzelf nog te kunnen geloven;e?

Geplaatst
Nou kijk die technische an mentale vaardigheden dan?! 15 jaar en zo goed al.. mooi niet.. vette editing..

Waarom hij zijn snelheid niet heeft geedit? geen idee misschien om zichzelf nog te kunnen geloven;e?

Denk nou eens na, je zegt iets waar je helemaal van overtuigd bent terwijl je helemaal geen argumenten hebt. Omdat iets bij jou niet voorkomt "kan het niet" of "is er gecheat." Als jij geen miljonair bent wil dat toch ook niet zeggen dat andere mensen geen miljonair kunnen zijn? :cab:

Maar goed, terug op regens.

Mij werd gevraagd deze regen enkele jaren later ook te posten. Hier is dus David Cool (AML) van nu en van 1,5 jaar geleden.

2hmiwpx.png

1zgaofc.png

Geplaatst
Die Spaanse spits is gewoon Villa hoor:cab:.

Ja, heel leuk en aardig. Maar wie zijn die Albaanse AM/AC, Macedonische AMRL/S etc dan? En toen ik zo'n game startte, was één van de beste spelers een Zimbabwaanse centrale verdediger, welke Zimbwabaanse verdediger is dan de beste speler ter wereld? Juist ja, niemand. Alles is gewoon veranderd, het komt toch ook wel eens voor dat je na 20 jaar een regen hebt die bijna exact Villa is?

Geplaatst
Denk nou eens na, je zegt iets waar je helemaal van overtuigd bent terwijl je helemaal geen argumenten hebt. Omdat iets bij jou niet voorkomt "kan het niet" of "is er gecheat." Als jij geen miljonair bent wil dat toch ook niet zeggen dat andere mensen geen miljonair kunnen zijn?

Het begint erop te lijken dat jij jezelf nog gelooft met die 16-jarige.. Man alles is gewoon geedit.. zulke regens vind je niet op zn 16e misschien pas als ze 18 - 20 zijn ofzo..

leuk hoor jezelf voor de gek houden :cab:

Geplaatst
Het begint erop te lijken dat jij jezelf nog gelooft met die 16-jarige.. Man alles is gewoon geedit.. zulke regens vind je niet op zn 16e misschien pas als ze 18 - 20 zijn ofzo..

leuk hoor jezelf voor de gek houden :cab:

Dat bedoel ik, je enige argument is dat jij ze niet kan vinden, dus bestaat het niet. Een beetje kortzichtig, vind je niet? Ik kwam deze regen toevallig tegen door mijn scout. Hij vond hem bij Juventus, toen was hij zo als je op de eerste screen ziet. Ik zou niet weten waarom ik een speler uit een ander team zou editten. En verder, als je er niet tegen kunt dat andere mensen betere regens vinden dan jij, dan kom je hier toch niet kijken?

Ik snap je probleem niet zo hoor.

Geplaatst

@ Postduif

Deze regen vond ik op z'n 17e, hij was toen al bijna net zo goed als hier:

[spoiler=regen]ufukyildiz2.jpg

Dus ik denk dat het ook gewoon aan jezelf licht dat je ze niet kan vinden. Ik heb er nog wel een paar, als je wilt kan ik ze er ook wel een screentje van maken als je wilt;)

Geplaatst

It is hard to believe voor mij.. maar oké als jullie het zeggen..

toch blijf ik stiekem mijn twijfels hebben maar ik houd erover op..