Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,4k
  • Weergaven 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Een paar regens uit mijn game van AFC Wimbledon:

Andrea Bruno (S)

[spoiler=Andrea Bruno]ayumhv.png

Joao Martins (DM)

[spoiler=Joao Martins]2e5sf9s.png

Alexandru Alexandru (MC)

[spoiler=Alexandru]mtpmwh.png

Marc Wijngaarde (AMLR)

[spoiler=Marc Wijngaarde]2v10tuw.png

David Cabrera (V/VV/ML)

[spoiler=David Cabrera]358s7pv.png

Cabrera en Alexandru zitten nog niet op hun top volgens m'n scouts.

Geplaatst

Idd, Maar ik moet altijd weer meer betalen aangezien mijn scouts zo'n spelers nooit kunnen scouten en dan naar een andere club gaan ;e

Geplaatst
Nou kijk die technische an mentale vaardigheden dan?! 15 jaar en zo goed al.. mooi niet.. vette editing..

Waarom hij zijn snelheid niet heeft geedit? geen idee misschien om zichzelf nog te kunnen geloven;e?

Okee luister... die 15 jarige regen kwam ik tegen toen ik een spel starte met de optie "zonder echte spelers namen" alleen maar regens dus.

En toen kwam ik in mijn zoektocht naar spelers ineens bij deze speler uit (ja hij speelde inderdaad niet bij mij in het team). Dus denk nou gewoon eens een keer na voordat je mensen zomaar gaat beschuldigen van cheaten...

Probeer het anders zelf gewoon eens, start een game zonder echte spelers namen. neem een team als Barca, ManUtd die een goede scouting + geld hebben. en ga dan gewoon eens zoeken op spelers onder de 17 en kijk maar eens wat voor "cheat" regens je tegenkomt....

Geplaatst
Laat het zitten joh, als je zelf toch weet dat je niet cheat wat boeit het dan als iemand anders dat denkt? Je weet het zelf toch beter.

Ja dat is waar... Ik iriteer me alleen aan die lompe beschuldigingen...

Maar ik zal het verder laten, dan kunnen we weer On-topic verder.

Geplaatst

Toen altijd met het "Beste regens ooit!" topic van fm08, schrok ik ook altijd van die spelers die daar allemaal voorbij kwamen, en ik moet ik je eerlijk toegeven dat ik daar toen ook altijd mn twijfels bij had zo goed dat die waren.

Tot op een dag dat ik een zieke speler tegenkwam in mijn eigen game( fm08 );

Olli Järvenpää - Verdediger/Vleugelverdediger (Rechts)

olli2.png

Wel jammer van zn fysiek natuurlijk, daarom leende ik hem ook altijd uit aan Juventus.

En deze man had ik ontdekt op 15 jarige leeftijd, en was toen al zo goed en is altijd het zelfde gebleven ;)

In fm09 ben ik nog niet echt van die zieke jonge spelers tegengekomen, wel ben ik deze 16 jarige Duitser tegenkomen;

Thorsten Gerber - Middenvelder (Centraal)

thorstengerver.png

Volgens kenners de nieuwe "Wolfgang Overath", en krijgt ook nog eens 7 sterren van mijn scouts, dus ben benieuwd ;)

Geplaatst

Hier zie je het verschil met 08 goed. In 08 hadden heel veel regens echt een zwakke fysiek, maar dat is nu ook verdwenen :)

Geplaatst
echt heldige regens, heb je ze gekocht of zijn ze zoveel waard geworde?

Spits had ik aangekocht voor 31 miljoen euro, CV is uit de jeugd bij Internacional geplukt.:huhu:

Ze zijn beide ook onvolprezen.

Geplaatst

Keepers eigenschappen zien er wel mooi uit, zijn mentaal iets minder, maar dat zal nog wel komen _O_