Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Voiceover is handig als je een naam wilt weten van een nummer. Je moet op een knop drukken en dan hoor je de naam van het nummer. Niet handig dus voor de navigatie aangezien je per nummer op die knop moet drukken;) De navigatie over het algemeen gaat niet lekker. Je hebt namelijk geen menutje en je drukt op play het shufflen begint. Ik zou persoonlijk voor de oude Ipod nano gaan als ik jouw was, of voor de Classic. De oude nano heeft namelijk dat cameratje niet en dat scheelt je dus 30 a 40 euro. Bij de Classic betaal je in principe voor het geheugen. 180 euro voor 160 GB is niet veel. Bovendien heb je ook een mooi schermpje en kan je al je muziek mee nemen. Ook is de accu van de nano en Classic waanzinnig. je doet er volgens mij 24 a 30 uur mee.

• Antwoorden 233
  • Weergaven 338
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Okay thanks (y). Ga nog eens kijken naar de prijs van de oude nano dan. Ik vind het verschil nu namelijk nogal groot, de nieuwe shuffle kost 39 euro en de nieuwe nano iets van 95.

Geplaatst

8 of 16 gig is echt weinig hoor. :cab:

Heb zelf een Classic 6th gen van 120 gig en die staat al voor 2/3 vol.

En idd, waar kan jij een Nano voor 95 euri halen?

Geplaatst

Heb een probleem met me Ipod Touch. Ik had de nieuwe software gekocht voor 2 euro ofzo, en deze geïnstalleerd. Nu moest de Ipod eerst worden hersteld en daarna kon de software er pas op ofzo, en dus drukte ik op 'Herstellen'. Nu krijg ik echter telkens fout 1603. Als ik mijn Ipod aanzet krijg ik een tekentje dat ik hem in de computer moet steken en naar Itunes moet gaan. Zo gaat het de hele tijd door.... Wat te doen?

Geplaatst
  • Auteur
Okay thanks (y). Ga nog eens kijken naar de prijs van de oude nano dan. Ik vind het verschil nu namelijk nogal groot, de nieuwe shuffle kost 39 euro en de nieuwe nano iets van 95.

Haal een Sansa Clip, die dingen zijn klein en tering goed.

iPod wordt te hard gehyped, kijk ook even verder dan Apple :)

Geplaatst
Heb een probleem met me Ipod Touch. Ik had de nieuwe software gekocht voor 2 euro ofzo, en deze geïnstalleerd. Nu moest de Ipod eerst worden hersteld en daarna kon de software er pas op ofzo, en dus drukte ik op 'Herstellen'. Nu krijg ik echter telkens fout 1603. Als ik mijn Ipod aanzet krijg ik een tekentje dat ik hem in de computer moet steken en naar Itunes moet gaan. Zo gaat het de hele tijd door.... Wat te doen?

http://support.apple.com/kb/TA38603?viewlocale=en_US

Geplaatst

ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen maar ik heb voor de geïnteresseerde nog een Microsoft Zune 80GB Black liggen, als je geïnteresseerd bent pm me maar even..

mag dit hier niet geplaatst worden dan mag dit weg gehaald worden

Geplaatst

OP het moment gebruik ik een Philips, heel klein dinegtej (3x3 ofzo). Werkt prima, alleen jammer dat ie maar 2GB is..

Geplaatst

Ik heb een vraag, zit er over te denken om een Ipod Touch te kopen nieuwste generatie volgens mij is dat de 3e. Nu heb je een 8 gb en een 32, is hier nog verschil in qua snelheid en dergelijke of is alleen de capaciteit anders?

Geplaatst
Voiceover is handig als je een naam wilt weten van een nummer. Je moet op een knop drukken en dan hoor je de naam van het nummer. Niet handig dus voor de navigatie aangezien je per nummer op die knop moet drukken;) De navigatie over het algemeen gaat niet lekker. Je hebt namelijk geen menutje en je drukt op play het shufflen begint. Ik zou persoonlijk voor de oude Ipod nano gaan als ik jouw was, of voor de Classic. De oude nano heeft namelijk dat cameratje niet en dat scheelt je dus 30 a 40 euro. Bij de Classic betaal je in principe voor het geheugen. 180 euro voor 160 GB is niet veel. Bovendien heb je ook een mooi schermpje en kan je al je muziek mee nemen. Ook is de accu van de nano en Classic waanzinnig. je doet er volgens mij 24 a 30 uur mee.

kun je beter shazam gebruiken, gratis en erg goed.

Geplaatst
Ik heb een vraag, zit er over te denken om een Ipod Touch te kopen nieuwste generatie volgens mij is dat de 3e. Nu heb je een 8 gb en een 32, is hier nog verschil in qua snelheid en dergelijke of is alleen de capaciteit anders?

Alleen de capaciteit is anders.

Geplaatst

Ja dankje had het zelf ook al gezien, enige wat verschilt zijn de oordopjes bij 32 en 64 zit daar een afstandbediening met microfoon op en is je ipod met je stem te bedienen.

Maar staat ook nog op de site van apple dat de 32 en 64 betere prestaties levert en betere grafische prestaties heeft ..

Naja even kijken dan ..

Geplaatst

Welke oordopjes hebben jullie eigenlijk?

Heb de Creative Labs EP-630 2.5 jaar gehad en nu zitten er breukjes in de kabel waardoor het geluid niet meer optimaal is.

Ben wel weer op zoek naar in-ear headphones. Zou erg graag de monster beats van Dr Dre halen, maar ik ga geen 150 euro aan in-ears uitgeven.

Kunnen jullie iets aanbevelen?

Geplaatst
  • Auteur

Tja, ik ben zelf ook niet zo'n expert. Heb de Creative EP-630 ook 2 keer gehad. Maar op de een of andere manier wordt 1 oordopje altijd heel zacht. Als je er dan in blaast werkt ie weer. Maar ook niet 100%. Nu heb ik Sennheiser CX-400, maar alsnog hetzelfde probleem.

Er is een forum met echt complete geluidsgekken: http://www.head-fi.org/ . Misschien moet je daar even rondkijken?:)

Geplaatst

Apart dat jij ook last hebt van het zachter worden van 1 dopje. Dat je hetzelfde probleem bij de Sennheiser hebt vind ik erg raar.

Op headfi raden ze de CX wel aan. Denk dat ik die maar ga bestellen want met 1 zacht oortje is kut.

Geplaatst

Heb de iBood van vandaag besteld. Niet al te duur en wat ik er van kan vinden moeten het redelijk goede in-ears zijn.

Geplaatst
  • Auteur

ja haha wou het hier nog posten, maar was het vergeten. Ik ga ze misschien ook wel bestellen als mijn zus ook nog oordopjes wil(is duopack). Anders laat maar zitten:)

Geplaatst

Vandaag een nieuwe gekocht aangezien het contactje van de oordopjes van mijn Samsung P2(4GB) kapot was gegaan.

Ik ben er wel kwa geheugen op vooruit gegaan!

16GB - 59.99:huhu:

3595447-7022.jpg

Geplaatst

Heb nu al een tijdje Creative Zen MX 8Gb en ben er wel tevreden over. Alleen dat scherm. Komen allemaal vage strepen op (niet van schade maar van vocht oid).

Geplaatst
Heb de iBood van vandaag besteld. Niet al te duur en wat ik er van kan vinden moeten het redelijk goede in-ears zijn.

Stond er laatst ook op, heb ik toen besteld, wat een kutdingen, bah.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]