Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

...bitches

ok, games, dus ja, schaken mag er best tussen. wie kan het, wie doet het?

Geplaatst

Ik kan het en doe het, maar nie op men pc maar in een schaakclub :)

Geplaatst

Ja ik ook. Je doet het dus gewoon nooit en als je je dood verveelt vraag je of je pa een potje meedoet?

Geplaatst
  • Auteur

(topic had in sportwereld gemoeten)

soler: welke club?

jomar: internet? op yahoo games kan je bijvoorbeeld best leuk schaken

Geplaatst

Ik kan het en doe het nooit. Verder best tof spelletje maarja.

Geplaatst

@WG: Nee, schaaktafeltje ind e woonkamer, maar staat er meer voor de sier.

Geplaatst

Schaken is wel leuk. Doe het wel eens met mijn vriendin

Geplaatst

Schaken is wel lachen, alleen ik heb niet echt iemand in me omgeving die het ook doet.

Geplaatst
Schaken is wel leuk. Doe het wel eens met mijn vriendin

Heet dat zo in Huissen?

Enfin, ik weet hoe ik de stukken mag verzetten enzo, van strategie heb ik echter geen kaas gegeten.

Geplaatst

Nee,ik ben ook niet zo into strategien.

Geplaatst

Schaken kan ik best goed, al zeg ik het zelf. Speel het afentoe wel met vrienden van me.

Geplaatst

Ik kan het ook, heb het ook wel is gedaan. Mijn oude leraar was er echt megá pro in, zo'n joch dat ook heel goed kon schaken in mijn klas verloor tegen mijn oude leraar. Die leraar had 'm schaakmat gezet binnen 1 minuut ;e.

Overigens is dammen ook wel vet, schoolgenoot/vriend van me is Nederlands kampioen + Europees kampioen. Nu gaat hij naar het WK ofzo :cab:. Thijs van den Broek. Weet niet of jullie m kennen maargoed. Of hij is Nederlands kampioen en hij gaat naar het EK, don't know. Hij is iniedergeval Nederlands kampioen.

Geplaatst

Vandaag weer gespeeld tegen een vriend, binnen kwartier schaakmat. 8)

Geplaatst
Enfin, ik weet hoe ik de stukken mag verzetten enzo, van strategie heb ik echter geen kaas gegeten.

Dit is mij in een grijs verleden ook is uitgelegd. Ben toch meer een persoon voor backgammon. Samen met mijn kameraad onder het genot van een joncko trick-track (onze benaming voor backgammon) spelen.

Geplaatst

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik waarschijnlijk 90% van al m'n partijen verloren heb

Geplaatst
Schaken is wel lachen, alleen ik heb niet echt iemand in me omgeving die het ook doet.

Idd.

Geplaatst

Ik wil het wel gaan leren een keertje. Lijkt me opzich wel mooi spel en een vriend dringt erop aan, omdat ie zegt dat het wel lauw is n dat k moet leren xtje. Komt zeker wel :)

Geplaatst

Ik kan het, doe er echter verder weinig mee. Vind het bij tijds een redelijk saai spel om eerlijk te zijn. Vroeger speelde ik het erg vaak met vrienden of met mijn vader.

Geplaatst

Kan het en op vakanties speel ik het tegen mijn vader of tegen iemand anders die 't kan. Doe het dus niet vaak, ben ook niet heel goed ofso, maar kan het wel aardig (y)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]