Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Januari 2014, Barcelona biedt 50 miljoen direct voor mijn Dos Santos?

Hij speelt wel heldig als rechtsbuiten met een vrije rol, bijna steeds motm...

Ik neig naar een no go, maar want denken jullie?

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Meer! ik kreeg in Juli 2014 een bod van € 75 miljoen op Dos Santos van Real Madrid. Daar moet je ook nog eens 20% over betalen aan Barca (als je hem vanaf het begin hebt bij Tottenham)

Geplaatst

Wie ben je? Spurs? Als je het geld nodig hebt Go en haal dan Marquinhos, zal het vast nie tslechter doen.

Geplaatst

Ik ben het gedeeltelijk eens met tommycipriani...

Als hij het echt doet als een held, waarom verkopen..dan haal je niet snel een betere..

Ik zou eerst kijken of je mogelijkheden hebt om spelers van een vergelijkbaar of beter niveau te halen voor die 50 miljoen...DIt is opzich zo gekeken, aangezien er niet (jonge) spelers zijn die te vergelijken zijn met dos santos...

In mijn hoofd komen als eerste Carlos Vela, Matias Fernandez en Angel di Maria op, al moet ik wel zeggen dat di maria zich de enige keer laat uitgroeien tot wereldspeler, maar hij de andere keer tegenvalt..

Daarnaast heb je ook nog spelers als Marquinhos, Alex Teixeira en Alexis Sanchez. Deze kunnen zowel rechts op de flank als achter de spitsen, maar zijn van origine toch pure spitsen...Maar in mijn ogen doen ze niet heel veel onder voor dos santos.

Als je de keus aan mij zou laten? Ik zou hem alleen verkopen als je een van bovenstaande spelers kan kopen, maar je daarbij wel geld overhoudt (dat je bijvoorbeeld voor 30 miljoen een speler haalt, zodat je er 20 overhoud. Ik zou de meerwarde namelijk niet snappen om hem te verkopen en voor hetzelfde geld een gelijke speler te halen, DOs santos presteert momenteel goed, dus ik zie er geen voordelen aan om hem 'in te ruilen' zonder geld over te houden...maar ja, dat is mijn mening

Geplaatst
Wie ben je? Spurs? Als je het geld nodig hebt Go en haal dan Marquinhos, zal het vast nie tslechter doen.

Voor de duidelijkheid. Ik ben QPR, heb hem al 2 seizoennen. Hij speelde daarvoor vanaf seizoen 2 bij Middlesbrough. En Marquinhos heb ik al:naughty:

Heb het maar geweigerd.

Geplaatst

Goed gedaan! 50 miljoen is weliswaar niet niks, maar als hij gewoon goed speelt is geld niet alles. Verstandige keuze van je;). En ik denk dat je toch niet echt om geld verlegen zit.

Geplaatst
Voor de duidelijkheid. Ik ben QPR, heb hem al 2 seizoennen. Hij speelde daarvoor vanaf seizoen 2 bij Middlesbrough. En Marquinhos heb ik al:naughty:

Heb het maar geweigerd.

Heb je screentje van je team?

Geplaatst
Goed gedaan! 50 miljoen is weliswaar niet niks, maar als hij gewoon goed speelt is geld niet alles. Verstandige keuze van je;). En ik denk dat je toch niet echt om geld verlegen zit.

Inderdaad, ik sta met 75 miljoen op de bank dusja.

@putdus:

16gmj9s.png

Geplaatst

Ik heb voor in de winterstop met Arsenal Camacho vastgelegd voor 5,5 Miljoen euro. Goede deal?

Geplaatst

PSV biedt net Afellay aan voor 4,8 mln. ik ben Feyenoord. Doen of niet?

Ik heb hem niet echt nodig..

Heb de Guzman, Wijnaldum, Bruins, Mascio, El ahmadi en nog een paar regnes al voor op het middenveld..

Geplaatst
PSV biedt net Afellay aan voor 4,8 mln. ik ben Feyenoord. Doen of niet?

Ik heb hem niet echt nodig..

Heb de Guzman, Wijnaldum, Bruins, Mascio, El ahmadi en nog een paar regnes al voor op het middenveld..

Go. El ahmadi weg doen.

Geplaatst
Go. El ahmadi weg doen.

Hoezo? El Ahmadi deed het in mijn Feyenoord game gewoon uitstekend. Affelay is wel een goede speler, en zeker voor die prijs, maar als je hem niet echt nodig hebt kan je het net zo goed niet doen, ligt er ook aan of je het geld nog nodig hebt.

Geplaatst

Dat is nu ook de afweging..

Ik vraag me nu af wie Afellay uit de basis zou moeten spelen.. Het middenveld met De Guzman, bruins, mascio, en Rafael Carioca gaat namelijk erg lekker. El Ahmadi speelt las iemand uit vorm is(en ook Wijnaldum, zelfde rol).

Afellay wil meer salaris dan El Ahmadi. Ik denk dat ik het maar niet doe..

Geplaatst

Barcelona biedt dit:

[spoiler=Bod]charbonnel.png

op:

[spoiler=speler]charbonnel2.png

Vorig jaar gekocht voor €12.000.000. Als vervanger zit Sakho op de bank, had hem vorig seizoen gratis binnen gehaald

Geplaatst

Als je geld nodig hebt is het een GO!

Anders zou ik niet weten waarom je hem weg zou moeten doen.. Topverdediger..

Geplaatst

een vraag van mij:

ik heb in mijn PSV (01/01/2012) spel. heb ik veel (zeg maar een heel pakket talent 1 vier jaar bij elkaar gehaald)

ik noem:

- Eduardo

- Barazite

- Adrien

- Mads Laurup

- Sosnin

- Bakroth

- Wijnaldum

maar het gaat hier niet om te pronken.

Roma heeft een bod van 23 miljoen en 35% doorverkoop op Sosnin

nu ben ik altijd iemand die mijn selectie/talenten/"juweeltjes" wil behouden.

maar het is toch wel moeilijk om 23 miljoen niet te accepteren of niet?

Sosnin:

sosnin.jpg

wat zouden jullie doen?