Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Een tamelijk retorische vraag als je het mij vraagt;). Silva voor 40 miljoen = koopje..

Geplaatst

heb het ook gedaan, 42.5 miljoen is het geworden.. maar ik had ledesma al voor 46 verkocht en carlos eduardo voor 50 aan barca en real duss....

Geplaatst

Natuurlijk voor silva gaan!!

Lukt het toch niet, haal dan de jongere versie van Silva, Carlos Vela...Wordt beste linkshalf/buiten van het spel samen met Messi en Silva

Geplaatst
Natuurlijk voor silva gaan!!

Lukt het toch niet, haal dan de jongere versie van Silva, Carlos Vela...Wordt beste linkshalf/buiten van het spel samen met Messi en Silva

Messi is meer een rechtsbuiten;). Maar desondanks nog steeds al je geld waard. Heb em met Valencia al bevestigd voor volgend seizoen voor 56m (clausule).

Geplaatst

Wat zijn de mogelijkheden daar? En de prestaties van de afgelopen jaren? Als er wat valt op te bouwen omdat het jaren slecht is gegaan zou ik het wel doen.

Geplaatst

sjonge jonge jonge. kan iemand zich dit gvd voorstellen :?

Finale van de beker van Italie .. ik sta heel de tijd 1-0 voor .. tot in de 70ste minuut waardoor ik een dikke kut eigen goal binnekrijg door Buffon .. die heeft de bal klemvast en 30 seconden later ineens goal :? wat een onzin .. en het mooiste is dat ze nog in de allerlaatste seconde van de wedstrijd scoren en met 2-1 winnen :? .. is dit nog normaal of niet ?

lijkt wel alsof ik niet mag winnen :?

dit word dus opnieuw gespeeld .. ik kan tegen mn verlies als het eerlijk is .. maar om zo te verliezen, nee hoor :)

Geplaatst
sjonge jonge jonge. kan iemand zich dit gvd voorstellen :?

Finale van de beker van Italie .. ik sta heel de tijd 1-0 voor .. tot in de 70ste minuut waardoor ik een dikke kut eigen goal binnekrijg door Buffon .. die heeft de bal klemvast en 30 seconden later ineens goal :? wat een onzin .. en het mooiste is dat ze nog in de allerlaatste seconde van de wedstrijd scoren en met 2-1 winnen :? .. is dit nog normaal of niet ?

lijkt wel alsof ik niet mag winnen :?

dit word dus opnieuw gespeeld .. ik kan tegen mn verlies als het eerlijk is .. maar om zo te verliezen, nee hoor :)

CHEATEN!!!!

Geplaatst

Sodejezus;e.. Beter maak je die letters kleiner, zelfs m'n oma kan dit van der slaapkamer lezen. (160km verderop in Fryslan)..

Ik kan me deze frustratie zeker wel voorstellen.. Ik probeer het ook niet te doen, maar soms word ik zo gefokt dat ik ook een de wedstrijd overnieuw doe:oops:. Zo genaaid voel je je dan. Slaat werkelijk waar nergens op. En die shit gebeurd altijd tegen jouw, en nooit bij iemand anders...

Geplaatst

idd ja. ik kan tegen mn verlies, als het maar eerlijk is .. en niet zo nep en knullig onderuit gaan, want daar kan ik echt niet tegen.. ook al verlies ik met 3 of 4-0 van Milan ofzo, dat maak me in principe niks uit. maar om zo te verliezen, echt niet

Geplaatst
Stel het was juist andersom gegaan en had jij 2-1 gewonnen. Had je dan opnieuw geladen?

Ik heb het nog nooit meegemaakt dat ik de gelukkige was;e. Maar in de vorige FM heb ik het wel gedaan.

Geplaatst
Stel het was juist andersom gegaan en had jij 2-1 gewonnen. Had je dan opnieuw geladen?

nee, dat geluk heb ik nooit :)

ik kan me er gewoon om ergeren. ik ben zover gekomen door hele mooie prestaties en dan verlies ik op zo'n domme neppe manier.

maarja ik ga nu opnieuw spelen .. ik zeg zometeen wel hoe het is afgelopen

edit: nu won ik met 0-1 dankzij een goal van Nedved :) in de 1ste helft van de verlengingen

't heeft Amauri wel een blessure van 5 maanden gekost en Inler 1 maand .. maja gelukkig zit ik aan het einde

Geplaatst

achja..

Juventus eind seizoen 2 ( juni )

zou ik Poulsen voor 15 miljoen contant verkopen of voor 18 miljoen over 24 maanden ..?

op dit moment heb ik eigenlijk geen geld .. maar over 2 weken krijg ik opnieuw geld van het bestuur voor het nieuw seizoen,, en dat zal wel (hoop ik) veel zijn.

ik denk eerder aan 15 miljoen contant .. want over 24 maanden vind ik eigenlijk niks, dan krijg je 11 miljoen ofzo nu betaald en de rest verdeeld, dat is eigenlijk best stom.

maja wat zouden jullie doen ?

Geplaatst
achja..

Juventus eind seizoen 2 ( juni )

zou ik Poulsen voor 15 miljoen contant verkopen of voor 18 miljoen over 24 maanden ..?

op dit moment heb ik eigenlijk geen geld .. maar over 2 weken krijg ik opnieuw geld van het bestuur voor het nieuw seizoen,, en dat zal wel (hoop ik) veel zijn.

ik denk eerder aan 15 miljoen contant .. want over 24 maanden vind ik eigenlijk niks, dan krijg je 11 miljoen ofzo nu betaald en de rest verdeeld, dat is eigenlijk best stom.

maja wat zouden jullie doen ?

Zou je niet beter kunnen wachten tot dat je het geld van het bestuur hebt gehad. Anders gaat die 15 miljoen weer weg en krijg je een nieuw budget. Of je moet binnen twee weken die 15 miljoen uitgeven.

@Bizzy

Wie ben jij?

Geplaatst

voor 3 miljoen ALTIJD halen en zeker bij Utrecht, groeit uit tot één van de betere verdedigers van het spel, eindigt bij mij altijd als basisspeler bij een Europese topclub (op dit moment bij Barcelona)

Geplaatst
Juventus begin seizoen 2 ( eind juli )

Carlos Vela kopen voor 19.5 miljoen ?

Duidelijk, één van de beste aanvallers voor weinig geld, GO!

Geplaatst

ik kon hem zelfs eerst voor 6.75 miljoen kopen .. maar toen had ik geen geld .. dusja moest ik blijven uistellen, en uiteindelijk weigerde ze het,, en nu juist had die nieuw contract getekend, en vragen ze dat ervoor :)

Geplaatst
ik kon hem zelfs eerst voor 6.75 miljoen kopen .. maar toen had ik geen geld .. dusja moest ik blijven uistellen, en uiteindelijk weigerde ze het,, en nu juist had die nieuw contract getekend, en vragen ze dat ervoor :)

Als je het geld ervoor hebt moet je het doen, ik heb altijd goede ervaringen met hem gehad. En waar haal je tegenwoordig een topspits voor 20 mil. :banana: