Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Heb hem weg gedaan. Man City betaald echt belachelijke bedragen zo heb ik net ook Lescott voor 55 mil verkocht:)

Geplaatst
Heb hem weg gedaan. Man City betaald echt belachelijke bedragen zo heb ik net ook Lescott voor 55 mil verkocht:)
Zozo dat is lekker. Kan je met de verkoop van 2 spelers een heel nieuw team kopen!
Geplaatst

Als vervanger van Lescott moet je Mark Beevers halen of Joe Mattock als Lescott je LB was, maar daar heb je waarschijnlijk Baines al.

Geplaatst
Zozo dat is lekker. Kan je met de verkoop van 2 spelers een heel nieuw team kopen!

Dat geld van Yobo krijg ik niet in 1 keer. Van Lescott wel. Maar ik mag niet mijn transferinkomsten ook allemaal uitgeven. Had nog wat meer spelers verkocht in totaal iets van 60 miljoen te besteden.

Baines staat idd linksachter.

Geplaatst
Ik denk dat hij PSV is? Dan een GO.

Ohja sorry ;) ik ben PSV! :) ThanQ ik haal 'm:banana:

OOOW.. shit. Sevilla wil Defour van mijn PSV.. had hem gekcoht voor 3 .. hun bove 4. halvewege het seizoen ik zeg 20mil voor de grap, komt er een bod teru van 20mil.. Doen of niet doen?

Geplaatst

Hangt van zijn prestaties af, als die goed zijn zou ik er meer voor vragen;)

Geplaatst
Ligt eraan wie je in de plaats kan halen, 20 miljoen is aardig wat geld.

Inderdaad...kijk even naar alternatieven, al denk ik dat je nog even moet wachten..na een half jaartjei s wel heel vroeg en ik ben er van overtuigd dat je er over een jaartje 25 a 30 miljoen voor kan krijgen, wato verigens ook zijn topwaarde zal zijn, meer zal je er nooit voor krijgen...

Maar kijk eens naar alternatieven, bv Alex Teixeira, Marquinhos, Balotelli, Matias Fernandes, Aissati, Vela

Waarschijnlijk zijn vela en balotelli te hoog gegrepen aagnezien ze bij absolute top spelen, maar een huur met optie tot koop ligt dan in de opties..Ik denk dat je de andere 4 spelers voor zo'n 15 miljoen kunt halen en ze groeien alle 4 uit tot spelers van hoger niveau dan defour! Zelfs aissati!

Geplaatst

Zelfs Aissati? Hij speelde bij mij een wereldseizoen en toen kwam Arsenal met een bod van 20 miljoen. Ik wilde hem niet graag kwijt dus ik vroeg 50 en toen kwamen ze aan met een bod van 40. Ik had het zelf niet gedaan, maar het bestuur accepteerde.

Geplaatst

ja wordt echt van superieur niveau, heeft 6 jaar bij mijn ajax gespeeld en toen voor 38 mil verkocht aan inter, basisspeler daar

Geplaatst

Ik heb een AML nodig bij Villarreal seizoen 1, ik heb 10 miljoen te besteden en heb de voorkeur voor een EU speler. Opties op dit moment:

- Buonanotte (8 miljoen)

- Di Maria (9.5 miljoen)

- Albin (10 miljoen) hij is echter geen EU speler

Welke speler zouden jullie nemen of hebben jullie nog andere opties?

Geplaatst

Di Maria of Buonanotte..Ik denk persoonlijk dat je nu ook de twee best mogelijke spelesr voor AML heb genoemd, die je in het 1e seizoen kunt halen met villareal..

Bij dit rijtje zou ook Aissati kunnen staan..

Ik zou dus kiezen tussen di maria, buonanotte en aissati, zijn alle drie van vergelijkbaar niveau. Persoonlijk heb ik di maria iets hoger zitten, mar dat is persoonlijk.

Maar waar laat je matias fernandez dan? rechtsbuiten?

Geplaatst
Di Maria of Buonanotte..Ik denk persoonlijk dat je nu ook de twee best mogelijke spelesr voor AML heb genoemd, die je in het 1e seizoen kunt halen met villareal..

Bij dit rijtje zou ook Aissati kunnen staan..

Ik zou dus kiezen tussen di maria, buonanotte en aissati, zijn alle drie van vergelijkbaar niveau. Persoonlijk heb ik di maria iets hoger zitten, mar dat is persoonlijk.

Maar waar laat je matias fernandez dan? rechtsbuiten?

Bedankt voor je reactie! DI Maria heb ik al eens gehad bij Lazio en toen was hij erg goed op AML, ik ga proberen hem te halen.

Aissati is geen optie omdat Ajax hem in principe niet wil verkopen (wellicht is het anders als ik heel veel bied maar dat kan ik dus niet)

Mati Fernandez is mijn nummer 10 in een 4-2-3-1 systeem. Volgens mij komt hij daar het beste tot zijn recht.

Geplaatst

@ Jurre: Ik dacht dat jij met Valencia ging? En dan met onze rivaal Villarreal gaan?:no: Een uiterst slechte zaak;e.

Geplaatst
@ Jurre: Ik dacht dat jij met Valencia ging? En dan met onze rivaal Villarreal gaan?:no: Een uiterst slechte zaak;e.

Ik ben afgelopen nacht met Valencia begonnen maar kwam er al snel achter dat er echt te weinig uitdaging is: de club heeft al te veel goede spelers en met de verkoop van een aantal spelers had ik ineens ook nog 30 miljoen te besteden. Met Villarreal is het toch wat lastiger met een klein stadion en een redelijke selectie. Ik denk dat ik met die club op korte en lange termijn meer uitdagingen zie. Mijn excuses voor dit hoogverraad :oops:

Geplaatst
Ik heb een AML nodig bij Villarreal seizoen 1, ik heb 10 miljoen te besteden en heb de voorkeur voor een EU speler. Opties op dit moment:

- Buonanotte (8 miljoen)

- Di Maria (9.5 miljoen)

- Albin (10 miljoen) hij is echter geen EU speler

Welke speler zouden jullie nemen of hebben jullie nog andere opties?

capel heeft een ontsnappingsclausule van 15 miljoen, en is beter dan bovengenoemde opties!

Geplaatst

Balotelli verkopen voor 7.5mil plus 45%? Zit in 2016...Ben Ajax en hij is wissel maar valt vaak in...

Geplaatst
capel heeft een ontsnappingsclausule van 15 miljoen, en is beter dan bovengenoemde opties!

Capel is inderdaad een goede speler en bovendien Spaans. Echter, hij kost 15 miljoen en dat kan ik echt niet betalen. Benfica vraagt nu ook al meer geld voor Di Maria dus het lijkt er op dat Buonanotte gaat komen voor 7.5 miljoen. Ik heb wel enige twijfels over zijn fysiek :(