Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Oke indd Adriano moet 2.5 Mil per jaar krijgen als salaris.

Maar 6.75 is niet veel en kan ik hem altijd nog door verkopen,maar ik heb Keirisson nog en die doet het erg goed en scoort veel.

Dus Go or No Go?

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Go. Laat hem wat spelen en je zult er minstens het dubbele voor terugkrijgen.

Geplaatst

2.5mil perjaar is wel veel maar ik zie adriano vaak in mij game voor een lkkre bedrag vertrekken meestal rond de 17-18mil, dus ik zeg go

Geplaatst
Oke indd Adriano moet 2.5 Mil per jaar krijgen als salaris.

Maar 6.75 is niet veel en kan ik hem altijd nog door verkopen,maar ik heb Keirisson nog en die doet het erg goed en scoort veel.

Dus Go or No Go?

Go en verkoop hem desnoods aan het einde van het seizoen weer als hij het niet waard maakt;)

Geplaatst

In Augustus 2009 biedt Olympique Lyon mij 6 miljoen aan voor Julien Escudé. Go or no go?

Ik ben Ajax en in seizoen 2008/2009 speelde hij 34 eredivisiewedstrijden met een gemiddelde score van 7.1. Dat wil zeggen dat hij een belangrijke speler in mijn verdediging is. Maar denken jullie dat ik voor 6 miljoen een betere speler kan halen?

Geplaatst
In Augustus 2009 biedt Olympique Lyon mij 6 miljoen aan voor Julien Escudé. Go or no go?

Ik ben Ajax en in seizoen 2008/2009 speelde hij 34 eredivisiewedstrijden met een gemiddelde score van 7.1. Dat wil zeggen dat hij een belangrijke speler in mijn verdediging is. Maar denken jullie dat ik voor 6 miljoen een betere speler kan halen?

Ik zou zeggen No Go want hij is een belangrijke speler en voor belangrijke spelers moeten clubs gewoon meer dokken is altijd mijn gedachte;)

Bovendien kan je voor 6 miljoen niet een hele goede vervanger kopen alhoewel ik denk dat je Dmytro Chygrynskyi wel rond de 9 miljoen krijgt en die is behoorlijk goed

Geplaatst

Minimaal 15 miljoen vragen. Dan als vervangers o.a. Miranda, Léo, Chygrynskiy, etc.

Geplaatst

Zou ik Darijo Srna als back-up/vervanger voor Gary Neville voor 14 milj. halen naar Man Utd?

Geplaatst
Fredrico Laurito voor 1.2mil naar Heerenveen ? Begin Seizoen 1

Absolute GO! Wordt in de toekomst echt een doelpuntenmachine!

Geplaatst
Fredrico Laurito voor 1.2mil naar Heerenveen ? Begin Seizoen 1

Watja, ik moest opnieuw beginne omdat bleek dat ik bji de Database Engeland niet had geselecteerd .

heb nu Santon en Laurito voor 950k gehaald (H)

Geplaatst
Wijnaldum GO Natuurlijk, al kostte hij 5 miljoen

Heb hem gehaald voor 1.5 met wat extra clausules :banana: Feyenoord zal wel ernstig in de problemen zitten dat ze hem voor deze prijs laten gaan.

Geplaatst

Ik heb hem al gehaald:D

In totaal 12 wedstrijden: 5 goals, 8 assists en 4x MvW en een gemiddelde van 7.63, hij is ook tot aan de vorige wedstrijd topscoorder geweest, want rooney, tevez en berbatov willen maar niet scoren. Ronaldo ook niet want die is weer 5/6 maanden out...