Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik ben Lazio. Pandev vorig jaar topscoorder met 28 goals. Nu komt Real Madrid met een bod van 36 miljoen. Go or NO GO? Er zijn namelijk vel clubs geintresseerd, en hij is wel topscoorder van Serie A en gouden schoen van europa. Begin seizoen 2 zit ik..

Geplaatst

logisch dat zoveel clubs dan in hem geinteresseerd zijn :) .. maar 36 miljoen voor hem, is wel een lekker bedragje hoor, kun je zeker wel een waardige vervanger voor halen

wat is zn waarde trouwens ?

Geplaatst

Als hij zoveel scoort zou ik em zeker niet laten gaan. Overigens heb ik Pandev ook wel eens zien vertrekken voor 45m. Dus kan je eventueel nog meer vragen. Ik zou het niet doen, tenzij je een "betere" vervanger kan regelen. No Go

Geplaatst

Ik ben ook lazio, en ik heb hem verkocht voor 45 miljoen euro na een minder seizoen dan dat van jou;). Ik haalde ipv hem, Giuseppe Rossi en die doet het veel beter:D:D

Geplaatst

Oo als ik straks thuis kom zal ik wel een printje posten met mijn statistieken over Agbonlahor geloof iets van 28 wedstrijden en 24 goals.

Dus misschien wordt ie verkeerd gebruikt?

Geplaatst
Oo als ik straks thuis kom zal ik wel een printje posten met mijn statistieken over Agbonlahor geloof iets van 28 wedstrijden en 24 goals.

Dus misschien wordt ie verkeerd gebruikt?

ja bij mij loopt hij ook 1 op 1 bij mijn game met Blackburn in seizoen 2

Geplaatst
Ik ben Lazio. Pandev vorig jaar topscoorder met 28 goals. Nu komt Real Madrid met een bod van 36 miljoen. Go or NO GO? Er zijn namelijk vel clubs geintresseerd, en hij is wel topscoorder van Serie A en gouden schoen van europa. Begin seizoen 2 zit ik..

Veelste weinig geld. Minimaal 55 miljoen. No Go.

Geplaatst
ik heb ondertussen al 2 andere spitsen gekocht :) voor 20 miljoen

Wie heb je gehaald dan?

Geplaatst

Milevskiy voor 13 miljoen en Seleznyov voor 7 miljoen .. khoop dat ik met hun meer tot scoren toe kom. momenteel sta ik 6de in de premier division. ben ondertussen ook al uit de zomerbeker, League cup en Fa cup gekegeld .. maarja :) .. hopelijk dat ik bij de eerste 6 eindig

Geplaatst

Voor pandev een duidelijke No go! Je kan veel meer voor die gast krijgen.

Nu ff eentje voor een vriend van me:

seizoen: begin tweede

eigen club: Feyenoord

Speler: Luigi Bruins

Naar club: Chelsea

Waarde: 6,75 miljoen

Verkoopprijs: 18 miljoen

Prestaties: 18 goals, 15 assists in het eerste seizoen

GO of NO GO?

Geplaatst

is wel 3 keer de prijs van zijn waarde, dus is wel lekker bedrag .. maar hij lijkt wel belangrijk te zijn voor je team ..dusja word moeilijk

maar toch een GO lijkt me

Geplaatst

@ MilanFan: Mooie aankopen hoor:thumb:

@ Retro: Go, hij is goed, maar voor dat bedrag kun je een leuke vervanger halen.

Geplaatst

Ik ben zelf Roma aan het begin van seizoen 2.

Ik zit tussen drie spelers te twijfelen:

Giovanni Dos Santos, voor 16 mil (Hij krijgt nu 3 sterren van me scouts en potentieel 5!)

Javi Martinez, voor 25,5 mil (Hij krijgt nu al 4 sterren van me scouts en potentieel 5!)

Miguel Veloso, voor 20 mil (Hij krijgt nu 4 sterren, maar toch heb ik het idee dat hij op dit moment beter is dan Javi Martinez, en zijn potentieel is ook 4 sterren)

Welke van deze 3 spelers zou ik nemen? Ik zou eventueel ook twee van deze spelers kunnen kopen want ik heb 44 mil maar aangezien ik ook al Aquilani(MC), Pizzaro(MC), De Rossi(VMC) en Aguero(AMC) als centrale mensen heb, lijkt me een speler genoeg!

Geplaatst

Martinez heb ik nog geen ervaring mee gehad in FM, maar ik weet wel dat Veloso een beest is. Dos Santos is meer aanvallend toch? Die 2 kan je wel proberen.

Geplaatst

ik zou voor Martinez gaan .. Dos Santos vind ik gewoon niet goed genoeg .. en Veloso is zo'n standaard speler en ben ik ook echt niet zo kapot van .. en Martinez is een leuke originele aankoop.

Geplaatst

Moeilijk:

Yoon Bit-Garam wilt geen nieuw contract tekenen, en twee clubs hebben een bod gedaan:

AZ biedt 350k + 2.6 Miljoen over 24 maanden + 35% winst bij doorverkoop.

Tel Aviv biedt 250k + 1.7 Miljoen over 24 maanden + 45% winst bij doorverkoop.

Beide clubs willen niet onderhandelen, en Garam gaat anders gewoon gratis weg. Ik heb nog wel een anderhalve maand om er meer uit te halen.

Geplaatst

Kan ik meer dan 30 miljoen voor Hargreaves krijgen? Of is dat een mooi bedrag om hem te verkopen en iemand anders er voor in de plaats te halen? (Veloso, Palombo of iemand die jullie aanraden:thumb:)