Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

30 miljoen voor Hargreaves zou ik doen. Is een heel mooi bedrag en je kunt er inderdaad betere vervangers voor halen.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Hargreaves is anders wel een held hoor. Ik ben ook Man Utd en heb net een bod van 28 miljoen afgeslagen. Hij speelt echt heel goed. Ik zeg dus NO GO.

Geplaatst

Klopt, hij speelt wel goed, maar een Palombo of een Veloso kun je voor minder halen dacht ik zo, en dan hou je nog geld over voor andere mooie aankopen. Maar Sevilla bood eerst 30 milj, ik dacht vraag 38, maar daar wilde niemand hem voor hebben, en toen bood ik hem weer aan voor 30 miljoen en nu wilt ook niemand hem meer, dus ik houd hem fijn, tenzij er toch nog iemand een mooi bod op hem doet:D

Geplaatst

Ik vindt Hargreaves sowiezo evengoed als Veloso, plus dat Veloso gewoon té standaard is. Hargreaves is gewoon veel toffer.

Geplaatst
  • Auteur
Moeilijk:

Yoon Bit-Garam wilt geen nieuw contract tekenen, en twee clubs hebben een bod gedaan:

AZ biedt 350k + 2.6 Miljoen over 24 maanden + 35% winst bij doorverkoop.

Tel Aviv biedt 250k + 1.7 Miljoen over 24 maanden + 45% winst bij doorverkoop.

Beide clubs willen niet onderhandelen, en Garam gaat anders gewoon gratis weg. Ik heb nog wel een anderhalve maand om er meer uit te halen.

Bod uit Israel accepteren. In nabije toekomst waarschijnlijk lucratiever.

Geplaatst

Ik ben Roma begin seizoen 2.

Ribery voor 30.5 mil halen??

Geplaatst

Inderdaad, ik zou ook het bod van AZ accepteren. Zo blijft hij in een Europese competitie en is de kans groter dat hij wat verder groeit bij een ploeg als AZ omwille van betere faciliteiten enzo..

Geplaatst
Ik ben Roma begin seizoen 2.

Ribery voor 30.5 mil halen??

Probeer eerst voor bv. 27miljoen ofzo.. als dat anders niet meer gaat, zou ik het wel doen, want het is een topsspeler, en hij past wel bij Roma vind ik..

EDIT : sorrry voor dubbelpost!

Geplaatst

wat maakt die 3 miljoen minder uit .. en dan heb je nog kans dat hij het weigert en de volgende keer meer ervoor vraagt

Geplaatst
wat maakt die 3 miljoen minder uit .. en dan heb je nog kans dat hij het weigert en de volgende keer meer ervoor vraagt

Die 27 miljoen was als voorbeeld, kan maar proberen he.. :)

Geplaatst

M'n bestuur heeft 44 miljoen geaccepteerd al op Pandev... Dus kon niet nog meer vragen:p

Alleen nu een bod van 10 Miljoen op Carrizo m'n keeper. Go or No GO? Begin seizoen 2 met Lazio. Hji is 5 Miljoen waard

Geplaatst

mwah, je kunt betere halen, maar ik zou hem gewoon houden, en eventueel als reserve doelman gebruiken en dan Ochoa of Akinfeev halen

Geplaatst

Ja ok maar op de een of andere manier heb ik van de deal met Pandev maar 28 miljoen transfergeld en heb daarvan voor 16 miljoen Gignac van gehaald.. En hij wil nu weg

Geplaatst

hun moeten niet zeuren, jij beslist .. daarvoor ben je ook de manager .. bied hem dan gewoon aan bij clubs ofzo voor een goed bedrag. had ik ook bij Barry en Cuelar. Barry is terug blij, en khad eerst ook boden afgewezen, vond hij ook stom maar is nu terug gelukkig.

Geplaatst

FC groningen 2012

Heb een back up nodig voor Sepp de Roover. Of iemand die zijn plaats over gaat nemen. Ik heb er plus/minus 5 miljoen voor over. Hiarej voldoet niet echt.

Nu heb ik Kjetl Overland in Portugal gespot. Is dat wat? Hij moet 4,5 miljoen kosten. Of zijn er andere ideeen?

Geplaatst
FC groningen 2012

Heb een back up nodig voor Sepp de Roover. Of iemand die zijn plaats over gaat nemen. Ik heb er plus/minus 5 miljoen voor over. Hiarej voldoet niet echt.

Nu heb ik Kjetl Overland in Portugal gespot. Is dat wat? Hij moet 4,5 miljoen kosten. Of zijn er andere ideeen?

Die Kjetl Overland ken ik niet, maar andere ideeën : Elder Granja, Paul Verhaegh

Geplaatst

bedankt. Maar Verhaegh is ook al 29 in mijn spel. Neem deze jongen wel en rapporteer wel weer terug of het wat is.