Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
bedankt. Maar Verhaegh is ook al 29 in mijn spel. Neem deze jongen wel en rapporteer wel weer terug of het wat is.

Ahja, sorry ik had niet gekeken naar de datum van je game.. ;) dan zal die speler die jij noemde wel een regen zijn ..

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik ben momenteel begonnen met Real Madrid en ben bijna in de winterstop van het eerste seizoen. Ik beschik over Pepe, Metzelder, Sakho en Cannavaro in de centrale verdediging. Zal ik Fazio halen voor max. € 21.000.000 (ik weet prijs nog niet precies, maar zijn clausule staat op 21m)?

Geplaatst

Metzelder verkopen en Cannavaro als backup. Fazio zeker halen. Topverdediger. En Sakho in de luwte laten groeien;). Zeker een Go

Geplaatst

Ik zou hem ook kopen, maar niet voor 21 miljoen. Is wat te veel denk ik :) Metzelder verkopen idd en Cannavaro zou ik toch vast erin zetten het eerste seizoen hoor, oud maar goed :D

Geplaatst

Cannavaro misschien wel. Probeer anders Fazio te kopen voor 13,5 en hem het volgende seizoen pas te laten komen. Heb je tegen die tijd een vervanger voor Cannavaro, en een superbackup. En 2e seizoen heb je Fazio.

Geplaatst
Nogo, als je niemand wilt verkopen. Zoiezo krijgt hij straks als die niet weggaat een lagere clausale.

Hoezo krijgt hij een lagere clausule?

Geplaatst

Bedankt voor de reacties. Ik zal proberen een wat lagere vraagprijs te realiseren (was ik uiteraard al van plan). Cannavaro is geblesseerd en Fazio is gewoon vele stukken beter dan Metzelder. En Fazio is een van de beste vc's in het spel toch? Of wie zal ik anders halen (Richards)?

Geplaatst
Bedankt voor de reacties. Ik zal proberen een wat lagere vraagprijs te realiseren (was ik uiteraard al van plan). Cannavaro is geblesseerd en Fazio is gewoon vele stukken beter dan Metzelder. En Fazio is een van de beste vc's in het spel toch? Of wie zal ik anders halen (Richards)?

Demichellis, zapata van udinese.

Geplaatst

Richards zeker niet :) een Engelsman in Spanje vind ik maar niks.. ;) Maar idd Demichelis zijn stats zijn om van te smullen hoor :o

Geplaatst

Ik vind Sakho echt een beest, maar die heb je al. :) Net als mijn voorgangers, zou ik Metzelder verkopen en Fazio halen.

Geplaatst

Kijk anders eens naar Vidic. Moet toch lukken voor +- 20 miljoen. Anders de Italianen van Wolfsburg. Die staan zelfs vaak wissel en als back up zijn ze prima! Of de verdediger van Udinese, Zapata geloof ik.

Geplaatst
Kijk anders eens naar Vidic. Moet toch lukken voor +- 20 miljoen. Anders de Italianen van Wolfsburg. Die staan zelfs vaak wissel en als back up zijn ze prima! Of de verdediger van Udinese, Zapata geloof ik.

In de vorige versie was Barzagli echt een wereldverdediger na 2 seizoenen, in deze versie is hij goed voor Wolfsburg mss een klein niveau hoger maar vind hem niet meer zo geweldig.. evenals Zaccardo trouwens :)

Geplaatst
Aaron Lennon in 1e seizoen voor 12 miljoen naar Bayern Munchen?

Jij bent? De verkopende club No Go, te weinig. Jij bent Bayern: mwah, denk dat er wel betere zijn.

Geplaatst
Jij bent? De verkopende club No Go, te weinig. Jij bent Bayern: mwah, denk dat er wel betere zijn.

Oow sorry vergeten, ik ben Tottenham. Heb het bod afgewezen.:D

Geplaatst

[spoiler=Mirel Radoi]1236097137-560.jpg

kopen voor 5 miljoen, voor mn verdediging te versterken en omdat Cuelar of Davies of misschien alle 2 gaan vertrekken ?

ik neig zelf naar een GO .. omdat hij ook heerlijke stats heeft voor een topverdediger