Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
[spoiler=Mirel Radoi]1236097137-560.jpg

kopen voor 5 miljoen, voor mn verdediging te versterken en omdat Cuelar of Davies of misschien alle 2 gaan vertrekken ?

ik neig zelf naar een GO .. omdat hij ook heerlijke stats heeft voor een topverdediger

Waar wacht je nog op ;e duidelijke GO

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Willy Overtoom gratis met Cambuur oppikken? Heb hem opzich niet nodig en hij vraagt redelijk wat salaris, maar hij wordt erg goed bevonden. Zit in seizoen 1.

Geplaatst

Ik ben lazio en zit in de winterstop van seizoen 2. Inter biedt 17m voor mijn aanvoerder Barzagli. Ik heb nog wel 30m transferbudget. Go or NoGo?

Geplaatst
Ik ben lazio en zit in de winterstop van seizoen 2. Inter biedt 17m voor mijn aanvoerder Barzagli. Ik heb nog wel 30m transferbudget. Go or NoGo?

No go. 17 miljoen is weinig gast!

Geplaatst

Nieuw Dilemma: Real biedt 70m voor Rossi. Ik heb al gekeken, en de clausule van aguero is 60m. Rossi draait geen topseizoen.

Geplaatst

haha Villa fan;). Ik wil graag een jongere speler voor de toekomst. En Sergio Aguero is wat dat betreft een goede optie.

Geplaatst
Nieuw Dilemma: Real biedt 70m voor Rossi. Ik heb al gekeken, en de clausule van aguero is 60m. Rossi draait geen topseizoen.

Zeker doen, Aguero is beter :)

Geplaatst
Zeker doen, Aguero is beter :)

70 miljoen ;e nouzeg, heerlijk bedragje, zeker verkopen .. en haal Huntelaar of Benzema

Geplaatst

EDIT: Never mind, Liedson is al naar Marseille. Hoertje. :@ Was goedkoop man, 3.5 miljoen in winterstop seizoen 1. :(

Geplaatst

Alberto Paloschi voor 4,5 miljoen naar Catania? Scoort deze gast een beetje? Ik wil een paar Italianen erbij, dus buitenlandse alternatieven zijn eigenlijk geen optie. Ik kan ook Acquafresca halen, is die eventueel beter?

Geplaatst
Alberto Paloschi voor 4,5 miljoen naar Catania? Scoort deze gast een beetje? Ik wil een paar Italianen erbij, dus buitenlandse alternatieven zijn eigenlijk geen optie. Ik kan ook Acquafresca halen, is die eventueel beter?

Paloschi geen ervaring mee Acquafresca daarintegen speelt altijd wel lekker en bij mij is het de perfecte back up

Geplaatst

Zeker halen ! Die zal echt wel scoren hoor :)

Geplaatst

cvvl.jpg

een V LC , 7 sterren potentieel van men scouts, heb wel al Kolodzieczack.

kost 7 miljoen, manager van Club Brugge

Geplaatst

No go als je hem nu wilt gebruiken want slechte mandekking en koppen...