Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Mijn club: AZ

Begin seizoen 2 (einde juni, dus eigenlijk einde seizoen 1 en zomerstop)

Kevin Mirallas voor 8.5 + 15% doorverkoop halen? GO or NO GO?

Mss mooi aanvals duo met Dembele? beide 5 sterren potentieel

Ik wil mijn club zo veel mogelijk ver nederlandsen en verbelgen :).

Heb nu nog maar 2 spelers die van een ander land komen dan belgie of nederland (Pelle en El hamdoui)

en Tiendalli voor 800k van Feyenoord GO or NO GO?

Sibum voor 55k van NEC GO or NO GO?

Boogaart voor 230k van NEC GO or NO GO?

Barry Maguire 5.25 miljoen van Utrecht? GO or NO GO?

Pas 19 jaar en al zwaar belangrijk voor utrecht en kan uitgroeien tot een Klasse speler. En vond hem wel goed bij AZ passen.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Mirallas is een mooie speler, helemaal als je je team NL en BEL wil maken.

Rest denk ik niet goed genoeg voor AZ, als je kampioen wil worden en dan de CL in dan krijg je het heeeel lastig. Nu weet ik niet welke spelers je allemaal tot je beschikking hebt en wie niet.

Geplaatst

Mirallas een GO

tiendalli ook een aardige speler voor die prijs GO

sibum is wel goedkoop maar ik weet niet of hij wat toevoegt aan je team

Geplaatst

Als ik jouw was zou ik Maguire ook halen want ik ben Utrecht geweest en daar kreeg hij potentieel 7 sterren. En in mijn game met Roma nu, zit ik ook begin seizoen 2 en daar ging hij voor iets van 7 miljoen naar Newcastle, dus ik dacht laat ik hem eens scouten. En daar was zijn potentieel 4 sterren en er stond bij -> Maguire kan net zo goed worden als Taddei!

Screentje:

maguire.png

w640.png

Geplaatst
Mijn club: AZ

Begin seizoen 2 (einde juni, dus eigenlijk einde seizoen 1 en zomerstop)

Kevin Mirallas voor 8.5 + 15% doorverkoop halen? GO or NO GO?

Mss mooi aanvals duo met Dembele? beide 5 sterren potentieel

Ik wil mijn club zo veel mogelijk ver nederlandsen en verbelgen :).

Heb nu nog maar 2 spelers die van een ander land komen dan belgie of nederland (Pelle en El hamdoui)

en Tiendalli voor 800k van Feyenoord GO or NO GO?

Sibum voor 55k van NEC GO or NO GO?

Boogaart voor 230k van NEC GO or NO GO?

Barry Maguire 5.25 miljoen van Utrecht? GO or NO GO?

Pas 19 jaar en al zwaar belangrijk voor utrecht en kan uitgroeien tot een Klasse speler. En vond hem wel goed bij AZ passen.

Kheb Mirallas (5 sterren), Tiendalli (4 sterren), Boogaart (4 sterren) en Maguire (5 sterren, is echt een toppertje zeg!) gekocht ;) iig nog bedankt voor de reacties!

Geplaatst

NAC eind seizoen 12/13

33zbjvr.png

Is absoluut een van mn betere spelers maar heb wel tig alternatieven voor zijn positie.. 17M genoeg of valt er veel meer voor te vangen? Is ook interesse van Roma, Barca en Sevilla.

Geplaatst

Gewoon niet laten gaan! In mijn Valencia game (9.2) was hij gewoon ruim 40 miljoen waard zonder getransfereerd te zijn! Dus zeker een No Go. Mocht je em niet kunnen houden om wat voor reden dan ook. Minstens 30 + een afkoopclausule erbij.

Geplaatst

Bod was incl doorverkoopclausule maar toch, lijkt me idd wat aan de lage kant.. ik slaap er nog wel n nachtje over :D

Geplaatst
NAC eind seizoen 12/13

33zbjvr.png

Is absoluut een van mn betere spelers maar heb wel tig alternatieven voor zijn positie.. 17M genoeg of valt er veel meer voor te vangen? Is ook interesse van Roma, Barca en Sevilla.

Tuurlijk niet. Veeeeeeelste weinig. Minstens 45 miljoen. Hoeveel heb je er zelf voor betaald?

Geplaatst

Ik zit met liverpool inmiddels in seizoen 5. Nou heb ik een backup voor de spits positie nodig. Hij moet ook makkelijk kunnen meedraaien in het elftal op dit moment heb ik aguero en torres in de spits.

Nou kan ik hunterlaar krijgen voor 23 miljoen op zijn 28e. Go or no Go?

Als het no Go is wie kan ik misschien nog halen echte regens zijn namelijk nog niet genoeg. Hij mag het liefst naar 5 seizoen een jaar of 5 a 26 zijn.

Geplaatst
Ik zit met liverpool inmiddels in seizoen 5. Nou heb ik een backup voor de spits positie nodig. Hij moet ook makkelijk kunnen meedraaien in het elftal op dit moment heb ik aguero en torres in de spits.

Als het no Go is wie kan ik misschien nog halen echte regens zijn namelijk nog niet genoeg. Hij mag het liefst naar 5 seizoen een jaar of 5 a 26 zijn.

Huntelaar is een mooie back up. Al zal je hem waarschijnlijk niet met winst doorverkopen. Misschien Lewandowski, Keirrison, Marquinhos, Pascholi( schrijf je iets anders denk, Italiaan)

Geplaatst

Go, niet heel veel geld.

Go, huntelaar kan van prima waarde zijn met zijn ervaring.

Geplaatst
Sturridge voor 2,5miljoen van Manchester City naar mijn Blackburn, seizoen 1 winterstop?

mwah er zijn betere. Lewandowski bijvoorbeeld.

Geplaatst
mexes voor 40 naar city halen in het begin van een game?

Go Zeker doen. Of je moet Fazio halen. Maar Mexes is goed, redelijk jong en fysiek een beest. En ik denk niet dat je kwalitatief veel betere spelers kan halen.

Geplaatst
mexes voor 40 naar city halen in het begin van een game?

Een GO jammer van de speler maar je krijgt genoeg geld voor een vervanger!