Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ja maar er zijn echt wel genoeg spelers die je kunt kopen voor 17,5 miljoen die beter zijn dan Gamberini.

Alleen Cannavaro al.

Geplaatst

toen ik met Fiorentina speelde, had ik hem voor meer verkocht .. ik zou hem toch houdden hoor. of als je hem toch verkoopt koop dan David Luiz, Chygrynskiy of Radoi ofzo

Geplaatst
Tuurlijk niet. Veeeeeeelste weinig. Minstens 45 miljoen. Hoeveel heb je er zelf voor betaald?

Transfervrij 8) Maar ik verkoop m niet voor dat geld.. helaas moet ik gvd vandaag tot 21u werken en dat midden in de transferperiode :moop:

Geplaatst

maar wel als je weinig geld hebt.

Aston Villa seizoen 2 .. Lassana Diarra verkopen voor 30 Miljoen .. is niet echt superveel kweet het, khad hem zelf voor 6 miljoen ofzo gekocht, en gisteren 30 miljoen voor gevraagd, en als ik nu weiger zal hij ongelukkig zijn dat weet ik .. dus daarom toch een GO ?

Geplaatst

Ik zou het toch niet doen hoor. Diarra is echt een goeie speler. Tenzij je net zo'n goeie VMC hebt zou ik hem gewoon houden. Dan is ie maar even ongelukkig, dat ebt na twee weken meestal wel weer weg.

Geplaatst

30 mil is een lkkr bedrag, en dan van die geld hernanes of ramires halen en dan weer voor 30-40mil verkopen ;)

Geplaatst

als ik hem verkoop is mn budget rond de 90 miljoen .. kheb geaccepteer trouwens

nu moet ik echt opzoek gaan naar nieuwe VMC en MC .. kwas al opzoek naar een versterking op het middenveld, en verdediging en nu Diarra weg is, heb ik eigenlijk 2 nieuwe middenvelders nodig en een nieuwe VC .. kheb geld genoeg, en nog een kleine 2 weken de tijd.

veel spelers zijn duur, zoals Michael Johnsson enz

Geplaatst

voor de vc positie zou je spence of beevers kunnen halen voor de toekomst of

chygrynskyi voor de basis en mc hernanes, veloso, moutinho, ramires, arouca

Geplaatst

aan Chygrysnkiy had ik een half seizoen geleden ook al gedacht, en toen had ik nog niet echt zoveel geld, en hij is nu intussen al naar Milan gegaan .. en Veloso en Moutinho gaan niet willen komen ..

maar ik zou Michael Johnson kunnen kopen voor 25 miljoen .. is wel best veel geld, maar zo te zien word hij wel echt een topspeler

en dan was ik aan het kijken naar Lescott .. rond de 15 miljoen .. maja

Geplaatst

Torbinskiy, Diaby en DenÃ*lson zijn vaak ook wel redelijk goedkoop te halen. Arouca kan ik idd ook aanraden, die had psvfan al genoemd. Voor de verdediging zou je eens kunnen kijken naar Kyriakos Papadopoulos :).

Geplaatst

Ziet er wel goed uit, 7,5 miljoen is ook niet zo gek veel en hij heeft goeie allround stats en goeie mentale stats voor een spits. Ik zeg GO

Geplaatst
Gamberini verkopen aan Villareal voor 17,5M?

GO, je hebt Felipe Melo (wat een beest) nog altijd en voor die € 17.500.000,- heb je genoeg om een waardig vervanger te halen