Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Michael Jonhsson kopen voor 25 miljoen ?

ik zou Ramires ook kunnen kopen voor 19 miljoen ofzo ongeveer, en mn scouts vinden hem ook een grote aanwinst en een sterspeler (5 sterren) , en bij Arouca staat er goede aankoop (4 sterren ) en ook een sterspeler, maar de prijs staat er niet bij ..

Geplaatst

@ FC-BREDA: NO GO, Je hebt Asley Young!

@MilanFan: Johnsson;) weet niet welke club maarja.. en voor middenvelder Inler?

Geplaatst

ik zoek nog middenvelders he .. en vooral een krachtpatser, en een technische is ook nog welkom

Geplaatst
@ FC-BREDA: NO GO, Je hebt Asley Young!

Fijn, maar ik heb niets gevraagd hoor:mrgy:

@MilanFan: Probeer Materazzi, weet alleen niet zeker of hij ook middenveld kan.

Geplaatst

Materazzi is te oud .. maar kheb intussen al een verdediger gevonden. nu alleen nog 2 middenvelders .. ik denk dat het dan toch Ramires en Johnsson word ofzo.

Geplaatst
NAC eind seizoen 12/13

33zbjvr.png

Is absoluut een van mn betere spelers maar heb wel tig alternatieven voor zijn positie.. 17M genoeg of valt er veel meer voor te vangen? Is ook interesse van Roma, Barca en Sevilla.

Transfervrij 8) Maar ik verkoop m niet voor dat geld.. helaas moet ik gvd vandaag tot 21u werken en dat midden in de transferperiode :moop:

Schandalig, daar moet ze toch gewoon rekening mee houden bij de AH(of waar je dan ook werkt).

Ik werk niet bij de AH hoor maar idd schandalig 8)

Anyway, krijg nu dit bod + 50% doorverkoopclausule...

1zg3ga8.png

Ik heb maar geaccepteerd.. kan wel wat geld gebruiken en heb genoeg ander talent rondrennen.

Geplaatst

Juist gehandeld Goodfella, mooi bedrag en kan je zeker voor NAC hele goede spelers halen. En die 50% dvk is natuurlijk ook heel lekker.

Geplaatst
Emerson naar Ajax halen voor 2.6M

Ik heb wel al Salami, Vertonghen, en Enoh als VM

je kunt Emerson beter huren .. want hij is het niet echt meer waard vind ik om hem te kopen

David Villa voor 62 miljoen in seizoen 2 naar mijn zaragoza?

nee man :?

Geplaatst
Juist gehandeld Goodfella, mooi bedrag en kan je zeker voor NAC hele goede spelers halen. En die 50% dvk is natuurlijk ook heel lekker.

Geld begint opeens binnen te stromen :) Roma bied net 11M voor Dembele, dus tot ziens Dembele :D

En wat Villa betreft.. heb je het geld echt hard nodig dan heeeeeeeeeel misschien een Go maar normaal gesproken zou ik zo`n speler nog niet voor een miljard verkopen! (ik ben gewoon fan van Villa :p )

Geplaatst
Emerson naar Ajax halen voor 2.6M

Ik heb wel al Salami, Vertonghen, en Enoh als VM

Ik zeg No Go. Als je echt een VM nodig hebt, haal dan een jongere speler. Emerson is al redelijk oud en vraagt waarschijnlijk veel salaris.

Geplaatst

En wat Villa betreft.. heb je het geld echt hard nodig dan heeeeeeeeeel misschien een Go maar normaal gesproken zou ik zo`n speler nog niet voor een miljard verkopen! (ik ben gewoon fan van Villa :p )

Wat denk je zelf:m: Een dubbele Go:)

Lol ok, ik zat verkeerd te lezen.. dacht dat ie m kon verkopen voor 62M :whistle: Kopen altijd een Go, prijs onbelangrijk!

Geplaatst
David Villa voor 62 miljoen in seizoen 2 naar mijn zaragoza?

Wellicht overbodig maar toch zeg ik het:

GO:)

Geplaatst

denk is na 62 miljoen ? .. voor dat geld haal je 2 andere klasse spitsen, die jonger zijn en zeker evengoed worden dan Villa .. en je kunt je geld beter sparen met Zaragoza, en er andere spelers meekopen

en je gaat toch niet al je geld opmaken aan 1 speler he

Geplaatst

Je kan idd beter een Soldado en een andere (Spaanse) spits halen, ben je nog goedkoper uit ook.