Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

achter de hand (veel concurrentie)

waarbij sosnin niet de vaste kracht is.

- Affelay

- Gouffran

- Wijnaldum

- Bakroth

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik ben A.C. Milan in het 1e seizoen.

Zal ik Gatusso voor 28 mil verkopen, Pirlo staat om VM en dan heb ik Flamini nog.

Dus hij is niet echt nodig, Go or No GO?

En zal ik Keirrison halen voor 7.25 mil, Go or No Go?

Geplaatst

Go, Go. Kun je niet meer voor Gatusso krijgen? Pirlo wordt ook al aardig oud he? Misshcien ook maar verkopen.

Geplaatst

Pirlo verkopen, die is gek. Pirlo is meestertje. En Keirrison wordt wel erg goed natuurlijk, volgend seizoen krijg je 'm niet meer voor dat geld denk ik.

Geplaatst

Pirlo zal alleen maar slechter worden. Nu kun je er nog wat voor vangen. Weg ermee. Er zijn nog meer meestertjes.

Geplaatst

Dus 2 keer 2 go's?

Ik vind het geld zat voor Gattuso en heb nu de geaccepteerd.

En indd Keirrison moet alleen nog contract accepteren:)

En Pirlo is nu echt goed man ik wacht nog wel ff met verkopen;)

Geplaatst
Barcelona biedt dit:

[spoiler=Bod]charbonnel.png

op:

[spoiler=speler]charbonnel2.png

Vorig jaar gekocht voor €12.000.000. Als vervanger zit Sakho op de bank, had hem vorig seizoen gratis binnen gehaald

Als je geld nodig hebt is het een GO!

Anders zou ik niet weten waarom je hem weg zou moeten doen.. Topverdediger..

Heb het niet geaccepteerd, paar weken later komt Barcelona met een vernieuwd bod.

Geld is geen probleem. Heb €200.000.000 op de bank

[spoiler=nieuw bod]charbonnel3.png

Geplaatst

Bied hem is aan voor 35 miljoen.

Edit: Trouwens hij is 16 miljoen waard! Dan ga je hem toch niet verkopen voor 34 miljoen. Minstens 45 miljoen!

Geplaatst

Ben net een game met fiorentina begonnen. Moet ik kuzmanovic en jovetic behouden of verkopen?

En zo ja, welke spelers te verkopen?

Geplaatst

Waarom zoon goed talent verkopen als je toch genoeg geld hebt. Slaat helemaal nergens op voor zo weinig vind ik.

Geplaatst
Ben net een game met fiorentina begonnen. Moet ik kuzmanovic en jovetic behouden of verkopen?

Allebei behouden, echt heldjes in mijn game. Ik zou verder niet weten wie je moet verkopen, ken de selectie van Fio niet zo goed.

Geplaatst

Kuzmanovic zeker houden.. had ik na een 3 tal seizoenen verkocht voor 60 miljoen..

Jovetic is wel een groot talent, maar bij mij kwam die niet echt veel aan spelen toe, en is ook niet echt nodig vind ik, kzou hem wel verkopen

Geplaatst

In mijn Fiorentina game had ik Vargas ML gezet en Jovetic kwam nooit aan spelen toe. Technisch is hij super, maar fysiek is het een watje. Als je er dus een leuk bedrag voor kan krijgen zou ik het doen. Kuzmanovic echter zou ik zeker niet verkopen! Samen met Montolivo je superspelers. Qua stats misschien niet, maar hij ze speelden allebei erg goed.

Geplaatst

Behouden natuurlijk, zijn goede spelers

Geplaatst

ik ben gisteravond een nieuwe game begonnen met Juventus .. want Engeland ligt me toch niet zo, in Italie presteer ik veel beter .. ik had een mooi team uitgebouwd in het 2de seizoen met Aston Villa.. maar mn resulaten waren toch niet zo als ik verwachte, en halverwege het 2de seizoen stond ik pas 10 dusja, mn plezier was eigenlijk al over ..

nu mn vraag : zou ik Trezeguet voor 25 miljoen verkopen, hij word al bijna 31, en ik heb nog Del Piero, Amauri en Iaquinta .. ik heb ook dringend geld nodig, want ik zit erg krap bij kas, en als ik hem verkoop zit ik er weer goed bij en kan ik versterking gaan halen voor mn middenveld en verdediging .. ik twijfel wel omdat hij wel gruwelijke stats heeft .. Afwerking 20, Zonder bal 20, Koppen 19 enz.

Geplaatst

Zou het niet doen, probeer voor meer. Hij gaat bij mij altijd voor minimaal 40 miljoen naar chelsea. Hij is verder ook wel een held, maarja jaartjes gaan natuurlijk tellen.

Geplaatst
ik ben gisteravond een nieuwe game begonnen met Juventus .. want Engeland ligt me toch niet zo, in Italie presteer ik veel beter .. ik had een mooi team uitgebouwd in het 2de seizoen met Aston Villa.. maar mn resulaten waren toch niet zo als ik verwachte, en halverwege het 2de seizoen stond ik pas 10 dusja, mn plezier was eigenlijk al over ..

nu mn vraag : zou ik Trezeguet voor 25 miljoen verkopen, hij word al bijna 31, en ik heb nog Del Piero, Amauri en Iaquinta .. ik heb ook dringend geld nodig, want ik zit erg krap bij kas, en als ik hem verkoop zit ik er weer goed bij en kan ik versterking gaan halen voor mn middenveld en verdediging .. ik twijfel wel omdat hij wel gruwelijke stats heeft .. Afwerking 20, Zonder bal 20, Koppen 19 enz.

Hee ik begin ook net met Juventus. Heb Trezequet verkocht voor 40 miljoen aan Arsenal. Ik kreeg 12 miljoen transfergeld maar nu heb ik maar 38:( Alle transferinkomsten mag je dus niet besteden.:( Welke patch speel jij?

Ik denk er over om Del Piero en Cameronesi te verkopen bij een leuk bedrag aangezien ze nu nog veel waard zijn maar snel slechter en minder waard zullen worden omdat ze al oud zijn.

Geplaatst

gewoon de originele .. die er al inzit.

maar je kunt toch ook gewoon vragen aan je bestuur of ze je wat extra geld geven voor transfers.. maar op het moment heb ik ECHT NIKS, zelf niet echt genoeg voor nieuwe trainers een goed loon aan te bieden .. maarja ik wacht nog wel eve af met dat bod van Trezeguet en hopen dat ik een beter bod krijg.

ik kreeg ook een paar boden op Del Piero .. hoogste bod was 5 miljoen ofzo .. ik laat hem daarvoor echt niet gaan .. hij is gewoon het clubicoon en heeft ook nog gruwelijke stats op zijn leeftijd

Geplaatst

Klopt dat je niet al je budget kan besteden(van verkochte spelers). Is te zien bij je financien. Daar staat een percentage.. Ik heb momenteel 90 %.. Eerst was het nog maar 70 %!

Geplaatst
  • Auteur

Allebei houden en Jovetic vrije rol op de AML geven of AMC.

Geplaatst

ze zullen met dat geld wel eerst de schulden moeten aflossen

Edit: Jovetic kun je idd op de AML positie zetten, tot je een andere speler ervoor hebt en Mutu in de spits of proberen te verkopen

Geplaatst

Ik speel met patch 9.01, denk dat per patch het ook best verschilt hoeveel je voor spelers kunt krijgen enz. Vanavond ga ik er mee verder en ga ik kijken of ik Del Piero en Cameronesi voor een mooie prijs kan verkopen, zo niet dan hou ik ze. Ze zijn nu nog echt super goed maar zullen wel snel aftakelen.

Geplaatst

Del Piero kan zeker nog 2 volledige seizoenen heel goed en makkelijk meedraaien .. en Camoranesi ook nog minstens 3 seizoenen.