Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

aardige speler en 4 miljoen is eigenlijk niet zo veel, maar of hij Fiorentina waardig is .. als bankzitter kun je hem wel gebruiken.

dus ik zou zeggen GO

Geplaatst

No Go. Moet nog teveel getraint worden, en zal pas binnen 4 jaar bij je club komen. Zijn Zonder Bal, Concentratie en Dribbelen zijn ook enorm zwak.

Geplaatst

Maar wat ist probleem dat hij pas na 4 jaar bij de club komt? Waarschijnlijk betaal je dan al het 5 dubbele voor hem. Je zegt gewoon no go om een ander mening te hebben :m: lame

Geplaatst
mijn scout scoutte hem op 7 sterrren

Waarom vraag je het dan? Waarschijnlijk had je hem al gekocht voordat je het hier vroeg.

Geplaatst

@conqueror42 Probeer voortaan de edit knop te gebruiken als je iets vergeten bent in je post te zetten. Dit voorkomt irritatie bij andere users en zorgt voor meer overzicht ;)

Geplaatst
Maar wat ist probleem dat hij pas na 4 jaar bij de club komt? Waarschijnlijk betaal je dan al het 5 dubbele voor hem. Je zegt gewoon no go om een ander mening te hebben :m: lame

niet iedereen heeft dezelfde mening als jou Ezra, eve rekening mee houden :shhh:

Geplaatst
nope

O nou ik had hem in ieder geval gehaald. Wordt super goed. Of je moet nu weinig geld hebben en je elftal direct willen versterken. Want de vraag is natuurlijk of je het spel over 4 seizoenen nog speelt.

Geplaatst

Nee, omdat je in mijn opzicht er dan niet alles uit kan halen, als je hem 4 jaar niet onder je hoede hebt. Dan haal ik liever een Europeaan van die leeftijd met hetzelfde potentieel.:checkit:

Geplaatst
niet iedereen heeft dezelfde mening als jou Ezra, eve rekening mee houden :shhh:

Ik geef m'n mening niet eens? Ik vraag alleen om meer duidelijkheid?

Hoe durf je dat trouwens te zeggen, weet je hoe hypocriet, allejezus zeg ;e

Met dat laatste kan ik het trouwens alleen maar eens zijn Hurricane, maar zie eerst maar is zo'n Europeaan te vinden, wat zeg ik: Super Europeaan, want dat moet het dan wel zijn

Geplaatst

Asenjo voor 5.25 of/en schmeichel voor 1 miljoen naar mijn leeds winterstop seizoen 3.

heb nu gordon op goal staan maar die wil weg..