Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik ben Valencia en heb een bod van 75 miljoen ontvangen voor David Silva van Barcelona.

Go or No Go?

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Gareth Barry verkopen voor 35 mil over 24 maanden aan City?

Ben zelf Aston begin seizoen 1.

Geplaatst
  • Auteur

Nogo voor Silva:cab: Een Spanjaard als hem is er niet

Barry krijg je wel een leuke bedrag, maar is wel een clubicoon en bovendien rond de klasse van Gerrard. Je zou hem kunnen verkopen als Fabian Delph ofzo net zo goed als hem is geworden.

Geplaatst
Ik ben Valencia en heb een bod van 75 miljoen ontvangen voor David Silva van Barcelona.

Go or No Go?

Welk seizoen? Zou zeggen no go. Hij is 1 van de betere AML in het spel en ook nog is spanjaard. Plus dat die uit de jeugd komt. No Go.

Geplaatst

GOOO .. 75 miljoen ;e kun je veel mee doen:checkit:

als vervanger heb je veel keuzes .. alleen al Guardado, Vargas, Cazorla .. en dan hou je nog een flink smak geld over

Geplaatst

Met 75 miljoen moet je toch wel een vervanger van hetzelfde niveau kunnen kopen zonder 75 miljoen uit te geven, dus GO.

Geplaatst
Welk seizoen? Zou zeggen no go. Hij is 1 van de betere AML in het spel en ook nog is spanjaard. Plus dat die uit de jeugd komt. No Go.

Ik zit in seizoen 4.

Geplaatst

ik zeg NO GO, het is een van de beste spaanse AM! misschien is er al wel een goede regen ofzo maar ik zou hem houden!

Geplaatst

75 miljoen voor 1 speler .. daar haal je er makkelijk 3 voor terug, en je gaat me niet zeggen dat Valencia niet draait zonder Silva, want dat is onzin .. als je daar een Cazorla of bv Balotelli hebt staan, merk je nauwelijks verschil

Geplaatst

Gewoon houden. Geld zal je toch wel niet meer nodig hebben.

@ Milan Fan wie heb jij rechtsachter bij Juve?

Geplaatst

ik zit nog in augustus :) ik ga straks verder spelen, ben nou de championsleague aan het kijken .. momenteel staat Grygera daar nog achterin

Geplaatst

leuke transfer ,, maar ik dacht dat je maar 10 miljoen had .. of heb je inmiddels een paar spelers verkocht

Geplaatst
leuke transfer ,, maar ik dacht dat je maar 10 miljoen had .. of heb je inmiddels een paar spelers verkocht

Ik kreeg 12 miljoen begin van het spel. Heb wat spelers verkocht. Heb net screentje gepost bij "Je laatste transfer' van mijn transfers.

Geplaatst
Demichellis halen voor 18 miljoen seizoen 1, ik ben juve.

Edit: heb het gedaan.

wou net zeggen, best weinig geld voor zo'n held

Geplaatst
Wie zal ik halen, V.D Vaart, Ponzio, Laurito, of Ramires bij Ajax

Wat heb je het hardste nodig? Laurito en Ramires heb ik beste ervaringen mee.

Geplaatst

Go or No Go?

NOOOOOOOOOOOOOOOOOO Tuurlijk niet! Wat is dat voor een gelul hierboven? Hij is Spanjaard, heeft een deel van zijn jeugd in Valencia zelf genoten. En is een clubmens. Niet alles kan met geld opgelost worden he.

Geplaatst
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO Tuurlijk niet! Wat is dat voor een gelul hierboven? Hij is Spanjaard, heeft een deel van zijn jeugd in Valencia zelf genoten. En is een clubmens. Niet alles kan met geld opgelost worden he.

Inderdaad: NO GO! Zeker als je het geld niet erg hard nodig hebt dan zou ik het niet doen. Je kunt er wel veel leuke spelers voor terugkopen maar Silva ten eerste Spanjaard, ten tweede heel erg goed en bovendien hoort hij bij de club. Dit geldt mijns inziens ook voor Villa.

Geplaatst
Inderdaad: NO GO! Zeker als je het geld niet erg hard nodig hebt dan zou ik het niet doen. Je kunt er wel veel leuke spelers voor terugkopen maar Silva ten eerste Spanjaard, ten tweede heel erg goed en bovendien hoort hij bij de club. Dit geldt mijns inziens ook voor Villa.

Dat je als eerste zegt "het is een spanjaard", dat slaat toch nergens op. Jij hebt liever 11 slechte spanjaarden dan 11 goede buitenlanders?

Geplaatst
  • Auteur

Gooh, wil je zeggen dat Silva een slechte Spanjaard is? Als je toch al een goede speler hebt die bovendien een Spanjaard is waarom zou je 'm dan verkopen.