Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Het feit dat het een jeudgproduct is, en een spanjaard telt natuurlijk wel erg mee. Het is wel handig als je geen jeugdspelers hoeft in te schrijven voor CL en dan Silva als basisspeler kunt gebruiken.

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 3,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Gooh, wil je zeggen dat Silva een slechte Spanjaard is? Als je toch al een goede speler hebt die bovendien een Spanjaard is waarom zou je 'm dan verkopen.

Dat zeg ik niet. Ik had het niet over Silva maar in het algemeen. Veel mensen kijken alleen maar of de speler dezelfde nationaliteit heeft van het land waar de club in aankomt.

Ik zou ook No go zeggen omdat hij goed is dat hij ook nog is Spaans en uit de jeugd komt maakt het extra leuk.

Geplaatst

ik zou hem laten gaan .. voor 75 miljoen ..voor de helft van dat geld haal je net zo makkelijk een vervanger die misschien wel eve goed is als Silva .. bv Guardado of Babel, Robben

Geplaatst
75 miljoen... is het doel van een voetbalclub niet gewoon winst maken? ;)

Nee dat is het doel van een bedrijf. Het doel van een voetbalclub is voor mij sportieve prestaties:D

Geplaatst
Maar wie kun je halen en kost minder dan 50 miljoen?

Nou hij zit in jaar 4 dus zou ik ff de Regens kijken, Dan Giovanni dos santos, Marquinhos, Babel, Robben, Van persie allemaal ff kijken en dan krijg je misschien wel 2 mensen voor 50 miljoen:o

Geplaatst
Nou hij zit in jaar 4 dus zou ik ff de Regens kijken, Dan Giovanni dos santos, Marquinhos, Babel, Robben, Van persie allemaal ff kijken en dan krijg je misschien wel 2 mensen voor 50 miljoen:o

Robben betaal je misschien wel net zo veel voor. Babel is niet zo goed dan Silva. Van Persie is ook niet zo goede AML. De rest misschien net zo goed.

Geplaatst

En Silva is naast erg goed ook een jeugdspeler van de club. Fijn in de CL dus. Eventueel proberen 90 miljoen ofzo te krijgen, anders niet

Geplaatst

GO, je kunt voor dat geld minstens zo'n goede speler er voor weer halen.

Geplaatst
NOGO denk dat je daar een betere prijs voor kunt krijgen als je hem een paar seizoenen laat spelen!

GO! Die speler is 28 jaar, veel beter/meer waard zal hij niet worden. Ik zou hem verkopen en proberen Navas van Sevilla of Cazorla van Villarreal te kopen.

Geplaatst
Ben begonnen met Valencia. Krijg nu een bod van 32,5 miljoen van Arsenal voor Joaquin, go or no go?

Dat zou ik zeker doen ja! Probeer anders iemand als Jesus Navas te halen.

Feit dat hij al 28 is, is natuurlijk doorslaggevend. En hij is toch geen jeugdproduct dus in de CL/UC maakt het geen verschil.

@ Putdus van vanmiddag: Ten 1e ben ik een Valencia-fan dus gaat Silva NOOIT weg. Ten 2e heb ik liever een Spanjaard of Spaans sprekende speler vanwege de communicatie. En ten 3e slaat het natuurlijk nergens op dat je 11 buitenlanders (buiten de Spaanse kolonie) in je team hebt. Onder het mom dat ze goed zijn. Ik vind het een schande als de buitenlanders de ondertoon voeren. Als fan van Arsenal zou ik helemaal kriegel worden. En ik ben niet racistisch ofzo, maar ik vind wel dat je in ieder geval wat landgenoten in je team behoort te hebben.

Geplaatst

Probleem, probleem! Arsenal bied 50 miljoen voor Heitinga, in m'n Atletico Madrid game, eigenlijk wil ik Heitinga niet kwijt, maar nu is de kans wel aanwezig dat ik Richards kan halen, wat zal ik doen?

Geplaatst

50 miljoen voor Heitinga? Jeetje ik zou em afleveren met een strik eromheen.. Er zijn genoeg fatsoenlijke verdedigers die hem kunnen vervangen voor veel minder geld. Fazio, David Luiz, Mexes etc. Zeker een GO

Geplaatst

Go inderdaad. Als je Richards kan halen, heb je in mijn ogen echt een betere verdediger dan Heitinga ;)

Geplaatst

mwah Heitinga en Richards verschillen niet zo heel veel eh,, Micah Richards is natuurlijk wel een stuk jonger .. maar Heitinga zou ik zeker ook verkopen voor zo'n lekker bedrag

Geplaatst
Probleem, probleem! Arsenal bied 50 miljoen voor Heitinga, in m'n Atletico Madrid game, eigenlijk wil ik Heitinga niet kwijt, maar nu is de kans wel aanwezig dat ik Richards kan halen, wat zal ik doen?

Absolute GO! Superveel geld voor hem en daar kan je makkelijk een gelijkwaardige/betere vervanger van halen.